Ei sitten mikään. Rehkitään salilla ja sitten sanotaan ettei kiinnosta kipailu. Olen taas tuhlannut aikaani yhteen joka sanoo alussa että joo ehdottomasti kilpaillaan mutta sitten ei enää kiinnostakaan.
Lopettakaa se bodaus jos ei kerta kiinnosta.
Mikä järki jos ei kiinnosta kisaaminen?
8
345
Vastaukset 8
- Anonyymi
Kirjoitus kertoo vain ja ainoastaan kirjoittajasta.
Asenne, näkökulma ja laajempi ajattelu , voi auttaa,
jos ymmärtää,
että ymmärtää edes vähän.
Jokainen katsoo asiaa vai omien lasiensa läpi, tätä harva käsittää yleensä elämässä. - Anonyymi
Onko naisesi menneisyydessä jotain outoa kun noin kiukuttaa?
- Anonyymi
Tutkimukset eivät tue tätä ohjelmaa, voi toimia jos treenaan todella kovaa, siis vuosien treenin systemaattisen omaavalle. Ja tutkimusten mukaan ehkä jos treenaa esim kerran viikossa jne,
Olen joskus kokeillut ja menee paikat tukkoon totaalisesti kun tekee niinkuin se on tarkoitettu, siis kun tekee kaurapuuro linjalla.
Kokeile puoli vuotta niin sitten vasta tiedät oikeasti miten joku ohjelma toimi, syöt, lepäät , teet henkiset harjoitukset ja kehonhuollon ja kokonaisuuden oikein , niin yleensä silloin kaikki toimii.- Anonyymi
Sori , tuli väärään ketjuun.
- Anonyymi
Kannattaa myös kokeilla eri naisia niin tietää kenellä on sivein menneisyys.
- Anonyymi
Myös tummaa ja aasialaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös tummaa ja aasialaista.
Kaikkein parhaat kyydit saa savimajassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561