Kysymys kuuluu: miksi tehdään samalla sapluunalla ja tylsiä valkosia? Onko mielikuvitus loppunut?
Alajärvellä paljon samanlaisia rivareita
26
583
Vastaukset
- Anonyymi
Samalla sapluunalla ja valkoinen väriltään on tyylikäs.
- Anonyymi
Se on rivitalo eikä mikään kiasman näyttely.
Joku tuostakin nyt jaksaa nähdä vaivaa tänne kirjoitella- Anonyymi
Älä muuta sano. Jos on todettu toimivaksi, niin miksi muuttaa. Jos ei ole rikki, niin ei pidä korjata.
- Anonyymi
Riittää alajärven tunteille.
- Anonyymi
Mikäs siinä jos tykkää. Näin ulkoalajärveläisenä tuo vain pistää silimään, kun kotopuolessa käy. Voisihan niitä olla vaikka harmaan sävyissä, ja jos hurjaksi alakaa, niin jopa jotain hentoa väriäkin joukossa.. :)
- Anonyymi
Meillä luotetaan Raamatuun, liika väri on syntiä.
- Anonyymi
Käy seinäjoen karhuvuoressa niin näet toinen toistaan muistuttavia rivareita...
Ihmeellinen aloitus jotenkin mitättömästä aiheesta mutta eipä siinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä luotetaan Raamatuun, liika väri on syntiä.
Se on aina paha, jos pää on niin täynnä jeesusta, ettei normali järki enää juoksi.
- Anonyymi
No tottamaar siksi ettei voi kieltää olleensa vieraisilla naapurilla kylässä.
- Anonyymi
Otetaanpas tämä aihe nyt tunteella.. Ei ole tarkotus arvostella tai loukata, lähinnä vain ihmettelen ääneen. :)
- Anonyymi
Ehkä noinkin mitätöntä ihmettelyä saakin vähän muut ihmetellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä noinkin mitätöntä ihmettelyä saakin vähän muut ihmetellä
kuten sanottu, tunteisiin näköjään meni. ehkä asut itse??
- Anonyymi00014
Anonyymi kirjoitti:
kuten sanottu, tunteisiin näköjään meni. ehkä asut itse??
Kukahan nyt ottaa kierroksia aiheesta?
Aihe on vaan jotenkin joutava, ei nyt millään pahalla. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kukahan nyt ottaa kierroksia aiheesta?
Aihe on vaan jotenkin joutava, ei nyt millään pahalla.Sinäkö päätät mikä aihe on joutava, mikä ei?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sinäkö päätät mikä aihe on joutava, mikä ei?
Kyllä minä voin sen päättää
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä minä voin sen päättää
et voi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
et voi.
Voinpas.
- Anonyymi
Hinta taitraa määrätä 99% rivitalojen mallin.
- Anonyymi00017
Kertoisiko ketjun aloittaja missä muussa kaupungissa on muunlaisia rivitaloja? Ilmiö on valitettavan maan kattava ja on tosiaan tylsä rakenne. Erilaisuus vain tahtoo maksaa enemmän joten siksi tuo tylsä rakenne toistuu valmiin ratkaisun mukaan.
Ei siis ole yksin alajärven vitsaus. Annappa arkkitehdille ohjeet tehdä kivoja niin kyllä tulee mutta kuka maksaa onkin se ikuinen vanha kysymys. Vihervasemisto tavan ja petinteen mukaan maksattaa julkisilla ei omilla rahoilla mutta sille ei ole jatkuvuutta kun jonkun on maksettava kuitenkin. Orjatyövoimaa ja rakennusvälineiden ja materiaalin varastaminen on ratkaisu ja arkkitehdin perheen kidnappaus ja pääsevät vapaaksi kun suunnitelma on hyväksytysti riittävä on yksi suunta saada mielikuvituksellisen upeita rivareita alajärvellekkin.- Anonyymi00020
Minusta nämä rivitalot ovat siistin näköisiä , nuo autokatokset kun vielä valmistuu niin ei pitäisi kenelläkään moitteen sanaa.
- Anonyymi00021
rakentakaa mulle jonori! ulkoovet toisen kämppään ja minä sinne perimmäiseks. kauhea huiku siinä jonon keulilla kun populaa ramppais ulos ja sissään solokenaan. huh huh!
- Anonyymi00022
Ainakin on kysyntää olisi keskisuomea myöten, vaikka kaikkia ei väri miellytäkään.
- Anonyymi00023
Lappaako loput kyyjärviset alikselle rivareihin? Hmmm….
- Anonyymi00024
"..miksi tehdään samalla sapluunalla ja tylsiä valkosia?"
Gynderit on vuokrakämppiensä suhteen monesti pihejä.. Yleensä valkoiset maalit voi käyttää sellaisenaan. Sävyttäminen aiheuttaa lisää kustannuksia joka maalauskerta. - Anonyymi00025
Kysyn naapuri kuntalaisena mitä tarkoittaa rivari , Kyllä olen asiasta hyvin selvillä rivitaloa tarkoittaa, mutta jos oikein viitsi puhua siasta oikeilla nimillä. Muuten itse asiassa kyllä tänne meidän kylälle olisi hyvä asia jos tänne rakennettaisiin rivitaloja niin kuin sinne naapuriin alajärvelle, olkoonkin minkä värisijä hyvänsä.
- Anonyymi00026
Rivari=rivitalo, riviliitin, vedonlyönti rivi mitä näitä nyt on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24415232
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?461934- 1881467
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1161371- 281209
- 122968
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30912Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81784Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80748- 75668