kesäillan valssi

MINÄ74

Mitä mieltä olette Kesäillan valssin uudesta ohjelma muutoksesta eli pääartistit laulavat 2 kappaletta finlanders laulaa useita kappaleita ja se mikä mua tässä ärsyttää se että sitten pitää olla tuo toinen osuus missä laulavat mm.laura,Sani,Kaija kärkinen(ens viikolla)ne laulavat 2:ssa ohjelmassa yhteensä 10 kappaletta eli 5 kappaletta ohjelmassa.saisivat muuttaa ohjelman entisenlaiseksi ainakin mun mielestä.sanokaa oma mielipiteenne asiasta Kiitos!

20

1741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelevä katsoja

Viime vuotiseen verrattuna nyt näytetään kaksi jaksoa samalta lavalta, tulee halvemmaksi kuin useammalla paikkakunnalla kiertäminen.
      Harmittaa, että tuollaiset ei-tanssimusiikkia laulavat pääsevät pääosaan. Finlanders on ihan hyvä ja Varjokuvaa kuuntelisi paljon enemmänkin, samoin illan tanssimusiikkisolistia.

• Minä74

Mua ainakin surettaa se että ens viikolla kun on lea laven kesäillan valssissa toivottovasti se sais laulaa edes useamman kuin 2 kappaletta per ohjelma (olen lea fani ollut jo 20v)

• Bili

En enää edes jaksa mokokaa ohjelmaa katsoa,kun siinä Sani,Laura ym vetävät jotain poppia,eikä kyllä näytä tanssikansakaan kauheasti jaksa sitä tanssia. Kun ei niitä biisejä edes pysty tanssimann,muuta kuin yksin!

Vanha valssi takaisin ensi vuonna!

• ----------
        Bili kirjoitti:

En enää edes jaksa mokokaa ohjelmaa katsoa,kun siinä Sani,Laura ym vetävät jotain poppia,eikä kyllä näytä tanssikansakaan kauheasti jaksa sitä tanssia. Kun ei niitä biisejä edes pysty tanssimann,muuta kuin yksin!

Se on hyvä minä katso titä joka kerta kun se tule jo alusta lähtien

• aYUI
        Bili kirjoitti:

Se on hyvä ohjelma minä katso titä joka kerta

• Tallero

Niin... Mielestäni tämä uusi järjestelmä on myös "hieman" erikoinen. Ohjelma on jaettu kahtia nauhotiuspäivien mukaan. Ns. oikeat tanssi ja pop. Oikein tansseissa on esiintymässä kolme artistia/orkesteria ja pop puolella yksi, mutta aika on sama. Ihmetyttää kyllä suuresti. Ehkä tämä on sitten jonkinlainen tapa yrittää saada nuoria lavoille. Ei ehkä paras keino.

On erityinen harmi, että pääesiintyjä, Finkut ja Varjokuva saavat niin vähän soittoaikaa. Itse odotin sitä, että Varjokuva olisi saanut soittaa enemmän.

Noh, ilmeisesti tyyli muuttuu hieman kun yhdestä paikasta tulee vain yksi ohjelma.

Tällainen mielipide tämä!

• Finkkuja nyt ei ainakaan tarvitse näyttää ainakaan yhtään enempää. Mielummin voisi vaikka niiden osuutta vähentää ja näyttää sitä toista bändiä ja pääartisteja enemmän.
      Sellaiset popartistit (Sani, Laura yms)ovat kyllä ihan väärässä paikkaa noilla tanssilavoilla.

• ou jee

Kyllä Finkkuja mielummin kuin T Kansa.
        Ei sitä jaksa kukaan kuunnella kun ole hällä lauluääntä

• objektiivi

A Vot.
        Finkut ovat studiosoittajia. Äänet, kotikutoiset biisit ja naamat kyllästyttää, joten antaisivat tilaa muille.

• nin!
        objektiivi kirjoitti:

A Vot.
        Finkut ovat studiosoittajia. Äänet, kotikutoiset biisit ja naamat kyllästyttää, joten antaisivat tilaa muille.

höpöhöpö! stududiosoittajia! aika paljon keikkoja tekevät!

• Masa
        nin! kirjoitti:

höpöhöpö! stududiosoittajia! aika paljon keikkoja tekevät!

Lopettaisitte ton Finladersin haukkumisen mahtava bändi ja jos se olis niin huono, niin miks se vetää ihmisiä paikalle. Paljonkos väkee Tapani kansa saa liikkeelle. hyviä kapplaeita on tasan yks RAKAS. Frederikilläkin on menevämpää ja enemmän tunnettuja biisejä! hyvä Reetu!

• Kati
        Masa kirjoitti:

Lopettaisitte ton Finladersin haukkumisen mahtava bändi ja jos se olis niin huono, niin miks se vetää ihmisiä paikalle. Paljonkos väkee Tapani kansa saa liikkeelle. hyviä kapplaeita on tasan yks RAKAS. Frederikilläkin on menevämpää ja enemmän tunnettuja biisejä! hyvä Reetu!

Kyllä Tapsa Kansa vetää porukkaa paljon paikalle myös. Olin nyt keväällä hänen konsertissaan ( Helsingin Paasitornilla ) Tupa oli ääriään myöten täynnä eli päälle 900 henkeä.
        Ja onhan Tapsalla paljon hittejä ja muita hyviä biisejä. Kyllä mä ainakin mieleummin kuuntelen ja katselen Kansaa, kuin Finlanderssia, mutta makuasioitahan nämä ovat.
        Frederikkiä en kylläkään voi sietää.

