https://yle.fi/a/74-20197948
Itse en usko tässä seurakuntaa ollenkaan. Mitenkäs muut?
Ylellä juttu Evijärven hautausmaajätteistä
20
1125
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän seurakunta on tiennyt asian ei mahdollista että ei olisi tiennyt
- Anonyymi
Näin on käynyt huono onni
- Anonyymi
Kaikki luotto mennyt srk:hon ja kirkosta eroaminen edessä vielä ennen vuoden vaihtumista
- Anonyymi
Onko nyt tutkittu että onko jätekerrokset nyt tarpeeksi vahvat.
- Anonyymi00013
Oisko ne kauppakirjassa hyväksytty.
- Anonyymi
Villi veikkaus, tarviiko joku valmiit hallin pohjat?
- Anonyymi
Noita vanhoja kaatopaikkoja löytyy paljonkin jos aletaan vain kaivelemaan.
- Anonyymi00007
Seurakunnalla on paljonkin luurankoja kaapissa, jos aletaan kaivelemaan...
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Seurakunnalla on paljonkin luurankoja kaapissa, jos aletaan kaivelemaan...
Luurankoja ei taida nähdä kuin hauturit.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Luurankoja ei taida nähdä kuin hauturit.
Ehkä seurakunnalla on sitten kaapissa eläviä ihmisiä? ;)
- Anonyymi00010
Nuo muovikynttilät pitää kieltää lailla.
- Anonyymi00011
Ostaja on ostanut koko alueen kivineen, moreenineen ja jopa vettäkin tullut maahan sitoutuneena kaupan mukana. Olis pitänyt katsoa, mitä ostaa. Saa tietenkin kaatopaikankin ostaa, mutta turha on Kuntaa moittia.
Se on ollut lainvastaista toimintaa, että jätteitä on ajettu paikkaan, johon ne eivät kuulu. Poliisi on sitä varten, että selvittää kuka vei jätteet ja kenen luvalla. - Anonyymi00012
Kyllä seurakunta on mielestäni vastuussa jätteistä, jos kerran jätteet on tuotu seurakunnan tontilta, seurakunta pitää järjestää jätteille asianmukainen keräyspiste ja valvoa, että seurakuntalaiset toimittaa jätteet asianmukaisesti pisteeseen, ja ellei se siihen pysty, niin kieltää kaiken jätteeksi menevien tuotteiden tuominen alueellensa.
- Anonyymi00014
Ensin on ihanaa viedä kuolleen omaisen haudalle kynttilöitä ja kukkia. Sitte muovikynttilät ja kukat muovipurkkeineen dumpataan metsiin. Näin ne uskovaiset kohtelevat jumalan luomaa maata.
- Anonyymi00015
Kynttilä ostetaan siksi, ettei itse tarvitse muistaa kys. ihmistä tai ikävää tapahtumaa, jos kysytään kynttilän asettajalta muistatko kuollutta ihmistä, vastaus on aina, joo vein kynttälän hänen haudalleen ym., sillä halutaan unohtaa kaikki suorat muistot vainajasta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kynttilä ostetaan siksi, ettei itse tarvitse muistaa kys. ihmistä tai ikävää tapahtumaa, jos kysytään kynttilän asettajalta muistatko kuollutta ihmistä, vastaus on aina, joo vein kynttälän hänen haudalleen ym., sillä halutaan unohtaa kaikki suorat muistot vainajasta.
Älä ota enää vaikka joulu onkin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Älä ota enää vaikka joulu onkin.
Älä yritä viedä asiallista kommentointia väärälle raiteille, tuollaiset jotka eivät kestä totuuta voivat olla kommentoimatta.
- Anonyymi00018
Nytkö niistä roskista on jo eroteltu uskovaistenkin roskat? Niistäkin varmaan kirjoitettu piispalle ja Elyyn kitisty. Onko Evijärvellä ei uskoville ja muiden seurakuntien jäsenille omat hautausmaat?
Olisko entisaikojen "pena" pikkutraktorillaan vienyt muutkin jätteet ylijäämämaan mukana monttuun? Sitten joku höpelö menee ja ostaa roskaisen tontin :D Taitaa mennä toiminnot ja laskelmoinnit suoraan "sylttytehtaalle". - Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
27.12 kynttilöitä kerää itselleen 1 henkilö.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
27.12 kynttilöitä kerää itselleen 1 henkilö.
Se on ekoteko.
Hautausmaiden kynttiläjätteen keruu on mittava urakka.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011714853.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178