Olisko nainen mukavaa kun mies tulisi kylään ja

Anonyymi-ap

kattaisit hänelle jouluaterian kaikilla höysteillä laatikoita kinkkua rosollia silliä kalkkunaa perunasalaattia lohta perunoita riisipuuroa kiisseliä kahvia torttuja suklaata

42

368

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä minun pöytään ei silliä tule. Ei 🤢

• Anonyymi

Silli kuuluu joulupöytää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silli kuuluu joulupöytää

Ilman silliä ei tule joulua eikä mitään muitakaan juhlia! Silli on juhlapöydän kunkku. -sivusta-

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Silli kuuluu joulupöytää

Ei kuulu!

• Anonyymi
        UUSI

Entä rusinakeittoa riisipuuron kanssa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman silliä ei tule joulua eikä mitään muitakaan juhlia! Silli on juhlapöydän kunkku. -sivusta-

Silli ei kuulu mun ruokavalioon. Sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että enpä ole maistanut, enkä koe tarvetta. Omassa lapsuudenkodissani oli sekahedelmäsoppaa ja toisessa mummolassani luumukiisseliä puuron kera, eivätkä nekään ole mun juttuni. Syön puuroni mieluiten ilman soppia ja kiisseleitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sekään kuulu minulla.

• Anonyymi

Ei kiitos.

• Anonyymi

Joulunyyttärit ois paree.
      Vilma

• Anonyymi

Silliä kullekin.

• En jaksa passata. Kylään voi tulla, mutta mies on hyvä ja ottaa sapuskat itse sieltä jääkaapista ja lämmittää, jos haluaa. Lautaset löytyvät kaapista, lautasliinat laatikosta, haarukat ja veitset laatikosta, juomalasit kaapista, jne.

Ei saa olla uusavuton. Hopi, hopi! 😁

• Anonyymi

Kyllä se rakkaus vaan roihahtaa kun piereskelevä ja mätähampainen ätmi sapuu kotiovellesi ovikelloa rimputtamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se rakkaus vaan roihahtaa kun piereskelevä ja mätähampainen ätmi sapuu kotiovellesi ovikelloa rimputtamaan.

Tästä ei voi olla muuta kuin mieltä!

• tosi.typy kirjoitti:

Tästä ei voi olla muuta kuin mieltä!

eri mieltä!!!

• Anonyymi
        UUSI

Löytyykö porkkanalaatikkoa laatikosta?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyykö porkkanalaatikkoa laatikosta?

Onhan se porkkanalaatikko laatikossa, tai foliovuoassa. Kummassa sen pitäisi olla?

Meillä kotona sitä ei ole, mutta sitä ei tässä kysytty. 😄

• Anonyymi

Ei kinkkua. Ei kalkkunaa. Ei silliä. Ei perunasalaattia. Mikään noista ei kuulu joulupöytääni. Ei riisipuuroa. Ei kiisseliä. Joulupuuro voi olla aamupala, mutta kiisseliä ei ole, eikä tule. Ei kahvia, torttua, ei suklaata myöskään joulupöytääni. Ehkä joskus myöhemmin.

• Anonyymi

No höh. Pelkkä pöytä jouluaterialla. 😕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan pöytä, joka notkuu ruokaa. Jos tulee luokseni jouluna, niin silloin syö minun joulupöydässäni ja sitä mitä siinä tarjotaan. Jollei kelpaa ja aikoo vain valittaa, kun nyt ei ole se oma tuttu joulumenu,niin parempi sitten pysyä omassa kotonaan, oman joulupöytänsä ääressä. En minäkään mene muiden joulupöytiin vinkumaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan pöytä, joka notkuu ruokaa. Jos tulee luokseni jouluna, niin silloin syö minun joulupöydässäni ja sitä mitä siinä tarjotaan. Jollei kelpaa ja aikoo vain valittaa, kun nyt ei ole se oma tuttu joulumenu,niin parempi sitten pysyä omassa kotonaan, oman joulupöytänsä ääressä. En minäkään mene muiden joulupöytiin vinkumaan.

Mää mää mää.sanoi lammas.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mää mää mää.sanoi lammas.

Siltä tosiaan vaukuttaa, että siellä joku määkii. Ei ole lainkaan normaalin ja hyvätapaisen ihmisen käytöstä tulla muiden ruokapöytiin määkimään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä on kiva katsella nälkäisenä..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä on kiva katsella nälkäisenä..

Senkin joudut tekemään omassa kodissasi. Täällä syödään jouluna suuri ja maittava ateria.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tule sit sun luo kylään ainakaan jouluna? Muista päivistä voidaan neuvotella? Periaatteita aina hyvä olla. Tottunut siihen, että asiakas on aina oikeassa, oli se sitten vaikka ystävä-statuksella jouluna.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tule sit sun luo kylään ainakaan jouluna? Muista päivistä voidaan neuvotella? Periaatteita aina hyvä olla. Tottunut siihen, että asiakas on aina oikeassa, oli se sitten vaikka ystävä-statuksella jouluna.

