kauniina kesän viikonloppuna aiotte tehdä? Millaisia suunnitelmia on itse kullakin?
Me ajelemme ainakin huomanissa KeskiSuomea kohti ja käymme siellä koko kesän suurimmassa tapahtumassa -> Keuruun markkinoilla! Kävimme viime kesänäkin ja oli aikalailla katseltavaa ja kuunneltavaa. Ovat nyt kuulemma ennustaneet yli 20tuhatta kävijää. ja jos vaikka vilaukselta bäkisi miss Suomenkin, kauneus voisi vaikka tarttua...HIH!!!
Oikein hyvää ja aurinkoista viikonloppua kaikille!!!
MITÄ NÄIN
25
1891
Vastaukset
- paraikaa menossa
on Jyväskylän kesä, joka täytti tänä vuonna 50 vuotta. Siellä on tapahtumia kaikenikäisille. Tuskin vaan missejä näkyy, eivät kuulu tapahtuman tyylii.
- Angiina
... Jyväskylän kaupungille ja tapahtumalle. Tunnen Jyväskylää kohtaa jonkinlaista lukkarinrakkautta, vaikka en ole siellä milloinkaan asunut. Sillä tasan viisikymmentä vuotta kävin siellä syntymässä. Nyt me olemme jo kumpainenkin aika vanhoja: kesä ja minä.
- Marion.T
taitaa mennä remonttia tehdessä, ensin ajateltiin lähteä pienelle kotimaan kaupunkilomalle, mutta taitaa tuota työtä olla niin paljon, ettei lomille ehdi.
Porin Jazzeille olen aina halunnut lähteä, mutta taitaa siellä olla liikaa porukkaa, ja liian vaivalloista tuo lähteminen:)
Olen mökkiintynyt !!!!!! - n52
Marion.T kirjoitti:
taitaa mennä remonttia tehdessä, ensin ajateltiin lähteä pienelle kotimaan kaupunkilomalle, mutta taitaa tuota työtä olla niin paljon, ettei lomille ehdi.
Porin Jazzeille olen aina halunnut lähteä, mutta taitaa siellä olla liikaa porukkaa, ja liian vaivalloista tuo lähteminen:)
Olen mökkiintynyt !!!!!!sinäkö mökkihöperöksi alat...=)
Mä kokeilin sitä ja kävihän se hetken vaihtelusta,mut ei me pulputtajat siihen pystytä.Painu nyt sinne Poriin kiltisti vaan.Et takuulla kadu....=) - Marion.T
n52 kirjoitti:
sinäkö mökkihöperöksi alat...=)
Mä kokeilin sitä ja kävihän se hetken vaihtelusta,mut ei me pulputtajat siihen pystytä.Painu nyt sinne Poriin kiltisti vaan.Et takuulla kadu....=)Tämä huusholli on aivan nurin niskoin ja remontti on kesken ja pihassa kukkaset kituu ja kattoa olen maalannut monta viikkoa ja meidän yhdestä varastosta remontoidaan lisähuonetta ja mansikoita pitäs mennä noukkimaan talveksi ja mustikka-aika alkaa, ja työtäkin pitäs jaksaa tehdä ja MÄ OLEN LIIAN VANHA !!!!
Siinä syy miksi olen "mökkiintynyt" :)))))) - huvi
Marion.T kirjoitti:
Olen mökkiintynyt !!!!!!Teillä on siellä Tammerfestivaalit, varmaankin lähinnä nuorisolle, en tiedä. Nuorin lapseni matkusti sinne jo keskiviikkona ja eilen tuli viesti vanhimmalta, että äippä täällä ollaan (no, oli ollut ennen sitä Suomenlinnassa, Hämeenlinnassa eli kesäretkellä).
