Hellarien tyhmä pelastusoppi

Anonyymi-ap

Ainoastaan helluntailaiset väittävät herjaten ettei pakkovauvakaste pelasta vaan ainoastaan liittyminen heidän lahkoonsa upotusrituaalin kautta (käärmeen hengessä).

67

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Usko Jeesukseen pelastaa, ei kaste.

• Anonyymi

Jeesus pelastaa vaikka ei uskoisi. Kaikki on sovitettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus pelastaa vaikka ei uskoisi. Kaikki on sovitettu.

Jos antaa sovittaa itsensä Jumalan kanssa.

”Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.

Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.”
        ‭‭2. Korinttilaiskirje‬ ‭5‬:‭18‬-‭21‬ ‭FB38‬‬

”Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi. Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.”
        ‭‭2. Korinttilaiskirje‬ ‭6‬:‭1‬-‭2‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi

Vain uskovan kaste pelastaa. Ehtoollista ei muille anneta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kädennosto pelastaa. Ja syntisen rukous. Elämän antaminen Jeesukselle rituaali.

• Anonyymi

”Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana,( evankeliumi) jota me saarnaamme.

Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".

Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat. Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭10‬:‭8‬-‭13‬ ‭FB38‬‬
        ---------

”Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet.

Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan, ja että hän näyttäytyi Keefaalle, sitten niille kahdelletoista.

Sen jälkeen hän näyttäytyi yhtä haavaa enemmälle kuin viidellesadalle veljelle, joista useimmat vielä nytkin ovat elossa, mutta muutamat ovat nukkuneet pois. Sen jälkeen hän näyttäytyi Jaakobille, sitten kaikille apostoleille. Mutta kaikkein viimeiseksi hän näyttäytyi minullekin, joka olen ikäänkuin keskensyntynyt. Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa. Mutta Jumalan armosta minä olen se, mikä olen, eikä hänen armonsa minua kohtaan ole ollut turha, vaan enemmän kuin he kaikki minä olen työtä tehnyt, en kuitenkaan minä, vaan Jumalan armo, joka on minun kanssani.

Olinpa siis minä tai olivatpa he: näin me saarnaamme, ja näin te olette uskoon tulleet.”
        ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭15‬:‭1‬-‭11‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi

Miksi helluntaipastorit uudestikastavat ja lupaavat jäseneksi liittyville pelastusvarmuuden ?

• Anonyymi

Vain juutalaiset pelastuvat. Pakana parhaimmillaan välttää helvetin tulen.

• Anonyymi

On se kasteen armo vahva, mutta voi sen herjaamalla menettää.

• Anonyymi

No eihän se vesikaste, olipa se luterilainen pään kastelurituaali tai helluntailainen upotuskasterituaali, ketään pelastakaan, vaan Jeesuksen nimessä ja veressä julistettu syntien anteeksiantamus pelastaa.

Helluntailaisten ja vapaakirkollisten upotuskaste on julkinen suun tunnustus, jossa uskoon tullut kertoo julkisesti lähteneensä Kristusta Jeesusta seuraamaan aivan kirjaimellisesti sen mukaisesti, kuinka Jeesus Kristus itse vaelsi.

• Anonyymi

Ei mikään seurakunta pelasta
      Jeesus pelastaa.
      Valehteleminen ei pelasta luterilaisia.

• Anonyymi

Jos se vesi kuitenkin pelastaa, niin ei kannata uhota, varsinkaan kun siihen uskominen vastatuulessa, vaan toivoa parasta ja pelätä pahinta eikä herjata.

• Anonyymi

Helluntaimehu pelastaa...!?
      Antaen mehukkaan pelastuvrmuuden ja joskus antaen hurmahenkiäkin.

• Anonyymi

Eikös lahkopastorit lupaa jäsenilleen varman "pelastusVARMUUDEN".
      Siinäpä pelastusoppia kerrakseen.

• Anonyymi

Kylläpä taas helluntailaiset herjaa pakkovauvakastettuja.
      😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Vaikka se kaste miten varmuudella pelastaa kun sen armossa vain lepää, niin ei ole lepäämistä jos herjaa muita. Siitä on lepo kaukana voi käydä että se varmuus veden pelastamisesta horjuu ja siksi kannattaisi ehkä vähän varoivaisesti suhtautua siihen eikä takki auki huutaa pelastusvarmuutta kasteen armossa. Että jos ei sitten kuitenkaan.