Ihmisen, joka vonkuu ja valittaa tullessaan valmiiseen pöytään, ei ole mitään tarvetta tulla koskaan muulloinkaan. Sellaisella henkilöllä ei ole käytöstapoja, eikä kunnioitusta muita kohtaan.

Jos taas muuten vaan haluaa viettää juuri omanlaisensa joulun, omassa kotonaan, eikä vongu ja valita, kun nyt ei saanut siihen toisen valmiiksi laittamaan pöytää juuri mitä itse halusi, niin se on tietysti täysin ok. Kuten todettu, niin en minäkään mene muiden koteihin vonkumaan, kun ei tarjolla ole juuri mitä minä haluan. Muiden pöydissä syödään mitä on tarjolla ja ollaan tyytyväisiä, kun tarjotaan.

Kyläilijä ei todellakaan ole mikään asiakas, jolta kysellään, että mitähän ruokalistalla pitää olla. Mahdolliset allergiat, kun otetaan huomioon, niin se on jo erinomaista "palvelua".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisen, joka vonkuu ja valittaa tullessaan valmiiseen pöytään, ei ole mitään tarvetta tulla koskaan muulloinkaan. Sellaisella henkilöllä ei ole käytöstapoja, eikä kunnioitusta muita kohtaan.

Jos taas muuten vaan haluaa viettää juuri omanlaisensa joulun, omassa kotonaan, eikä vongu ja valita, kun nyt ei saanut siihen toisen valmiiksi laittamaan pöytää juuri mitä itse halusi, niin se on tietysti täysin ok. Kuten todettu, niin en minäkään mene muiden koteihin vonkumaan, kun ei tarjolla ole juuri mitä minä haluan. Muiden pöydissä syödään mitä on tarjolla ja ollaan tyytyväisiä, kun tarjotaan.

Kyläilijä ei todellakaan ole mikään asiakas, jolta kysellään, että mitähän ruokalistalla pitää olla. Mahdolliset allergiat, kun otetaan huomioon, niin se on jo erinomaista "palvelua".

Ja jos nyt jokin asia itselle ihan ehdottomasti siihen pöytään kuuluu, eikä sitä ilman voi yhtä joulua elää, niin sitten kysyy kohteliaasti ja ehdottaa, että jos toisi sen itse mukanaan siihen pöytään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Asiakas muuten maksaa saamastaan palvelusta. Minun kotonani taas ruokavieraat eivät maksa syömästään ruoasta. Jos haluaa itselleen asiakkaan aseman, niin sopii mennä ravintolaan syömään.

• Anonyymi

En miehenä Naiselle tulisi kylään Jouluksi sillivadin ja laatikoiden kanssa, vaan kattaisin ne rakkaudella ja hyvällä huolenpidolla omaan kotiini. Jouluna kaikki on mahdollista ja unelmat toteutuu... ei välttämättä sieltä savupiipun kautta vaan siinä enkelikellojen helinässä ja takkatulen lämpimässä lämmin viltti jalkojen päällä toistemme sylissä... siitä on kauniit tytöt ja pojat tehty tähän elämän ikuiseen virtaan kaikella rakkaudella ja ikuisella huolenpidolla m>n

• Anonyymi

Ei ois mukavaa, ihan tyhmää.

• Anonyymi

Olisin pettynyt, jos nainen olisi kinkun, tai kalkkunaa hankkinut, se kertoo paljon ihmisen alhaisesta henkisestä kehitystasosta.

• Anonyymi
        UUSI

Se juo ja pierrskelee päälle.

• Anonyymi
        UUSI

En ymmärrä! Jos nainen kinkun /kalkkunan hankki miten se kertoo alhaisesta henkisestä tasosta? Taidat itse näillä kirjoilla elää ja tuskin kenenkään Joulupöytään pääset. Se sininen lenkki sinappihunnulla on varmaan juhla ateriasi ja nauti se hyvällä kaipauksella unelmaan mitä et koskaan saavuttanut... ei pahalla vaan opiksi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä! Jos nainen kinkun /kalkkunan hankki miten se kertoo alhaisesta henkisestä tasosta? Taidat itse näillä kirjoilla elää ja tuskin kenenkään Joulupöytään pääset. Se sininen lenkki sinappihunnulla on varmaan juhla ateriasi ja nauti se hyvällä kaipauksella unelmaan mitä et koskaan saavuttanut... ei pahalla vaan opiksi

Kerroit heti aluksi oleellisen, vastasit tavallaan itsellesi, "en ymmärrä".

