Nukkuminen töissä

Anonyymi-ap

Onko muilla mahdollisuutta heittää kesken työpäivän sohvalle pitkälleen ja keskittyä mietintöihinsä samalla kun ummistaa silmänsä?

42

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko pakko haastaa riitaa ja provota?

• Anonyymi

Kenelle sinä mielestäsi räyhäät ja siirryitkö kenties häveliäästi johonkin toiseen pslstaäijän aloitukseen ku interreiliä harrastaisit? Tai ehkä tämä aloitus jotenkin troggeröi, ei voi tiätää. T naiselta herää jo

• Anonyymi

Se on nyt niin että sä voit käyttää mustaa magiaa ja kysyä hengiltä, kuka mä oon. Käytä sellaista ouija-lautaa ja kysy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on nyt niin että sä voit käyttää mustaa magiaa ja kysyä hengiltä, kuka mä oon. Käytä sellaista ouija-lautaa ja kysy

Kannatetaan, siltä samalta ouijalaudalta kirjaimineen🥱 voi kysyä myös provon ja riidan haastamisen määritelmää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatetaan, siltä samalta ouijalaudalta kirjaimineen🥱 voi kysyä myös provon ja riidan haastamisen määritelmää.

Mun mielestäni se on riidanhaastamista, jos sekottaa työkaverin aamiaismuroihin hiirenpapanoita 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅🤣😅😅😅😅hauska! Kyllä irtoo hienosti. Mitä pillereitä sä olet vetänyt tänään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅🤣😅😅😅😅hauska! Kyllä irtoo hienosti. Mitä pillereitä sä olet vetänyt tänään?

No jos olisit käyttänyt paremmin sitä lautaa ja kysynyt tarkemmin niin olisit saanut vastaukseksi että Burana-caps 400 mg. Mutta ei kaikki osaa esittäö hengille oikeita kysymyksiä mikä on ihan ymmärrettävää 😔

• Anonyymi

Ei vaan yhtään jaksais enää sitä että joku yrittää singota omia Pinttymiä toisten niskaan

• Anonyymi

Mikä teillä kaikilla on🤐😐

• Anonyymi

Mikähän vika nokosissa ois? Ihmettelen sivusta näinkin ns neutraalin aloituksen vaffaa reaktiota? Jos ei itse voi etäillä tai muuta sellaista, niin kai se ottaa pieneen kupoliin ja tuntuu että koko saitti Vttuilee

• Anonyymi

No niimpä🙄😬kumman ärhäkkä poljento menossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niimpä🙄😬kumman ärhäkkä poljento menossa

Juu, on ku edward munchin teoksesta huuto

• Anonyymi

Mahdollisuus on mutten käytä sitä.

• Ei tietenkään ole. Minun työpaikka ei ole mikään eduskunta. Meillä ei ole edes torkkupeittoja!!!
      Tämä on suuri vääryys ja huomattava epäkohta, näin itseään kunnioittavassa yrityksessä.
      Tosi noloa!

😁

• Anonyymi

Ei sulla palstasetä oo työpaikkaa.

• Anonyymi

Mitä? Etkö ole päässyt vielä edes etätöihin?
        Joku ihmisarvo teilläkin pitäisi olla. Jos ei valtion kustantamia torkkupeittoja, niin edes omat.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku ihmisarvo teilläkin pitäisi olla. Jos ei valtion kustantamia torkkupeittoja, niin edes omat.

-keinovaginamies-

Ei mullakaan ole peittoa, mutta kuntayhtymän kustantamat tyynt ja sohva on 😁

• Anonyymi kirjoitti:

-keinovaginamies-

Olen toki välillä etätöissä. Nyt ei ollut siitä kyse, vaan työpaikalla torkkumisesta, siis firman tiloissa.
        Kotona voin ottaa vaikka päikkärit, eikä kukaan kysele perään. 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sulla palstasetä oo työpaikkaa.

Vaadimme laadukkaampaa trollaamista!

