Ei sitten mikään. Rehkitään salilla ja sitten sanotaan ettei kiinnosta kipailu. Olen taas tuhlannut aikaani yhteen joka sanoo alussa että joo ehdottomasti kilpaillaan mutta sitten ei enää kiinnostakaan.
Lopettakaa se bodaus jos ei kerta kiinnosta.
Mikä järki jos ei kiinnosta kisaaminen?
8
327
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoitus kertoo vain ja ainoastaan kirjoittajasta.
Asenne, näkökulma ja laajempi ajattelu , voi auttaa,
jos ymmärtää,
että ymmärtää edes vähän.
Jokainen katsoo asiaa vai omien lasiensa läpi, tätä harva käsittää yleensä elämässä. - Anonyymi
Onko naisesi menneisyydessä jotain outoa kun noin kiukuttaa?
- Anonyymi
Tutkimukset eivät tue tätä ohjelmaa, voi toimia jos treenaan todella kovaa, siis vuosien treenin systemaattisen omaavalle. Ja tutkimusten mukaan ehkä jos treenaa esim kerran viikossa jne,
Olen joskus kokeillut ja menee paikat tukkoon totaalisesti kun tekee niinkuin se on tarkoitettu, siis kun tekee kaurapuuro linjalla.
Kokeile puoli vuotta niin sitten vasta tiedät oikeasti miten joku ohjelma toimi, syöt, lepäät , teet henkiset harjoitukset ja kehonhuollon ja kokonaisuuden oikein , niin yleensä silloin kaikki toimii.- Anonyymi
Sori , tuli väärään ketjuun.
- Anonyymi
Kannattaa myös kokeilla eri naisia niin tietää kenellä on sivein menneisyys.
- Anonyymi
Myös tummaa ja aasialaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös tummaa ja aasialaista.
Kaikkein parhaat kyydit saa savimajassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723388Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031693- 681259
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991077- 581051
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:511000- 63971
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199881- 42827
- 50804