Mua rupes tänään huoltsikalla häiritsemään yksi asia, nimittäin pissapoika! Miksi ihmeessä se on pissapoika, eikä pissatyttö??? MIKSI?? Tai ylipäätään, miksi tällaisia sukupuoliorjentoituneita nimityksiä täytyy vielä 2020 -luvulla käyttää? Eikö se voisi olla vaan pissahenkilö? Jos mä vien autoni huoltoon ja sanon, että täyttäkää pissahenkilön säiliö niin eihän ne patrioootit boomerit sellaista ymmärrä vaan täytyy sanoa ivallisesti, että "pissapojan säiliö" ...täyttäkää pissapojan säiliö. Kyllä on raivostuttavaa!!! Meidän yhteiskunnassa on vielä paljon korjattavaa, ennen kuin tämä sukupuolisyrjintä on saatu korjattua, valitettavasti!
Tänään huoltsikalla huomasin jälleen epäkohdan
27
276
Vastaukset
Nimitys pissapoika tulee siitä että ne ruiskii ohi ikkunan?
- Anonyymi
Mulla pissatäti roiskii vähän miten sattuu.
- Anonyymi
Tämä ns peemate, eli tötterö joka ohjaa suihkun alas tasaisesti toimiikohan se oikeasti? Sitten ei tarvis sitäkään vähää tietää miltä tuntuu olla mies ku kokeilis
- Anonyymi
No ehkä ois yksi toinen juttu, mutta kaikkeen eläytymisen ei ole mahdollisuutta kun vasta ehkä ens elämässä. Ahdistaako suppeita ns yliotetta hakevia nämä jutut? Hyvä sitten jos osuu
- Anonyymi
Se tulee muuten alas päin ilman tötteröäkin. 🤔
🦄
- Anonyymi
Reijästä se tulee.
- Anonyymi
Liian usein :`-(
Vanhus
Siitä suuttimen mallista ja siitä ruiskun kaaresta. Ne on näitä vanhan ajan sanontoja, vähän kuin liittimissäkin uros ja naaras. Ei siinä mitään ertyistä oo aateltu. Ihmisen ruumiin osat on kuitenkin erilaiset, vaikka kuinka tasa arvon ajassa eletään.
- Anonyymi
Mutta etkö sinä tajua ettei ne saa olla erillaiset! Kaikki kuuluu olla samanlaisia!
- Anonyymi
Se voisi olla pissaliisa.
- Anonyymi
Pissis?
Ehkä feministeille voisi olla oma autohuolto missä on töissä vain lyhytukkaisia tatuoituja naisia, ja termit muutetaan kaikki feminiineiksi tai neutraaleiksi.
- Anonyymi
Otan HETI käyttöön tuon termin "pissahenkilön säiliö". 😎
🦄- Anonyymi
Nii, no samalla vois kysyy, miks sorsa on sorsa. Voishan se olla kotkakin. Kusikotka sopisi paremmin.
Mut enemmän oisin huolissani siitä kotkalaiselta huoltsikalta löytyneestä kärpäsestä. Kenen perässä se sinne meni?
- Anonyymi
Nopealla kuuklauksella löysin yhden pissatyttöpatsaan. Pissaavia poikia löytyikin sitten enemmän.
xLiner - Anonyymi
On sinulla rahaa kun sanot huollossa että täyttäkää pissapoika. Opiskelijatyttäreni sai halvan autonrottelon kun opiskelupaikka oli vaikeassa paikassa ja halusi asua kotona. Vei auton huoltoon ja oli ysvällisesti kystty, haluatko että täytämme pissapojan. Tyttö luuli sitä ilmaiseksi palveluksi, se maksoi 30 e.
- Anonyymi
Itseäni häiritsee se että eikö sitä suutinta voi muotoilla niin, että se muistuttaisi hieman vähemmän fallosta ja sen sijaan muistuttaisi enemmän jotakin sukupuolineutraalimpaan linjaa tai jotakin välimaastoa feminiinisestä ja maskuliinisesta muotoilusta? Tällaiset ulkonevat ja ulos työntyvät uroliinit muotosuuntaukset ovat muutenkin haitallisia etenkin tyttöjen henkiselle kehitykselle heikentäen tyttöjen itsetuntoa alkavavan naiseuden kynnyksellä. Hyvä esimerkki tällaisista uroliineista fallussymboleista näiden lasinpesusuuttimien lisäksi atossa on vaihdekeppi. Eikö siitä voisi tehdä feminiinimpää?
- Anonyymi
Ei voi, katsos kun laitteen on tarkoitus olla tarkoituksenmukainen ja hyödyllinen eikä vain laskea vesiä minne sattuu, myönnettäköön tosin että hyötykäyttöisyys kärsii toisinaan lievästä osumatarkkuuden puutteesta.
Automaattivaihteiset hoitavat kuulemma kaiken paremmin itse, koko ja muotoilu on silloin sivuseikka :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi, katsos kun laitteen on tarkoitus olla tarkoituksenmukainen ja hyödyllinen eikä vain laskea vesiä minne sattuu, myönnettäköön tosin että hyötykäyttöisyys kärsii toisinaan lievästä osumatarkkuuden puutteesta.