• Anonyymi

ILMESTYSKIRJA PUHUU KATOLISESTA JA LUTERILAISESTA KIRKOSTA: Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
        Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
        Luterilainen kirkko on portto. Niin kuin israelilaiset sekoittivat Israelin Jumalan palvelukseen epäjumalien oppeja ja rituaaleja, aivan samoin on luterilainenkin kirkkokin tehnyt ja näin kirkosta on tullut Sanan mukaisesti portto.
        Kirkko on ottanut pakanauskonoista mm. kolminaisuuden, kolmen persoonan j jumalan, isä ylijumala, Jeesus puolijumala ja Henki, epämääräinen voima, ja veden pyhyyden, vesi pelastaa-opin. Lähes jokaista luterilaista kirkkoa koristavat pakanauskontojen symbolit. Ihmisten valitsemat papit käyttävät kalajumalan pappien hattuja ja baal-jumalan kaapuja. Jopa ns. jumalanpalveluksen kellonaikakin on otettu baalin palveluksesta.

• Anonyymi

Ennen kirkkovene vei porukkaa kirkonmenoihin.

Vain kyytissä olijat pääsivät kolehtihaavin lähelle.

Vesi pelasti heidät.

• Anonyymi

Kyllä myös uudestisyntyneet vapaakirkolliset ja ainakin Baptistit ovat tietysti sillä kannalla, että tarvitaan parannus, jota seuraa uudestisyntyminen. Tämä vaaditaan pelastukseen.

• Anonyymi

Ja vaikka miten varma olisikin pelastuksesta, vaikka miten lepäisi kasteen armossa, niin kannattaa silti olla nöyrä, ei herjata muita, koska vain armollisille Jumala on armollinen ja saataa menettää sen varman armon jos kovin öykkäröi.

• >>Kyllä myös uudestisyntyneet vapaakirkolliset ja ainakin Baptistit ovat tietysti sillä kannalla, että tarvitaan parannus, jota seuraa uudestisyntyminen. Tämä vaaditaan pelastukseen.>>

Bill Clinton teki "parannuksen" Epstein-saarella.

😊😊😊😊😊

• Anonyymi

Clintonin parannukset tiedetään, lewinzki tiesi vielä paremmin !

• Anonyymi

Hell-untalaiset pastorit hehkuttavat kuulijoilleen varmuutta - pelastusVARMUUTTA.

Tämä on sitä sielullista uskoa.

• Anonyymi

Paksua tuubaa tulostat, varo ettet joudu ompeluksille !

Kukaan pastori ei koskaan hehkuta moista lapsellista lorua mistään varmuuksista.

• Anonyymi

Eikö enää tule varma taivaspaikka pakkovauvakasteessa?
      Eikös kastamattomat vauvat mene helvettiin?

• Anonyymi

Useamman kerran kylvetetty pedo keksii omiaan. Useamman kerran kylvetetty haluaa raiskata lapsia. Ilman Kristusta ei kukaan pelastu mutta sitäkään ukastajat ei myönnä

• Anonyymi

Luterilaisen kirkon sakramentit ovat väkevä eksytys. Sanan mukaan ehtoollinen on muistoateria: niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tämän maljan, te julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kuin hän tulee.
        Sana puhuu väkevästä eksytyksestä:
        tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
        ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
        Luterilaisen kirkon valheellisissa sakramenteissa vesi muuttuu loitsujen ja merkkien kautta iankaikkisen elämän antajaksi. Samoin viinii muuttuu synnit anteeksiantavaksi vereksi ja leipä lihaksi.
        Suurin osa, lähes kaikki luterilaisen kirkon jäsenistä, on uudesti syntymättömiä maailman ihmisiä. Paavali kirjoitti maailman ihmisistä: etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Siis sakramentit ovat uskosta osattomia varten ja sakramentit eksyttävät.
        Jeesus itse opetti vertauksessa syntien anteeksi antamisesta ja syntien anteeksisaamisesta: Sentähden taivasten valtakunta on verrattava kuninkaaseen, joka vaati palvelijoiltansa tiliä. Mutta kun tällä ei ollut, millä maksaa, niin hänen herransa määräsi myytäväksi hänet ja hänen vaimonsa ja lapsensa ja kaikki, mitä hänellä oli, ja velan maksettavaksi.
        Silloin palvelija lankesi maahan ja rukoili häntä sanoen: 'Ole pitkämielinen minua kohtaan, niin minä maksan sinulle kaikki'.
        Niin herran kävi sääliksi sitä palvelijaa, ja hän päästi hänet ja antoi hänelle velan anteeksi. Isäntä antoi velan anteeksi, koska velallinen pyysi. Velallisen päälle ei pirskotettu vettä eikä velallinen juonut viiniä, joka muuttui vereksi, vaan: Minä annoin sinulle anteeksi kaiken sen velan, koska sitä minulta pyysit;
        Samoin Jumalankin antaa pyytämällä Jeesuksen uhrin kautta synnit anteeksi.
        Johannes kirjoitti: Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

