Mullekin on käynyt näin samaan tapaan

Anonyymi-ap

Silloin kun " kaikki oli hyvin" maallisen isäin eläjessä kävin Rismassa Viikissä ehkäpä 2018jKr. Ostin jonkin jutun ja kuljin monessa paikassa sen kanssa, en muista mikä se oli, kuitenkin jokin mikä kulki mukana repussa. Siihen oli jäänyt myyjän ja minunkaan sitä tajuksimattahuomaamatta ja irrottamatta pieni hälytin. Näin kyllä sen mutta en tajuksinut sitä hälyttimeksi.

Sen muistan että kuljin sen esineen tai vaatteen kanssa moneksillisissa paikoissa n 6kk ajan kunnes mänin K-Markettiin Mellunmäjessä ja siellä kassalta poistujessani alkoi hälytin huutamaan. Aloin sitten asijaa selvittämään ja lopulta repusta osui testiin se hälyttimen sisältänyt esine. Myyjä puhui mulle vihamielisesti ja kerroin hänelle että olen sen ostanut usean kuuakuven sitten Prismasta ja heillä ei ole sitä kyseistä tuotetta valikoimissaan, mutta aggressiivinen huuto jatkui, sillä kaverikassa alkoi kanssa aggressiivisesti väittämään ettei kassa ole unohtanut hälytintä vaan se poistetaan aina tuotteesta ostaessa tuotetta.

https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/b99d5510-8a8d-4a9c-b2b8-85138daeaa8b

Mulle ei ole muita hälytyksiä osunut kohdalle , ei ennen sitä Mellunmäkijuttua eikä sen jälkeen.

En tilanteessa hävennyt, sillä Jumala tiesi mun puhuvan totta, omatuntoni oli Jumalan ejessä puhjas, silti mua ärsytti koska K-marketin kassat puhuivat kuin olevansa varmoa ettei kassa voi jättää hälytintä esineeseen, mutta kassakin on virheentekevä ihminen. Kyllä vaan kassa voi unohtaa poistaa hälyttimen esineestä, mutta erikoistahan se on jo sekin että Prismasssa tuotteessa kiinniollunna hälytin oli käynyt varmaankin sata tai enemmätkin hälytinportit läpi, mutta vasta K-marketissa Mellunmäessä alkoi hälyttämään, siinä metron läheisessä K-kaupassa.

Tapauksen jälkeen vein sen Prisman infopisteelle vai miksi sitä sanotaan ja kerroin tapauksen. Prisman myyjä kuunteli rauhallisesti eikä alkanut haukkumaan mua valehtelijaksi vaan irrotti hälyttimen vaikka mulla ei ollut kuittia. Sanoin että tarvittaessa voin tiliotteen hommata heille näytille, mutta tiliotteessa ei näy eriteltynä ostoksia hintoineen, mutta ei myyjä sitä vaatinut vaan päästi mut pälkähästä kuin kalan ahtaasta katiskasta uiskentelemaan jälleen mereen vapaana ajatuksest että alkaakohan se hälyttämään uuvestaankin jossain. Olisiko ollut jotkut hanskat kyseessä tai vastaavat, jokin vaatejuttuhan se oli tai taisi olla, en nyt vaan muista mikä se oli, jostain syystä tulee mieleen hanskat muttei välttämättä.

Selef Urge

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
        Maailman menoa
        98
        6298
      2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
        Maailman menoa
        355
        5795
      3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
        Maailman menoa
        60
        2783
      4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
        Maailman menoa
        107
        2218
      5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
        Maailman menoa
        107
        1908
      6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
        Ikävä
        125
        1754
      7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
        Ikävä
        19
        1633
      8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
        Kotimaiset julkkisjuorut
        181
        1300
      9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
        Ikävä
        73
        1197
      10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
        Maailman menoa
        33
        1098
      Aihe