Minä menen kesän lopulla katselemaan uutta asuntoa, maalta! Ihana ajatus maalaisen palata 30 vuotta kaupunkilaisena eläneenä "juurilleen". En tänä viikonloppuna. Nyt vaan pesen mattoja, siivoan, käyn läpi kaapit ja kaikki turha kierrätykseen eli ei kummoinen viikonloppu ole tiedossa. Lohduttaudun, että on siitä silti hyötyä. - Marion.T
huvi kirjoitti:
Teillä on siellä Tammerfestivaalit, varmaankin lähinnä nuorisolle, en tiedä. Nuorin lapseni matkusti sinne jo keskiviikkona ja eilen tuli viesti vanhimmalta, että äippä täällä ollaan (no, oli ollut ennen sitä Suomenlinnassa, Hämeenlinnassa eli kesäretkellä).
Minä menen kesän lopulla katselemaan uutta asuntoa, maalta! Ihana ajatus maalaisen palata 30 vuotta kaupunkilaisena eläneenä "juurilleen". En tänä viikonloppuna. Nyt vaan pesen mattoja, siivoan, käyn läpi kaapit ja kaikki turha kierrätykseen eli ei kummoinen viikonloppu ole tiedossa. Lohduttaudun, että on siitä silti hyötyä.joskus tullut käytyä, ja on siellä joka-ikäisiä.
Tänä vuonna jätän kyllä väliin, on niin paljon kaikkea muuta.
Tuo hellejakso vei kaikki voimat, ja jos nyt vähän viilenisi niin jaksaisi sitten taas jotakin tehdäkin :))
Niin ja puolet matoistakin on vielä pesemättä, ne isoimmat tietysti.
Ukko saa kyllä tulla nostelemaan niitä isompia, en jaksa millään, ovat sen verran painavia.
- sinih52
minulle sattuu työvuoro viikonlopuksi,
aamuvuoro... sitten iltapäivällä kun pääsee kotiin ehtii mattopyykille ja pulahtamaan veteen...:=))))
viikonloppua kaikille!!!- n52
töiden merkeissä.
Toivon sulle nyt sitten työniloa sinne jonnekkin ja että ilmastointi pelaa loistavasti.....=) - sinitiainen
n52 kirjoitti:
töiden merkeissä.
Toivon sulle nyt sitten työniloa sinne jonnekkin ja että ilmastointi pelaa loistavasti.....=)Kohta se ensi viikon jälkeen minullakin alkaa taas arkinen aherrus ja...
Nyt vl. naatitaan ja ollaan vain...lomailun ja markkinoiden tiimoilla!
JA JOLLEKUULE ,joka väitti jonkun J.kylän kesän olevan se suurin...Tottakai on, mutta minä puhuinkin KEURUUN markkinoista!!! - sinih52
n52 kirjoitti:
töiden merkeissä.
Toivon sulle nyt sitten työniloa sinne jonnekkin ja että ilmastointi pelaa loistavasti.....=)ilmastointi pelaa täällä huvittelu keskuksessa loistavasti.. kiitos kiitos..toivotuksista..
myös sinulle vauuuuuuuuuuuuuu viikonloppua..:=))))
ja tietenkin viikonlopusta eteenpäinkin vaaaaaaaaaaaaaau.. - sinih52
sinih52 kirjoitti:
ilmastointi pelaa täällä huvittelu keskuksessa loistavasti.. kiitos kiitos..toivotuksista..
ja tietenkin viikonlopusta eteenpäinkin vaaaaaaaaaaaaaau..jepulis ei taas lähde millään viesti eteenpäin.
- n52
sinih52 kirjoitti:
ilmastointi pelaa täällä huvittelu keskuksessa loistavasti.. kiitos kiitos..toivotuksista..
ja tietenkin viikonlopusta eteenpäinkin vaaaaaaaaaaaaaau..kiltti!
Kiva sana tuo vau...=)
Sinäkö tänään meinaat niitä mattoja sekä uimista? - sinih52
n52 kirjoitti:
kiltti!
Kiva sana tuo vau...=)
Sinäkö tänään meinaat niitä mattoja sekä uimista?nyt väsyttää niin vietävästi olin eilen iltavuorossa klo22.00
ja nyt aamuvuoro 06.00-14.00.
kyllähän ne matot pitäisi pestä....:=)))) - se joku
sinitiainen kirjoitti:
Kohta se ensi viikon jälkeen minullakin alkaa taas arkinen aherrus ja...
