Tekemään lapsia ihan tavismiesten kanssa.
https://yle.fi/a/74-20198213
Elon Musk patistaa naisia
16
241
Vastaukset
- Anonyymi
Ai sillä itsellään on 14 lasta..
- Anonyymi
Eikä se itse ole tavis vaan kymmenen pykälää alle taviksen. Äijällä ei ole muuta kuin rahaa. Sillä ei ole älyä, viehätysvoimaa, ulkonäköä, karismaa, sydämen hyvyyttä, lahjakkuutta tai mitään. Vain rahaa. Raha ei nosta kenenkään tasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä se itse ole tavis vaan kymmenen pykälää alle taviksen. Äijällä ei ole muuta kuin rahaa. Sillä ei ole älyä, viehätysvoimaa, ulkonäköä, karismaa, sydämen hyvyyttä, lahjakkuutta tai mitään. Vain rahaa. Raha ei nosta kenenkään tasoa.
Raha nostaa miehen tasoa. Ei Musk ole ulkonäkönsä takia päässyt ähkimään noin paljon vaan rahan takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raha nostaa miehen tasoa. Ei Musk ole ulkonäkönsä takia päässyt ähkimään noin paljon vaan rahan takia.
Ei tietenkään, tämähän on päivänselvää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa tuo on ähkinyt kertaakaan elämässään. Kaikki hänen lapsensahan ovat koeputkessa alkunsa saaneita, eikä yksikään luonnollisesti alulle saatettu.
- Anonyymi
Itse sitä mieltä "epäonnisena", että perusta oltava hyvä perheen perustamiselle. Isättömiä ja äidittömiä lapsia ei kannata synnyttää? Henkinen minä oltava sellainen, että se kehittyy vastuunkantajaksi ja hyväksi esimerkiksi lapsilleen.
Huonot lähtökohdat ovat aina suurempi haaste onnistumisille. Hyvä yhteishenki ja yhteisöllisyys mahdollistaa asioita ja vastuullinen tapa ajatella asioita edes auttaa parempaan lopputulokseen.
Tuki, turva ja läsnä oleva kotikasvatus antaa parhaat lähtökohdat aikuistumiselle. Minulla jäinämä kokematta ja se osin vaikutti itselläni siihen, että olin epäonninen valintojeni kanssa ym. Pojasta polvi paranee, on minusta hyvä sanonta, pelätään pahinta ja uskotaan parempaan huomiseen. - Anonyymi
Siinäpä patistaa. Tuollaisilla patisteluilla saadaan varmasti syntyvyys laskemaan ensisetään.
- Anonyymi
Elin tuskin on mikään auktoriteetti kenellekään,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elin tuskin on mikään auktoriteetti kenellekään,
Auktoriteetti ei, mutta etova älötys kyllä. Tuollainen kun avaa suunsa niin saa aikaiseksi vastareaktion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auktoriteetti ei, mutta etova älötys kyllä. Tuollainen kun avaa suunsa niin saa aikaiseksi vastareaktion.
Ai niin. Sehän on valkoihoinen, lihaa syövä ja autolla ajava heteromies!
- Anonyymi
Sen turpean smaragdikaivos-nepoukon mielipiteet ei kiinnosta yhtään.
- Anonyymi
Olisit edes hyvä työssäsi eli siis patsastelussa, mutta kun et ole. Et ole hauska vaikka kuinka yrität.
- Anonyymi
Vain jännämiehet ja miesmallit lisääntyvät, mutta parisuhteet jänniksien ja miesmallien kanssa ei kestä kun kylvävät siementä muuallakin. Ei elämäkään välttämättä kestä jännämiehen kanssa. Sepä se jännää onkin. Taas saatiin lukea päivälehdestä kun jännis teki todella julman teon perheelleen.
- Anonyymi
Sinä puhut siihen sävyyn kuin kuin olisi kurja juttu kun suhde huonon miehen kanssa päättyy. Sehän ei ole kurja juttu vaan hyvä juttu. Erehdyksiä sattuu: jos erehtyy solmimaan suhteen huonon miehen kanssa, miksi sen suhteen pitäisi kestää? Pitäisikö rangaista itseään erehdyksestään että pysyy kurjassa suhteessa pysyä loppuikänsä ja pilata elämänsä? Murha on sellainen rikos josta voidaan tuomita elinkautiseen. Väärän puolison valitseminen ei ole murhaan rinnastettavissa oleva asia eikä siitä pitäisi tulla samansuuruista rangaistustakaan.
- Anonyymi
Töihin?
- Anonyymi
""Sinä puhut siihen sävyyn kuin kuin olisi kurja juttu kun suhde huonon miehen kanssa päättyy.""
Nyt päättyi naisen parisuhde ja elämäkin siinä sivussa kun jännämies otti koko perheen hengiltä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1853631Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512532- 1211257
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101129Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741100- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741