miltä mieltä oko sperman maku ok.kysyy epätietoinen aina välillä tekis mieli mutta kun tulee rima kauhu niiin jäänyt tekemättä kuinka muilla on kokemuksia
muilla samanlaista
15
343
Vastaukset
- Anonyymi
Maistuu ihanalle! -N22
- Anonyymi
No sulla on kokemuksia. Oletko useammalta testannut onko maku sama kaikilla
- Anonyymi
Ei sulla sattuis ole halua maistaa +50 terveen kasvissyöjän miehen spermaa?
+50 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sulla on kokemuksia. Oletko useammalta testannut onko maku sama kaikilla
Kyllä miehiä on ollut, monta kymmentä. Olin 13v kun sain ensikerran suuhun, se kyllä tuntui aluksi vähän ahdistavalta kun en pääsyt edes liikkumaan miehen alta, mutta sitten kun mies tuli, se oli niin upeaa että melkein tulin itsekin. Otan aina rakastelemista ennen suukkiin ihan maun takia ja että sitten mies kestää pitempään... samakin mies maistuu vähän erilaiselta, riippuu siitä mitä on nauttinut, yhtään huononmakuista ei ole tullut... suukkiini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla sattuis ole halua maistaa 50 terveen kasvissyöjän miehen spermaa?
50Mulla on jo poikaystävä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on jo poikaystävä!
Sulla ole ku spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sulla sattuis ole halua maistaa 50 terveen kasvissyöjän miehen spermaa?
50Kasvissyöjien sperma on etovinta litkua mitä maa päällään kantaa. Seksi on muutenkin parempaa oikeiden miesten kanssa
kyllä kullissa ja spermassa pitää makua olla
- Anonyymi
Ei kai siltä voi välttyä, että joltakin maistuu.
Kiinnostaako kirjoitella tästä (ja muusta) sperman tuottajan kanssa?
Ps. Mahtava nimimerkki sulla.
S T Anonyymi kirjoitti:
Ei kai siltä voi välttyä, että joltakin maistuu.
Kiinnostaako kirjoitella tästä (ja muusta) sperman tuottajan kanssa?
Ps. Mahtava nimimerkki sulla.
S Tah kiitoksia tyttöilijänä tykkään imeä kullia ja saada satsit suuhuni ja naamalle
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai siltä voi välttyä, että joltakin maistuu.
Kiinnostaako kirjoitella tästä (ja muusta) sperman tuottajan kanssa?
Ps. Mahtava nimimerkki sulla.
S Tmissähän tätä juttelua jatkaisi ?
- Anonyymi
kullityttö kirjoitti:
missähän tätä juttelua jatkaisi ?
Mä oon pahoillani, mutta mä oon hetero.
Kiitos kuitenkin.
S T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon pahoillani, mutta mä oon hetero.
Kiitos kuitenkin.
S TTokikaan ei ole mitään syytä pahoitella sitä että on seksuaalisesti terve mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokikaan ei ole mitään syytä pahoitella sitä että on seksuaalisesti terve mies.
Eunukin löpinöitä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368