Alajärvellä paljon samanlaisia rivareita

Anonyymi-ap

Kysymys kuuluu: miksi tehdään samalla sapluunalla ja tylsiä valkosia? Onko mielikuvitus loppunut?

26

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samalla sapluunalla ja valkoinen väriltään on tyylikäs.

• Anonyymi

Se on rivitalo eikä mikään kiasman näyttely.
      Joku tuostakin nyt jaksaa nähdä vaivaa tänne kirjoitella

• Anonyymi

Älä muuta sano. Jos on todettu toimivaksi, niin miksi muuttaa. Jos ei ole rikki, niin ei pidä korjata.

• Anonyymi

Riittää alajärven tunteille.

• Anonyymi

Mikäs siinä jos tykkää. Näin ulkoalajärveläisenä tuo vain pistää silimään, kun kotopuolessa käy. Voisihan niitä olla vaikka harmaan sävyissä, ja jos hurjaksi alakaa, niin jopa jotain hentoa väriäkin joukossa.. :)

• Anonyymi

Meillä luotetaan Raamatuun, liika väri on syntiä.

• Anonyymi

Käy seinäjoen karhuvuoressa niin näet toinen toistaan muistuttavia rivareita...
        Ihmeellinen aloitus jotenkin mitättömästä aiheesta mutta eipä siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä luotetaan Raamatuun, liika väri on syntiä.

Se on aina paha, jos pää on niin täynnä jeesusta, ettei normali järki enää juoksi.

• Anonyymi

No tottamaar siksi ettei voi kieltää olleensa vieraisilla naapurilla kylässä.

• Anonyymi

Otetaanpas tämä aihe nyt tunteella.. Ei ole tarkotus arvostella tai loukata, lähinnä vain ihmettelen ääneen. :)

• Anonyymi

Ehkä noinkin mitätöntä ihmettelyä saakin vähän muut ihmetellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä noinkin mitätöntä ihmettelyä saakin vähän muut ihmetellä

kuten sanottu, tunteisiin näköjään meni. ehkä asut itse??

• Anonyymi00014
        Anonyymi kirjoitti:

kuten sanottu, tunteisiin näköjään meni. ehkä asut itse??

Kukahan nyt ottaa kierroksia aiheesta?
        Aihe on vaan jotenkin joutava, ei nyt millään pahalla.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kukahan nyt ottaa kierroksia aiheesta?
        Aihe on vaan jotenkin joutava, ei nyt millään pahalla.

Sinäkö päätät mikä aihe on joutava, mikä ei?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sinäkö päätät mikä aihe on joutava, mikä ei?

Kyllä minä voin sen päättää

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kyllä minä voin sen päättää

et voi.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

et voi.

Voinpas.

• Anonyymi

Hinta taitraa määrätä 99% rivitalojen mallin.

• Anonyymi00017

Kertoisiko ketjun aloittaja missä muussa kaupungissa on muunlaisia rivitaloja? Ilmiö on valitettavan maan kattava ja on tosiaan tylsä rakenne. Erilaisuus vain tahtoo maksaa enemmän joten siksi tuo tylsä rakenne toistuu valmiin ratkaisun mukaan.
      Ei siis ole yksin alajärven vitsaus. Annappa arkkitehdille ohjeet tehdä kivoja niin kyllä tulee mutta kuka maksaa onkin se ikuinen vanha kysymys. Vihervasemisto tavan ja petinteen mukaan maksattaa julkisilla ei omilla rahoilla mutta sille ei ole jatkuvuutta kun jonkun on maksettava kuitenkin. Orjatyövoimaa ja rakennusvälineiden ja materiaalin varastaminen on ratkaisu ja arkkitehdin perheen kidnappaus ja pääsevät vapaaksi kun suunnitelma on hyväksytysti riittävä on yksi suunta saada mielikuvituksellisen upeita rivareita alajärvellekkin.

• Anonyymi00020

Minusta nämä rivitalot ovat siistin näköisiä , nuo autokatokset kun vielä valmistuu niin ei pitäisi kenelläkään moitteen sanaa.

• Anonyymi00021

rakentakaa mulle jonori! ulkoovet toisen kämppään ja minä sinne perimmäiseks. kauhea huiku siinä jonon keulilla kun populaa ramppais ulos ja sissään solokenaan. huh huh!

• Anonyymi00022

Ainakin on kysyntää olisi keskisuomea myöten, vaikka kaikkia ei väri miellytäkään.

• Anonyymi00023

Lappaako loput kyyjärviset alikselle rivareihin? Hmmm….

• Anonyymi00024

"..miksi tehdään samalla sapluunalla ja tylsiä valkosia?"
      Gynderit on vuokrakämppiensä suhteen monesti pihejä.. Yleensä valkoiset maalit voi käyttää sellaisenaan. Sävyttäminen aiheuttaa lisää kustannuksia joka maalauskerta.

• Anonyymi00025

Kysyn naapuri kuntalaisena mitä tarkoittaa rivari , Kyllä olen asiasta hyvin selvillä rivitaloa tarkoittaa, mutta jos oikein viitsi puhua siasta oikeilla nimillä. Muuten itse asiassa kyllä tänne meidän kylälle olisi hyvä asia jos tänne rakennettaisiin rivitaloja niin kuin sinne naapuriin alajärvelle, olkoonkin minkä värisijä hyvänsä.

• Anonyymi00026

Rivari=rivitalo, riviliitin, vedonlyönti rivi mitä näitä nyt on

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6328
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      355
      5825
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2813
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2248
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1938
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1754
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1300
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1098
    Aihe