Tuntuu että en melkein kuulu tähän elämään

Anonyymi-ap

Moikka! Olen nuori aikuinen, joka kärsii yksinäisyydestä ja ulkopuolisuuden kokemuksesta.

Kerron nyt hieman taustaa minusta. Minulla on jostain syystä elämässäni käynyt niin että jokainen paikka melkein minne menen niin jään tahtomattani ulkopuolelle. Oli kyseessä uusi työpaikka tai kun yritän tutustua ihmisiin. En tunne yhteyttä monien kanssa.

Olen miettinyt syitä miksi näin voi olla ja olen tullut tulokseen että kaltaiseni ihmiset ovat jollain tavalla ehkä harvinaisempia kuin muut.

Olen ensinäkin sellainen että en osaa käydä small talk keskusteluja, vaan tuntuu että minun pitäisi päästä pintaa syvemmälle ja haluaisin sanoa asiat juuri niinkuin ajattelen. Tällaista suorapuheisuutta ei kuitenkaan monet näytä kestävän ja täytyy aina suodattaa jokainen asia ennen kun sen voi sanoa.

Arvomaailmani on myös normaalista poikkeava. Esimerkiksi en näe itseäni työelämässä vaan elämässä toisenlaista elämää. Unelmaelämässäni voisin tehdä melkein mitä vaan ilman että raha olisi esteenä ja siihen pyrin. Minulla on mies joka on saanut minut uskomaan että tälläinen elämä on meille mahdollista ja tämä varmasti erottaa minua jo paljon valtaväestöstä.

Olen ehkä myös jollain tavalla pinnallinen, en seuraa maailman menoja ja minua ei kiinnosta yhteinen hyvä. En vain usko siihen.

Minulle tärkeimpiä asioita elämässä on romanttinen rakkaus missä vetovoima pysyy ja ajattelen että miehen kuuluu tehdä eteeni tiettyjä asioita. Tämä myös erottaa minut monista naisista sillä en ole sellainen hoivaajatyyppi. Ajattelen että mieheni kuuluu pitää minusta huolta, maksaa laskut ja ratkaista ongelmiani. Tämä on minulle tärkeää.

Rakastan myös matkustelua, enkä näe elämääni Suomessa koska tuntuu että sieluni kuolee täällä. Haluan asua paikassa jossa jokainen päivä tuntuu kuin elokuvalta. Ihmiset lähestyy minua kadulla ja mikä vain on mahdollista.

Pidän rohkeista ihmisistä joilla on oma tyyli ja uskaltaa olla omia itsejään. Tämä nykyinen ympäristöni ei tue minua tässä ollenkaan.

En ehkä kuvailisi itseäni mukavimmaksi ihmiseksi. Olen aika itsekeskeinen ja en tunne empatiaa muita ihmisiä kohtaan samalla tavalla kuin olen huomannut että muut tuntevat. Etenkin muut naiset ovat todella empaattisia ja pyytelee anteeksi olemassa oloaan.

Tunnen monesti olevani röyhkeämpi kuin monet muut, minua ei monesti ihan oikeasti kiinnosta mitä muut minusta ajattelee kun olen ulkona ja en arvosta muita ihmisiä.

Kerroin nyt vain osan siitä millainen olen ja voin vastata lisäkysymyksiin.

Jos tunnet samaistuvasi mihinkään mitä äsken sanoin niin olisi kiva kuulla siitä lisää! :)

2

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et vaikuta kovinkaan mukavalta ihmiseltä.... Mutta rohkealta ja avoimelta kyllä.

Sinulla on mies joka tukee sinua, mutta valitat tuntevasi itsesi yksinäiseksi, miksi niin?
      Tuota sinun kannattaisi pohtia, paljon ja pitkään.

Tuo että toiset naiset pyytelevät anteeksi olemassaoloaan, se voi olla ihan esitystä. Se saattaa olla opeteltu rooli mitä ne vetää muiden kanssa tekemisissä ollessaan. Oikeasti saattavat ajatella ihan jotain muuta, vaikka vihata ihmisiä sisimmässään.

• Anonyymi

En minäkään haluaisi sinua seuraani. Olet joko
      -äärimmäisen itserakas, et näe etkä havaitse muita kuin minä, minä itse ja vain minä, tai,
      - olet lukenut roskapokkareita, katsonut roskaelokuvia, imet itseesi blokkajat jotka kertovat vain “ unelmamaailmasta” joka ei ole todellista vaan pintaliitäjien harhaa.

Ole iloinen omassa itserakkaassa harhakuvamaailmassasi….yksin, ilman ainuttakaan ystävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      355
      11808
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      41
      3527
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      80
      3116
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      112
      2858
    5. 93
      2710
    6. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      57
      2566
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      159
      2476
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      275
      2344
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1501
    10. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      15
      1488
    Aihe