• Anonyymi
        UUSI

Kastamattomat vauvat eivät joudu kuoltuaan Helvettiin, sillä vauvat ovat synnittömiä. Eikä vauvan syntyminen epäuskoisesta äidistä tee vauvasta syntistä.

Kun vauvana kastetut ja aikuisiksi kasvettuaan pappisseminaarin koulutuksen käyneet evankelisluterilaiset papit menevät Israelin lehtimajanjuhlilla uskovien upotuskasteelle, mitä se pastoreita hyödyttää, elleivät pastorit tee parannusta synneistään ja tee senmukaisia tekoja elämässään.

• Anonyymi

Vesihän se pelastaa, siinä on se varmuus, mutta hieman varauksella siihen tulee silti suhtautua eikä hehkuttaa sitä aivan täydellä, vaan kun on kasteen armo, niin jättää sille armolle myös osa, että jos se ihmisen toimi ei riitä vielä pelastusvarmuuteen kun armoakin tarvitaan ja jos armoa ei ole, niin ei pelastusvarmuutta.

• Anonyymi

Luterilaisuudessa ei ole mitään pelastavaa elementtiä normaalissa julistuksessa eli luterulaisessa opissa.

Luterilainen pappi ei koskaan julista raamatullista oppia, vaan luterilaisuutta jolla ei ole mitään arvoa jumalan edessä.
      Eikä jäsenkunta ymmärrä mitään koko asiasta, noin on aonakin 99 % asiat, muutama todella uudestisyntynyt on joukossa ha hekään eivät pääse irti lutteristaan.

Vauvan kastaminen on täysin turha uskonnollinen seremonia, ehtoollinen on saman arvoinen, jeesus ei sano että viettäkää ehtoollista että oelastuisitte, ei koskaan, eli tyhjän päällä ovat muotomenojen harrastajat.

• Anonyymi

KAtohan, pedokääkkä inisee taas samaa kuten aina

Luterilaisuudessa on pelastuksen perusta eli Kristuksen täytetty työ. Siitähän helluntaipedot ei t ajua mitään

Laspsen kastaminen on apostolista alkuperää mikä harmittaa vanhusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilaisuudessa on pelastuksen perusta eli Kristuksen täytetty työ. Siitähän helluntaipedot ei t ajua mitään

Ei hellarit mitään evankelimuia julista vaan pakkovauvoja ja lutteria, niistä ne lastenraiskaajat tällä inisee

Kaste on Kristuksen asettama toimitus ja täysin käsittämätöntä että ehtoollinen on helluntailaisille "turha uskonnollinen seremonia" Se kertoo miten ne vihaa Raamatun ilmoitusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilaisuus on Raamatun kertomuksiin käärittyä pakanuutta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilaisuus on röyhkeää ja silmitöntä ja häpeilemätöntä ja tietoista valehtelua!
        Raamatun yksi keskeisimmistä totuuksia on oppi syntien anteeksi saamisesta:
        -uhri syntien edestä, JEESUS
        -parannus ja kääntyminen Jumalan puoleen
        -syntien tunnustaminen
        Sana selkeästi ilmoittaa: Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.
        Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
        Mutta luterilaiset käärmeen sikiöt ja valheet lapset ovat muuttaneet syntien anteeksi saamiseen ehdoksi heidän kirkkonsa sakramentit ja ilman heidän oman kirkon toimittamaan päänkastelua kukaan ei pelastu!
        LUTERILAISUUS TULEE VALHEEN KAIKELLA VOIMALLA JA KAIKELLA VÄÄRYYDEN VIETTELYKSELLÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sana puhuu uskon kautta saadusta varmuudesta. Luterilainen pään kastelu ei anna varmuutta. Pahat ja häijyt ja pöyhkeät jumalattomat luterilaiset ovat repimässä Jeesuksen omilta kaiken Jumalalta saadun, niin myös varmuuden pelastuksesta.
        LUTERILAISET OVAT RAATELEVIA SUSIA, VARKAITA JA RYÖVÄREITÄ!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu varoittaa: Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.
        Luterilaisuus on maailman mielen mukainen uskonto eli pakanuutta. Suurin osa luterilaisista on maailman ihmisiä. Luterilaiset sakramentit ovat valhetta ja petosta eli maailmasta.
        Sana myös selkeästi varoittaa tekemästä yhteistyötä luterilaisten kanssa: Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?