0/5

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Olen toki välillä etätöissä. Nyt ei ollut siitä kyse, vaan työpaikalla torkkumisesta, siis firman tiloissa.
        Kotona voin ottaa vaikka päikkärit, eikä kukaan kysele perään. 😊

Mielestäni aloituksessa kyseltiin vain työpäivästä.

Mutta itse asiassa olen sitä mieltä, että köyhien harrastusta tämä on koko työnteko, sekä etänä että lähi.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Olen todella väsynyt lähipäivästä. Työkaveri ilmaisi paheksuntansa, ettemme ehtineet nähdä toisiamme. Minua väsyttää kertoa hänelle, ettemme tee samoja töitä, eikä minulla ole aikaa käyttää hänen kuuntelemiseen, mutta jostakin on annettu signaalia, että työpaikalla olemme toinen toisiamme varten 😑

• Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni aloituksessa kyseltiin vain työpäivästä.

Mutta itse asiassa olen sitä mieltä, että köyhien harrastusta tämä on koko työnteko, sekä etänä että lähi.

-keinovaginamies-

Koska otsikko on "Nukkuminen töissä", oletin että tässä tarkoitetaan työpaikan tiloissa nukkumista, eikä kotona etätöissä nukkumista.

Voin tietysti olla väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen todella väsynyt lähipäivästä. Työkaveri ilmaisi paheksuntansa, ettemme ehtineet nähdä toisiamme. Minua väsyttää kertoa hänelle, ettemme tee samoja töitä, eikä minulla ole aikaa käyttää hänen kuuntelemiseen, mutta jostakin on annettu signaalia, että työpaikalla olemme toinen toisiamme varten 😑

Niin,
        Terapoit siis häntä hänen ongelmissaan, vaikkei ne sinulle kuulu?

Tulee mieleen se mainos it-lähituesta, joka koettaa olla pöydän alla piilossa aina kun on toimistolla :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Koska otsikko on "Nukkuminen töissä", oletin että tässä tarkoitetaan työpaikan tiloissa nukkumista, eikä kotona etätöissä nukkumista.

Voin tietysti olla väärässä.

Niin,
        Tuo ajatushan tulee siitä, että sinäkään et miellä etätöissä olemista oikeissa töissä olemiseksi :))

Minä olen ollut jo niin kauan vapaissa töissä, että välillä miellän olevani töissä vaikkapa autohuoltoliikkeen kahviossa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Niin,
        Tuo ajatushan tulee siitä, että sinäkään et miellä etätöissä olemista oikeissa töissä olemiseksi :))

Minä olen ollut jo niin kauan vapaissa töissä, että välillä miellän olevani töissä vaikkapa autohuoltoliikkeen kahviossa.

-keinovaginamies-

Täällä etäpäivinä, töitä paiskiessa, olen yleensä aina torkkupeittoon kääriytyneenä, vaikka istunkin päätteellä puurtamassa. En tullut edes ajatelleeksi tuota.
        Jos on kiireitä, en nukahtele kesken etätöiden. Jos on hiljaisempaa, voin ottaa vaikka päikkärit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin,
        Terapoit siis häntä hänen ongelmissaan, vaikkei ne sinulle kuulu?

Tulee mieleen se mainos it-lähituesta, joka koettaa olla pöydän alla piilossa aina kun on toimistolla :))

-keinovaginamies-

Kyllä.

Nämä työpaikkojen ihmistunnesyöpöt ovat heränneet henkiin kuin tyhjästä.

Ensimmäisenä tuli valituksia on, etteivät ihmiset osaa tervehtiä muita. Toinen odotusarvo on, että kuuntelemme vuodatusta ikävistä ihmisistä ja olemme heidän kamssaan samaa mieltä.

Ja kyllä. En osaa sanoa kauniisti, suksi nyt vattuun, ei ole aikaa, enkä jaksa juoruta muista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

Nämä työpaikkojen ihmistunnesyöpöt ovat heränneet henkiin kuin tyhjästä.

