Kertookapa viisaammat. Erosin 30v suhteesta vihassa, kun mies tuli omaan 50v kriisiinsä. No, en tiennyt mihin sukelsin. Vuosien rämpimisen jälkeen jotenkin viisaampana ja joku tasapaino. Mutta kyllä mustan tunnelin läpi mentiin. Nyt mietin loppuelämää... miehet mitä tuolla on ja miehet ylipäänsä kiinnostunut nuoremmista naisista, eli ohiko on?
Avioero ja 10 merkkiä
14
519
Vastaukset
- Anonyymi
No sama nimimerkki..Tyhmähän minä olen, kun luulin liittoon joka kestää hautaan asti. Avioerolapsi ja luulin että vois mennä paremmin. No, ei mennyt.
- Anonyymi
Niin luulin minäkin:( Arvostan pysyviä asioita, luottamusta, lojaalisuutta, rehellisyyttä. Usko meni näihin asioihin.
- Anonyymi
Minäkin olin avioerolapsi. Onko se naiviutta.
- Anonyymi
Avioerolapsena halusin jotain täydellistä. Olin naivi ja sinisilmäinen.
- Anonyymi
Ja veihän se kaiken sen aikaisen tuntemani elämän. Vei myös luoton miehiin.
- Anonyymi00009
Tuollaisessa asenteessa onse huono, että parisuhteeseen voi jäädä panostamatta jos luulee sen olevan ikuinen.
- Anonyymi00010
Tuollaisessa asenteessa onse huono, että parisuhteeseen voi jäädä panostamatta jos luulee sen olevan ikuinen.
- Anonyymi00011
Ei pitäisi noin ajatella
- Anonyymi00012
Ei pitäisi noin ajatella
- Anonyymi00006
En ole kyennyt hahmottamaan mikä tuo mystinen 50v kriisi on.
Vaimoni tuli 75v kriisiin ja minä epäilen itselläni olevan 82v kriisi. - Anonyymi00007
Itselle ainakin voisin haluta 50v naisen ja olen 42v
- Anonyymi00008
En sinuna olisi eronnut. Ihminen on aika vankilassa jos ei virheitä saa anteeksi, näissä elämän eri vaiheissa. Miksi heitit miehen pois?
Olisi aika typerää niputtaa kaikkia miehiä samaan kastiin. Tietysti jos katsoo metsää puilta tiettyjä yhdenmukaisuuksia voi nähdä.
1 Miehet kyllä ihailevat nuoruutta, mutta ottaisivatko miehet nuoremman naisen pysyvään parisuhteeseen, on eri asia. 50+ vuotiaana alkavat esim tulevat yhteiset eläkepäivät häämöttämään edessä ja jos ottaa esim 10-15 vuotta nuoremman naisen, voivat eläkepäivät olla aika yksinäisiä.
2. Solakkuus ja urheilullisuus. Jos olet liikunnallinen ohitan heittäen monta nuorempaakin. Toisaalta kannattaa muistaa, että ei kaikki miehetkään ole liikunnallisia ja solakoita joten ei heillä ole liikunnalllisia naisia valkattavaksi asti.
3. Iloisuus. Iloisuus on kyllä sellainen valttikortti miesmarkkinoilla, että hymyilevä ja iloinen nainen kyllä löytää miehen, ellei ole mikään kauhea sotanorsu.
Yhteenvetona: Kyllä siis miehet voivat ainakin periaatteessa katsella 20V salipimujen perään , mutta 50+ mies tajuaa, ettei itsekään ole mikään 35V George Clooney ja toisaalta tajuavat, että aika lailla vähiin se yhteinen tekeminen jäisi pimun kanssa jos sellaisen saisikin.- Anonyymi00013UUSI
Kaikki miehet eivät tajua etteivät ole George C., muuten hyvä kirjoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813192Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen843648Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952914Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751374Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511319Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141184- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205979