• Yökyöpeli
        Masa kirjoitti:

Ehkei T.Kansaa ja Finlanderssia voi oikein edes verrata keskenään. Eihän niistä Finlanderssin tyypeistä kukaan ole edes mikään laulaja Kansaan verrattuna.
        Olkoon vaan T.Kansa millainen itserakas K-pää tahansa ,mutta laulunlahjat sillä on kiistattomat.

• ei fani
        objektiivi kirjoitti:

A Vot.

Finlanderssilla on ihan paskoja biisejä. Minä en ymmärrä, kuinka kukaan sellaisia sanoituksiltaan ja melodialtaan tyhjänpäiväisiä biisejä haluaa ja jaksaa edes kuunnella. No,se kertonee Suomalaisen nykyiskelmän surullisesta tasosta jotain...
        Finlanderssin tyypit muutenkin ovat kulahtanutta porukkaa. Ei minkäänlaista lavasäteilyä karismasta puhumattakaan.

• pettynyt
        ei fani kirjoitti:

Finlanderssilla on ihan paskoja biisejä. Minä en ymmärrä, kuinka kukaan sellaisia sanoituksiltaan ja melodialtaan tyhjänpäiväisiä biisejä haluaa ja jaksaa edes kuunnella. No,se kertonee Suomalaisen nykyiskelmän surullisesta tasosta jotain...
        Finlanderssin tyypit muutenkin ovat kulahtanutta porukkaa. Ei minkäänlaista lavasäteilyä karismasta puhumattakaan.

En ole Finlanderssejen keikalla koskaan l ollut, mutta telkkarista, kun olen heitä katsellut ja kuunnellut, niin kyllä jonkkinlainen pettymys on ollut. Tämäkö on se bändi josta niin paljon jotkut vouhottavat ja hehkuttavat. Täytyy sanoa ,että jos ovat normaalistikkin yhtä mitäänsanomattomia, kuin Kesäillanvalssissa, niin on kyllä ylivoimaisesti Suomen yliarvostetuin bändi kyseessä.

• True Humppis
        pettynyt kirjoitti:

En ole Finlanderssejen keikalla koskaan l ollut, mutta telkkarista, kun olen heitä katsellut ja kuunnellut, niin kyllä jonkkinlainen pettymys on ollut. Tämäkö on se bändi josta niin paljon jotkut vouhottavat ja hehkuttavat. Täytyy sanoa ,että jos ovat normaalistikkin yhtä mitäänsanomattomia, kuin Kesäillanvalssissa, niin on kyllä ylivoimaisesti Suomen yliarvostetuin bändi kyseessä.

Finkut livenä on sellainen vetonaula lavoilla, että ainakin minä (ja satoja tuntemiani muita tanssijoita tekee samoin) lähden paikalle, kun sedät soittaa. Tärkeintä tanssijalle onkin se, että tietää paikalla olevan paljon hyviä tanssijoita.

Biisithän ovat tietysti tuttuja jo. Monta kymmentä Finkkukeikkaa on tullut jo koluttua. Useimmiten en kuitenkaan ihan tarkoituksella ole sentään silloin lavoille hilautunut. Ovat vain sattuneet sopivasti kohdalle.

Aina kolahtaa (siis varsinkin se tanssiporukka).

• on vai
        Yökyöpeli kirjoitti:

Ehkei T.Kansaa ja Finlanderssia voi oikein edes verrata keskenään. Eihän niistä Finlanderssin tyypeistä kukaan ole edes mikään laulaja Kansaan verrattuna.
        Olkoon vaan T.Kansa millainen itserakas K-pää tahansa ,mutta laulunlahjat sillä on kiistattomat.

Ei todellakaan Kansa ole kummoinen laulaja.Jos ja kun itse olet sitä mieltä niin minun puolestani ole mutta minä olen eri mieltä.

• Tanssikengät

Pilalle menny koko ohjelma, en oo kesän aikana kun joskus vilkassut, niin tosi tosi surkees on mennyt. Töllö on laitettava heti kiinni.

• kattoa

ei sitten millään, vak koko ohjelma ja tamminen

• Tanssija

Minusta kesäillan valssi on kyllä huonontunut, kun siihen lisättiin pop-osuus..tanssittavia kappaleita saisi tulla paljon enemmän! Minustakaan Sani ja Laura nykyisellä ohjelmistollaan ei paljoa lavoillle sovi. Tanssittavat lajit ovat näillä artisteilla aika vähäisiä. Tanssiohjelmana KIV on tunnettu, sellaisena voisi myös pysyä.

Finkuilla nyt on aivan loistavaa tanssimusiikkia, nautin suuresti heidän kappaleistaan. Varjokuva on myös hyvä, vaikken ihan hirmuisesti kuitenkaan rautalankamusiikista pidä. Monipuolisen tanssi-illan he voivat kuitenkin taata, molemmat bändit. Myös illan artistit voisivat mielestäni laulaa enemmän kuin sen kaksi.

He (KIV:n esiintyjät) kaikki voisivat sentään soittaa yhtä monta kappaletta ohjelmassa, ei siis sillä tavalla, että yksi laulaa puolet ohjelmasta. Kiitos! Pienillä parannuksilla saisi vielä paremman ohjelman tällaisille tavallisille tanssijoillekin! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5037
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3302
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3059
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      36
      2112
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1787
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1540
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1454
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      118
      1130
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1099
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1067
    Aihe