Nyt vl. naatitaan ja ollaan vain...lomailun ja markkinoiden tiimoilla!
JA JOLLEKUULE ,joka väitti jonkun J.kylän kesän olevan se suurin...Tottakai on, mutta minä puhuinkin KEURUUN markkinoista!!!Keuruu ja Jyväskylä ovat molemmat Keski-Suomea ja kirjoitit, että Keuruun markkinat on Keski-Suomen suurin tapahtuma.
- n52
huomista jos jotain... vaikka...vau juttuja....=)
Kivaa viikonloppuoloa kaikille.- Marion.T
viikonloppua sinullekin :))
Taidat olla ihan aikuisten oikeasti rakastunut :DDDD - n52
Marion.T kirjoitti:
viikonloppua sinullekin :))
Taidat olla ihan aikuisten oikeasti rakastunut :DDDDja ainahan minä aikuisten oikeesti otan kaikki ja jokaisen jutun....=)
Minä vakavasti otettava....=)
- ota nyt ainakin
Ota nyt ainakin ensin pieni breikki, kun kirjoitustyylisi on aika sekava. Olisit ainakin sen verran selvin päin, jotta bäkisit=näkisit missin. >Hyvää matkaa ja hyvää lomaa, kai vaimo ajaa ainakin aluksi?
Ajattelin mennä huomenna istuskelee terassille kaupungille ja sihtailee salaa aurinkolasien takaa olisko noita silmäniloja ( miehiä ) liikkeellä ;). Taitaa vaan mennä suunnitelmat uusiks kun uhkasivat rojauttaa illalla vesisadetta niskaan.
Täytynee palata aamulla uudestaan asiaan.- Pirre*
suunnitelmia, ikkunat tuossa pesasin..ja mitähän sitten keksis...jättee tekemättä..kai tässä pitäisi käydä hyväksymässä kirvesmiesten kädenjälki..:)
Takkakin on kuulemma jo paikoillaan..semmoista vain..- n52
Teillä vauhdilla tulee se unelma.Mimmonen takka jos saa olla utelias ja kuin ne sun taulut?
- Marion.T
n52 kirjoitti:
Teillä vauhdilla tulee se unelma.Mimmonen takka jos saa olla utelias ja kuin ne sun taulut?
Täällä paistaa aurinko ja on ihanan viileänraikas ilma - siis ainakin vielä :))
- Pirre*
n52 kirjoitti:
tauluni/mme tuoksuvat IHANALLE, kumpa joku tekisi tuosta tuoksusta hajuveden..
Valamista tullee niin että rytisee...
Takka on sellainen serpentiinivuolukivestä tehty, en ole vielä nähnyt, kuin kuvan siitä esitteessä...nyt ootellaan valun kuivumista pesupuolella, niin että saavat latoitettua pinnat ja sit kai se saunan kiuas pitäisi hankkia...jne..
En ole viitsinyt tämän porukan kanssa kovin usein sielä vierailla, mutta ainakin huomenna menemme koko konkkaronkka..:)..nimittäin jos ei ukkosta.:(
Mitäs itellesi, lomat sinulla kai tulee pidettyä aina hyvillä keleillä..:)? - Pirre*
Marion.T kirjoitti:
Täällä paistaa aurinko ja on ihanan viileänraikas ilma - siis ainakin vielä :))
täälläkin, eilen illalla ukkosti ja satoi vihdoinkin kunnolla.
Nyt avoimesta ikkunastamme tulvii huoneisiin niin uskomaton järven ja puhtaan ilman tuoksusekoitus ja toivoisin voivani säilöä sitä talven varalle jotenkin...no jäähän siitä ainakin muistijälki kovaan kallooni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2325807Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.394658KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104266Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123011Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1182964Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,732443Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1212396Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1891648- 461629
Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:231286