Automaattivaihteiset hoitavat kuulemma kaiken paremmin itse, koko ja muotoilu on silloin sivuseikka :)Laskee minne sattuu.
Itse olen tuon ongelman ratkaissut näin.
Jos lasinpesusuuttimen suihku osuu ikkunan alareunaan eli laite on ns. kyykyssä pissaavaa mallia, niin pysäytän auton ja käytän pissahenkilöä ja pyyhkimiä auton paikallaan ollessa näkemäalueeni kirkastamiseksi.
Sitten. Jos suuttimen aikaansaama "kaari" normaalivauhdissa lentää jopa auton katon ylitse, niin painostan tätä seisaaltaan pissaavaa henkilöä osumaan paremmin taulun keskiosaan kiihdyttämällä moottoritienopeuteen. Ilmavirran näin ohjatessa suihkun alemmas.
Mies 65 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskee minne sattuu.
Itse olen tuon ongelman ratkaissut näin.
Jos lasinpesusuuttimen suihku osuu ikkunan alareunaan eli laite on ns. kyykyssä pissaavaa mallia, niin pysäytän auton ja käytän pissahenkilöä ja pyyhkimiä auton paikallaan ollessa näkemäalueeni kirkastamiseksi.
Sitten. Jos suuttimen aikaansaama "kaari" normaalivauhdissa lentää jopa auton katon ylitse, niin painostan tätä seisaaltaan pissaavaa henkilöä osumaan paremmin taulun keskiosaan kiihdyttämällä moottoritienopeuteen. Ilmavirran näin ohjatessa suihkun alemmas.
Mies 65Mutta jos se olis kunnon emätin niin se olis semmonen röpötin, että se ruikkais koko ikkunan kerralla suuntaamatta suihkua minnekään vähän kuin kunnon sadetin, joita joskus näkee nurmikoiden laidoilla supsuttamassa
- Anonyymi
Pissapoika.
Suunnittelija on saattanut osua pissaavan pojan patsaalle kun on miettinyt tuulilasin puhdistamista ajon aikana.
Valitettavasti tuo patsas ei sitten ollut pissaava hermafrodiitti.
Sähköliittimien lisäksi elinten termit ovat muuallakin yleisessä arkipäivän käytössä.
Öljysäiliön täyttöliitin.
Seinässä yleensä uros kamlock. Jos menet hakemaan nokkavipuliittimen urosta kaupasta, niin buumeri kassalla vilkaisee sinua lasiensa yli arvioivasti. Tässä siis yhdistetty amerikkalainen yleissanaksi muodostunut kauppanimi ja kotimainen liitinparin toisen yksikön tunniste.
Voisi tietysti pyytää tiskillä: "Male camlock, two inch, male thread!"
Vaihtoehto.
Henkilöliitin, kaksituumainen ulkokierteellä!
Jotakin epäselvää mielestäni olisi tässä ilmaisussa.
Ei kukaan puhu kaksitoistametrisestä merikontista.
Neljänkymmenen jalan kontin ymmärtävät kaikki.
Puhumattakaan sanasta teu! Uteliaimmat etsikööt mitä tarkoittaa.
Toisaalta nopeusrajoituksen 60 km/h ymmärtävät kaikki.
60 mph aiheuttaisi sekaannusta.
Mielestäni termit ovat sidoksissa syntyaikakauteensa ja kulttuuriinsa. Ja mitä enemmän on termejä käyttävää väestöä, sitä vaikeampi sitä on muuttaa...
Mies 65- Anonyymi
”Kotimainen liitinpari”? No ei ole ensimmäinen ulkomainen tuote, jota kutsutaan alkuperäisellä nimellä. Taper-lock, nylock, onhan näitä. Ja kyllä teollisuudessa ainakin ymmärtävät, sekä asiakkaat, että toimittajat yleensä ”nokkavipuliittimen”. Samoin konteista, kun on kyse niin varsinkin ”ei satama-, ja merityöläiset” puhuvat usein metreistä.
- Anonyymi
Se voisi olla squirttityttö.
- Anonyymi
Taikka vaikka pissihintti.
- Anonyymi
Minä olen jo niin vanha boomeri, että en edes muista käyttää ko. termiä. Minä puhun aina tuulilasin pesunesteestä, tai lasinpesunesteestä. Täytän kyllä ihan itse säiliön, niin ei mene elämä hankalaksi, eikä tarvitse vaivata wokella päätäni, kun oikeita murheitakin maailmassa on.
- Anonyymi
Jos pissapoika olisikin ejakulaattori, ruiskuttaisi veden lisäksi pesuaineet.
- Anonyymi
Miten niin veden lisäksi. Pesunestettähän se ejakuloikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin veden lisäksi. Pesunestettähän se ejakuloikin.
Siemennneste on hiukkasen hapanta joten ei se mitään pesuainetta ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599698K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765462Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1555075PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *654757- 1892268
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112175Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001799- 881498
- 211341
- 411103