Ensimmäisenä tuli valituksia on, etteivät ihmiset osaa tervehtiä muita. Toinen odotusarvo on, että kuuntelemme vuodatusta ikävistä ihmisistä ja olemme heidän kamssaan samaa mieltä.

Ja kyllä. En osaa sanoa kauniisti, suksi nyt vattuun, ei ole aikaa, enkä jaksa juoruta muista.

Enkä ole ICT-helppari, mutta töiden eteenpäin saattaminen vaatii ripeää reagointia.

Kun teen lähipäivän, teen joitakin töitä omalla ajalla, jos asioiden hoitamatta jättäminen teettää töitä moninkertaisesti myöhemmin.

Nyt on oikeus vaatia ihmisten läsnäoloa, fyysistä kontaktia, omaa yhteisöllisyyden tunnetta ja hyvinvointia.

• Anonyymi

Kyllä.
      Sekä kotona että toimistolla.

Kotona on se bonari, että sohvan sijasta on oikea sänky ja saattaa saada jopa muorin viereensä kesken työpäivän :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Joissain työpaikoilla on lipa nukkua. Tein töitä maarianhaminassa ja yövuorossa oli lepotuolissa lupa nukkua kun vain tarvittaessa havahtui. Minäkin nukuin siellä sitä na koiran unta. :)
      Sisareni pisti vielä paremmaksi työskennellessään Naistenklinikalla hoitoapulaisena. Hän kertoi käyneensä nukkumassa päikkärit siivouskomerossa. :D

• UUSI

Vetelen mikrounia putkeen.
      Aivot voi sammuttaa, mutta silmien pitää olla auki ja katse näyttöpäätteessä.

• Anonyymi
        UUSI

Tylsiä töitä?

- Sheena

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tylsiä töitä?

- Sheena

Aina ei jaksa, varsinkaan tässä iässä.
        Pitäisi olla lakisääteinen torkkutauko, tunti tai kaksi.

• Anonyymi
      UUSI

Mietintöihinsä... töihinsä. Häh, ihan normaalia hommaa silmätkin kiinni. Joskus jopa suotavaa ummistaa silmät hetkeksi.
      Jännä kun tavallaan sivusin aihetta jo ennen, kuin kerkesin lukea tämän.

>simiti<

• Anonyymi
      UUSI

Lopeta se Cola Zeron juominen, siihen on nykyään sekoitettu unihiekkaa, syklamaattia, joka suolistossa hajotessaan vapauttaa bentseeniä, samaa myrkkyä kun käytetään benzodiatsepaameissa eli pameissa. Cola Pami.

• Anonyymi
        UUSI

Oksymoronin maanpäällinen toteutuma, piriste ja sedatiivi samassa paketissa.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

Ketjusta on sensuroitu kemiallinen ketju bentseenistä syklamaattiin.
        Ilmeisesti mode haluaa ihmisten syövän myrkkyjä.

• Anonyymi
      UUSI

Ei tulisi mieleenkään nukkua töissä (mahdollista on sekä etätöissä että toimistolla). Työaikana tehdään töitä ja yöllä nukutaan.

- Sheena

• Anonyymi
        UUSI

Lisäys: nukkuminen ei tule päivällä edes mieleen, kun ei nukuta. On keho ja mieli tasapainossa.

- Sheena

• Anonyymi
      UUSI

Periaatteessa olisi, kun teen paljon etätöitä, mutta käytännössä tuo on melkeinpä mahdotonta. Påivät ovat niin kiireistä, ettei siinä aikaa millekään nokosille jää.

Olen mennyt pötkölleni töiden lomassa ainoastaan, kun olen ollut kipeänä. Silloin olen saattanut hetken levätä ja jatkaa töitä levättyäni, mutta tätä on tapahtunut aniharvoin.

Aletheias

• Anonyymi
      UUSI

Juu, tv sarjassa Mentalisti ....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      247
      14129
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      61
      7200
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      199
      6902
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      39
      4998
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      103
      4769
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      74
      4677
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      78
      4373
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      19
      4221
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4122
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      101
      3921
    Aihe