Maailman ihmiset eivät ole minun hengellisiä veljiäni. Jumalattomien ja uskosta osattomien luterilaisten isä on maailman ruhtinas. Minun ja kaikkein Jeesuksen seuraajien Isä on Taivaassa.
        Minulla on oikeus ja velvollisuus kertoa 'vauvakasteen' olevan petos ja suuri eksytys ja valhe.

• Anonyymi

Luterilaisuus ei ole Kristuksen oppia eikä luterilaisuus perustu Raamattuun, vaan luterilaisuus on Raamatun kertomuksia ja pakanuutta.
        Luterilaisen opin mukaan luonnollinen vesi luo ikuisen elämän. Pelastuakseen luterilaisuudessa kristityksi kastettavan ei tarvitse uskoa.
        Pelastukseen riittää kummien ja vanhempien usko ja teot. Pelastus ja uudesti syntyminen tapahtuu aina kastekaavan noudattaen ja kastekaavan ulkopuolella ei ole pelastusta.
        Mutta mitä sanoo Jumalan ilmoitus? Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt.
        Toisin sanoen Sana osoittaa luterilaisuuden eksytykseksi. Luterilaisuudessa jokainen tietää, miten ja koska ihminen pelastuu. Luterilaisen sakramentin eli vedenvalelun kautta kukaan ei synny uudesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hellarit mitään evankelimuia julista vaan pakkovauvoja ja lutteria, niistä ne lastenraiskaajat tällä inisee

Kaste on Kristuksen asettama toimitus ja täysin käsittämätöntä että ehtoollinen on helluntailaisille "turha uskonnollinen seremonia" Se kertoo miten ne vihaa Raamatun ilmoitusta

Niin kyse oli pelastuksen elementeustä kuten jossain määrin valaistunut lukija hoksaakin helposti.

Tiesin kirjoittaessani että siihen sanaan sukset tökkää mutta annoin olla tökkäyskokeena !

Ehtoolinen on muistoateria, joka olisi hyvä sisäistää jeesuksen sanomana eikä siihen liimata itse keksittyjä herkkuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisuus on sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sana puhuu uskon kautta saadusta varmuudesta. Luterilainen pään kastelu ei anna varmuutta. Pahat ja häijyt ja pöyhkeät jumalattomat luterilaiset ovat repimässä Jeesuksen omilta kaiken Jumalalta saadun, niin myös varmuuden pelastuksesta.
        LUTERILAISET OVAT RAATELEVIA SUSIA, VARKAITA JA RYÖVÄREITÄ!!!!

Kaste ja usko antavat varmuuden

Jumalatomilla uudestikastajilla ei ole varmuutta

UUDESTIKASTAJAT OVAT LASTENRAISKAAJIA!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu varoittaa: Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.
        Luterilaisuus on maailman mielen mukainen uskonto eli pakanuutta. Suurin osa luterilaisista on maailman ihmisiä. Luterilaiset sakramentit ovat valhetta ja petosta eli maailmasta.
        Sana myös selkeästi varoittaa tekemästä yhteistyötä luterilaisten kanssa: Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?

Maailman ihmiset eivät ole minun hengellisiä veljiäni. Jumalattomien ja uskosta osattomien luterilaisten isä on maailman ruhtinas. Minun ja kaikkein Jeesuksen seuraajien Isä on Taivaassa.
        Minulla on oikeus ja velvollisuus kertoa 'vauvakasteen' olevan petos ja suuri eksytys ja valhe.

