Alajärvellä paljon samanlaisia rivareita

Anonyymi-ap

Kysymys kuuluu: miksi tehdään samalla sapluunalla ja tylsiä valkosia? Onko mielikuvitus loppunut?

27

654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samalla sapluunalla ja valkoinen väriltään on tyylikäs.

• Anonyymi

Se on rivitalo eikä mikään kiasman näyttely.
      Joku tuostakin nyt jaksaa nähdä vaivaa tänne kirjoitella

• Anonyymi

Älä muuta sano. Jos on todettu toimivaksi, niin miksi muuttaa. Jos ei ole rikki, niin ei pidä korjata.

• Anonyymi

Riittää alajärven tunteille.

• Anonyymi

Mikäs siinä jos tykkää. Näin ulkoalajärveläisenä tuo vain pistää silimään, kun kotopuolessa käy. Voisihan niitä olla vaikka harmaan sävyissä, ja jos hurjaksi alakaa, niin jopa jotain hentoa väriäkin joukossa.. :)

• Anonyymi

Meillä luotetaan Raamatuun, liika väri on syntiä.

• Anonyymi

Käy seinäjoen karhuvuoressa niin näet toinen toistaan muistuttavia rivareita...
        Ihmeellinen aloitus jotenkin mitättömästä aiheesta mutta eipä siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä luotetaan Raamatuun, liika väri on syntiä.

Se on aina paha, jos pää on niin täynnä jeesusta, ettei normali järki enää juoksi.

• Anonyymi

No tottamaar siksi ettei voi kieltää olleensa vieraisilla naapurilla kylässä.

• Anonyymi

Otetaanpas tämä aihe nyt tunteella.. Ei ole tarkotus arvostella tai loukata, lähinnä vain ihmettelen ääneen. :)

• Anonyymi

Ehkä noinkin mitätöntä ihmettelyä saakin vähän muut ihmetellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä noinkin mitätöntä ihmettelyä saakin vähän muut ihmetellä

kuten sanottu, tunteisiin näköjään meni. ehkä asut itse??

• Anonyymi00014
        Anonyymi kirjoitti:

kuten sanottu, tunteisiin näköjään meni. ehkä asut itse??

Kukahan nyt ottaa kierroksia aiheesta?
        Aihe on vaan jotenkin joutava, ei nyt millään pahalla.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kukahan nyt ottaa kierroksia aiheesta?
        Aihe on vaan jotenkin joutava, ei nyt millään pahalla.

Sinäkö päätät mikä aihe on joutava, mikä ei?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sinäkö päätät mikä aihe on joutava, mikä ei?

Kyllä minä voin sen päättää

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kyllä minä voin sen päättää

et voi.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

et voi.

Voinpas.

• Anonyymi

Hinta taitraa määrätä 99% rivitalojen mallin.

• Anonyymi00017

Kertoisiko ketjun aloittaja missä muussa kaupungissa on muunlaisia rivitaloja? Ilmiö on valitettavan maan kattava ja on tosiaan tylsä rakenne. Erilaisuus vain tahtoo maksaa enemmän joten siksi tuo tylsä rakenne toistuu valmiin ratkaisun mukaan.
      Ei siis ole yksin alajärven vitsaus. Annappa arkkitehdille ohjeet tehdä kivoja niin kyllä tulee mutta kuka maksaa onkin se ikuinen vanha kysymys. Vihervasemisto tavan ja petinteen mukaan maksattaa julkisilla ei omilla rahoilla mutta sille ei ole jatkuvuutta kun jonkun on maksettava kuitenkin. Orjatyövoimaa ja rakennusvälineiden ja materiaalin varastaminen on ratkaisu ja arkkitehdin perheen kidnappaus ja pääsevät vapaaksi kun suunnitelma on hyväksytysti riittävä on yksi suunta saada mielikuvituksellisen upeita rivareita alajärvellekkin.

• Anonyymi00020

Minusta nämä rivitalot ovat siistin näköisiä , nuo autokatokset kun vielä valmistuu niin ei pitäisi kenelläkään moitteen sanaa.

• Anonyymi00021

rakentakaa mulle jonori! ulkoovet toisen kämppään ja minä sinne perimmäiseks. kauhea huiku siinä jonon keulilla kun populaa ramppais ulos ja sissään solokenaan. huh huh!

• Anonyymi00022

Ainakin on kysyntää olisi keskisuomea myöten, vaikka kaikkia ei väri miellytäkään.

• Anonyymi00023

Lappaako loput kyyjärviset alikselle rivareihin? Hmmm….

• Anonyymi00024

"..miksi tehdään samalla sapluunalla ja tylsiä valkosia?"
      Gynderit on vuokrakämppiensä suhteen monesti pihejä.. Yleensä valkoiset maalit voi käyttää sellaisenaan. Sävyttäminen aiheuttaa lisää kustannuksia joka maalauskerta.

• Anonyymi00025

Kysyn naapuri kuntalaisena mitä tarkoittaa rivari , Kyllä olen asiasta hyvin selvillä rivitaloa tarkoittaa, mutta jos oikein viitsi puhua siasta oikeilla nimillä. Muuten itse asiassa kyllä tänne meidän kylälle olisi hyvä asia jos tänne rakennettaisiin rivitaloja niin kuin sinne naapuriin alajärvelle, olkoonkin minkä värisijä hyvänsä.

• Anonyymi00026

Rivari=rivitalo, riviliitin, vedonlyönti rivi mitä näitä nyt on

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      105
      2633
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      103
      1769
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1535
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      16
      1242
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      22
      1058
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      973
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      46
      953
    8. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      94
      938
    9. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      120
      931
    10. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      338
      836
    Aihe