Tuota tarkoitin, henkistä kehittymättömyyttä, sinulta puuttuu kokonaan eettiset ja moraaliset arvot. Mainostat palstalla tappoteollisuutta, sinun kaltaisten takia ennen joulua miljoonat lyhyen tuskallisen elämän eläneet possut joutuvat kaasukammioon.

Sinä et vaan ymmärrä näitä seikkoja, sitä voi verrata hygieniaan, jotkut ei vaan ymmärrä, että esim. kädet kannattaa pestä ennen ruuanlaittoa, vaikka kuinka selittäisi. En haluaisi olla tuollaisen kanssa missään tekemisissä, olet itsekäs, henkisesti kehittymätön ja tyhmä, tyypillinen lihansyöjä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroit heti aluksi oleellisen, vastasit tavallaan itsellesi, "en ymmärrä".

Tuota tarkoitin, henkistä kehittymättömyyttä, sinulta puuttuu kokonaan eettiset ja moraaliset arvot. Mainostat palstalla tappoteollisuutta, sinun kaltaisten takia ennen joulua miljoonat lyhyen tuskallisen elämän eläneet possut joutuvat kaasukammioon.

Sinä et vaan ymmärrä näitä seikkoja, sitä voi verrata hygieniaan, jotkut ei vaan ymmärrä, että esim. kädet kannattaa pestä ennen ruuanlaittoa, vaikka kuinka selittäisi. En haluaisi olla tuollaisen kanssa missään tekemisissä, olet itsekäs, henkisesti kehittymätön ja tyhmä, tyypillinen lihansyöjä.

22.59 Suomessa tullaa kinkkua ja lihaa syömään aina. Se on elinkeino maatiloille ja ihmisten joka päiväistä ravintoa. Sinä et tiedä kenenkään kotona olevaa hygieniaa ja turhaan täällä huutelet tuuleen. Hoidat vain omat kätesi ja syö salaattisi ja kasvispohjaiset vellisi itsellesi toivomallasi mallilla... me muut otamme Joulupöytään kinkkua ja kalkkunaa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

22.59 Suomessa tullaa kinkkua ja lihaa syömään aina. Se on elinkeino maatiloille ja ihmisten joka päiväistä ravintoa. Sinä et tiedä kenenkään kotona olevaa hygieniaa ja turhaan täällä huutelet tuuleen. Hoidat vain omat kätesi ja syö salaattisi ja kasvispohjaiset vellisi itsellesi toivomallasi mallilla... me muut otamme Joulupöytään kinkkua ja kalkkunaa!

Sellaiselta, jolta puuttuu eettiset ja moraaliset arvot, ei se ymmärrä mitään hygienian päällekään, se sanoo vaan "en ymmärrä" mistä puhut. On helppo kuvitella miltä tuollainen eläinten raatoja syövä, luiskaotsa näyttää ja haisee, pönäkkä vartalo, lyhyet jalat ja pyöreät läskiposket. Suolitosyöpä ja verisuonitaudit on sinunkin kohtalo, ennen vanhuusikää. Et pääse eroon niistä eläinten kalmojen rasvoista, jotka ahtauttavat verisuoniasi.

• Anonyymi
      UUSI

En kattais, koska jos joku mies tulisi kylään minulle, niin hän olisi täysin tuntematon minulle.

• UUSI

Kinkku ja perinteiset joululaatikot.
      Niitä on tarjolla kotona ja vieraissa.
      Varsinkin laatikot eivät kelpaa kellekään.

Miksi joulupyhinä syödään samaa ruokaa joka päivä?
      Kinkun raatoa kalutaan vielä uutena vuotena.

(Rosolli on hyvää ja aina loppu)

• Anonyymi
      UUSI

En jaksa sori vaan mitää joulupelleilyjä, elämässä on oikeitakin asioita eikä vaan perinteen orjuutta.

• Anonyymi
      UUSI

Ei. Kun en jaksa kokoajan "keskustella" ruuasta. Mun Hän ei sitä tekiskään.

• Anonyymi
      UUSI

Vittu! Täällä mitään kalliita kattauksia aleta tekemään kun mies tuo pöytään vain yhden munan! Täällä tarjotaan ensin pipari ja sitten jos pipari on tyytyväinen voidaan maistaa sitä munaa. Ja lopuksi kuppi kahvia. Jos munan laadussa on ongelmia niin sitä ei oteta ruokalistalle lainkaan, ei jouluna tai juhannuksena.

• Anonyymi
      UUSI

Kinkkukalkkunasillitorttua. Enkä tarjoile.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      247
      14129
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      61
      7200
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      199
      6902
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      39
      4998
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      103
      4769
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      74
      4677
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      78
      4373
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      19
      4221
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4122
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      101
      3921
    Aihe