Uudestikastajuus on maailmanmukainen uskonto jossa vihataan Jeesuksen omia

Ksitityt tekväåt yhteistyötä toistensa kanssa, myös luterilaisten kanssa

Uudestikastajalässyttäjä on maailman ihminen

Minulla on oikeus ja velvollisuus kertoa että vauvakasteea jankkaava pedofiilit ovat harhaopettajia, kuten uudestikastajalässyttäjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilaisuus ei ole Kristuksen oppia eikä luterilaisuus perustu Raamattuun, vaan luterilaisuus on Raamatun kertomuksia ja pakanuutta.
        Luterilaisen opin mukaan luonnollinen vesi luo ikuisen elämän. Pelastuakseen luterilaisuudessa kristityksi kastettavan ei tarvitse uskoa.
        Pelastukseen riittää kummien ja vanhempien usko ja teot. Pelastus ja uudesti syntyminen tapahtuu aina kastekaavan noudattaen ja kastekaavan ulkopuolella ei ole pelastusta.
        Mutta mitä sanoo Jumalan ilmoitus? Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt.
        Toisin sanoen Sana osoittaa luterilaisuuden eksytykseksi. Luterilaisuudessa jokainen tietää, miten ja koska ihminen pelastuu. Luterilaisen sakramentin eli vedenvalelun kautta kukaan ei synny uudesti.

Luterilaisuus perustuu Raamattuun

Raamatun mukaan vesi ja Henki antavat uuden elämän. Ukastajat ei sitä usko

Uudestikastajuus on eksytys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kyse oli pelastuksen elementeustä kuten jossain määrin valaistunut lukija hoksaakin helposti.

Tiesin kirjoittaessani että siihen sanaan sukset tökkää mutta annoin olla tökkäyskokeena !

Ehtoolinen on muistoateria, joka olisi hyvä sisäistää jeesuksen sanomana eikä siihen liimata itse keksittyjä herkkuja.

Ehtoollinen on muistoateria jossa Kristuksen ruumis ja veri ovat lästnä

mutta eihän se sinulle merkkaa mitään kun se on täysin turhaa ukastajille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uudestikastajuus on maailmanmukainen uskonto jossa vihataan Jeesuksen omia

Ksitityt tekväåt yhteistyötä toistensa kanssa, myös luterilaisten kanssa

Uudestikastajalässyttäjä on maailman ihminen

Minulla on oikeus ja velvollisuus kertoa että vauvakasteea jankkaava pedofiilit ovat harhaopettajia, kuten uudestikastajalässyttäjä

Luuterilaiset tappelevat toisten luterilaisten kanssa
        esim.

Ei saa jakaa ehtoollista.
        Ei saa kieltää naista seurakunnan pastoriksi.
        Ei saa kieltäytyä vihkimästä homoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuterilaiset tappelevat toisten luterilaisten kanssa
        esim.

Ei saa jakaa ehtoollista.
        Ei saa kieltää naista seurakunnan pastoriksi.
        Ei saa kieltäytyä vihkimästä homoja.

Mutta uudestikastajat vihaavat luterilaisia

• Anonyymi
        UUSI

Ei se vauvan kastaminen ole suinkaan turha toimenpide, koska se on ensisijaisessti nimenantotilaisuus. Jos sitä nimitetään kastamiseksi, se on ev.luth. kirkon muotomenoksi nimetty seremonia, niinkuin sakramentit yms. ovat.

• Anonyymi

Kova on uudestikastajien vha uskovia kohtaan.

• Anonyymi

Miten se on vihaa jos kertoo miten asia on, kerro ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se on vihaa jos kertoo miten asia on, kerro ?

Se on vihaa että haukutte koko ajan Jeesuksen omia ja vääristelette luterilaisuutta

• Anonyymi

Uskonnollisen kaavan noudattaminen yliluonnollisen aikaansaamiseksi on loitsuamista.
      Luterilainen sakramentti, jota eksyttäen kutsutaan kasteeksi, toimitetaan sakramentin kohteen siirtämiseksi Taivasten valtakuntaan. Toisen sanoen kastekaavaa käyttäen luterilaiset väittävät saavan aikaan yliluonnollinen tapahtuman, ja kirkon opin mukaan ilman heidän toimittamaa sakramenttia kukaan ei pelastu, eli siirry Taivastan valtakuntaan.
      Wikipedian mukaan: "Loitsut ovat lausuttujen, kuiskattujen, ajateltujen tai laulettujen sanojen ketjuja, joilla on tarkoitus vaikuttaa tapahtumien kulkuun tai aikaansaada jotain tapahtumaan yliluonnollisesti. Loitsut luetaan muistista tai loitsukirjoista, ja tätä kutsutaan loihtimiseksi, loitsuamiseksi tai manaamiseksi."
      Luterilaiset sakramentit ovat loitsuamista, joilla yritetään saada tavallinen vesi muuttumaan ikuisen elämän synnyttäjäksi.

• Anonyymi

Sinä olet ainoa loitsuaja täällä

Luterilaiset sakramentit ovat Jeesuksen asettaamia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet ainoa loitsuaja täällä

Luterilaiset sakramentit ovat Jeesuksen asettaamia.

Tottakai, jeesus asetti myös kirkkoveneen, suntion virrenkääntäjän ja tapulin, selvä se !

Kirkonkellot varsinkin jeesus asetti ja pakkoverot jotka unohtui apostoleilta !

• Anonyymi

Luterilainen kirkko on poliittinen valinta kansan kirjanpitoa ja hallintaa varten, ei siinä ole mitään raamatunmukaista syntyhistoriaa.

Kuningas käski toteuttaa kansan pakkokäännyttämisen miekan ja keihään avulla samanlaiseen muotomenoon mkä kuningasta itseään vaivasi.

Ei tässä mitään vihaa ole, vaan vallitseva fakta!

• Anonyymi

Pedokääkän vinkumisella ei ole mitäpän arvoa

Helluntailiike on poliittinen pedolaitos, luterilaisuus taas uskonpuhdistuksesta syntynyt kristillinen kirkko

Tämä on fakta

• Anonyymi

En ole koskaan kuullut yhdenkään helluntailaisen sanovan
      tai opettavan, että helluntaiseurakuntaan tai helluntailaisuuteen
      liittymällä pelastuu. Helluntailaiset eivät myöskään opeta, että
      upotuskaste pelastaa ilman uskoa Jeesukseen Kristukseen.
      Kukaan helluntailainen ei usko niin, että helluntailaisuus
      tai kaste ilman uskoa pelastaa.

Miksi valehtelet?

Kerro, koska ja missä helluntaiseurakunnassa ja kenen helluntailaisen
      olet kuullut niin sanovan tai opettavan. Se olisi rehellistä ilmoittaa,
      koska teet voimakkaan väittämän.

Mvh J - K

• Anonyymi

Kyllä ne Jeesukseen uskovat myös harhaoppiset uudestikastetut mormonitkin =
        >> Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen kirkko <<.

• Anonyymi

Kylläpäs on taas uudestikastajalässyttäjä itkenyt täällä

On sillä kova viha luterilaisia kohtaan.

• Anonyymi

Helluntaipastorit hehkuttavat PELASTUSVARMUUTTA.

• Anonyymi

Luodaan tahallaan vääriä mielikuvia ihmisen omasta uskon voimasta. Ihminen voi olla varma monista asioista vaikka ei olisikaan uskossa. Vastaavasti vahvassa uskossa oleva ei voi olla varma edes omasta seuraavasta hetkestä. Oletko sinä uskovaisena varma huomisesta päivästäsi?

• Anonyymi

Monet eksytykset perustavat paljon tunteille.

• Anonyymi

Raamatussa ei ole edes sanaa "pelastusvarmuus."
      Se on uususkonnollista keksintöä.

• Anonyymi

Yksi asia pisti silmään. Yksikään helluntailaisista lahkolaisista ei toistaiseksi kysynyt mikä on tuo Jeesuksen taivaallisen Isän tahto josta Jeesus puhuu. Johtuu siitä että lahkolaisen pää on niin syvällä pelastuvarmuuden takapuolessa kiinni ettei ressukka näe eikä kuule mitään muuta kuin yhden sanan: pelastusvarmuus.

• Anonyymi
        UUSI

Nyt ollaan luterilaisuuden ytimessä näköjään !

Puheenparsi kertoo sen kirkkaasti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ollaan luterilaisuuden ytimessä näköjään !

Puheenparsi kertoo sen kirkkaasti.

Kyllä, Kristuksen sovitustyö on luterilaisuuden ydin

Helluntailaisuuden ydin on muualla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, Kristuksen sovitustyö on luterilaisuuden ydin

Helluntailaisuuden ydin on muualla

Miten kristuksen sovitustyö liittyy 3,5 miljoonaan jumalattomasti elävään luterilaiseen ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kristuksen sovitustyö liittyy 3,5 miljoonaan jumalattomasti elävään luterilaiseen ?

Ei kai se helluntailaisiin juuri liity kun eivät siihen usko

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      272
      14501
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      71
      7342
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      211
      7171
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      66
      5186
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      115
      4900
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      75
      4734
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      101
      4525
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      24
      4459
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      78
      4187
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      102
      3978
    Aihe