Mieheni on kotoisin itärajalta pienestä kylästä ja ei muka ymmärrä että kaikenlaiset apinan äänet ja huulien törrötys on rasistista. Nyt alkoi vääntelemään silmiäänkin vinoon ja ääntelee korkealla nuotilla. Hävettää liikkua ihmisten ilmoilla kun mies mökeltää rasistisesti ja saattaa vastaantulioille näyttää raisistista ilmettä. Sanoo varsinkin juovuksissa myös rasistisia sanoja ja tekee rasisitisia tervehdyksiä. Miten 30 v miehestä saa rasismin kitkettyä vai eroko edessä?
Mies päästelee rasistisia ääniä ja irvistelee rasistisesti
9
291
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos Räsänen antais eheytyshoitoa ?
- Anonyymi00009
Älä ainakaan tee hänestä isää kenellekään lapselle? Saat hänestä silloin ikuisen riesan itsellesi.
- Anonyymi00002
Meilläkin isäntä huutaa tuuletusikkunasta n-sanaa ja m-sanaa. Äitiäni kutsuu h-sanalla ja isääni h-sanalla. Ei suostu lopettamaan vaikka itkien pyydän, sanoo vaan minua n-sanalla ja h-sanalla!
- Anonyymi00004
Mikä tuossa jäljelle jääneessä "miehessä" sai alkuunkaan kiinnostuksesi heräämään? Ajattelitko että voit kehittää moukasta prinssin tai normaalit käytöstavat oppivan ihmisen?
Teit liian huonon valinnan. Ainoa mitö voit tehdä on poistua kuvioista. Moukka 100% varmasti löytää haaviinsa omanlaisena. Sinun ei tarvitse enää olla se.- Anonyymi00005
Ja taas mennään 😃
- Anonyymi00010
Ja sinä otit todesta ! Sehän oli vain keksitty juttu , ihan hauska kyllä 🤭
- Anonyymi00006
Avokki teki eilen rasistisen eleen. Pistin suhteen heti poikki. Ei natseja parisuhteeseen!
- Anonyymi00007
Oikein! Itse haen mies seuraa vain SKP:n kokouksista!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oikein! Itse haen mies seuraa vain SKP:n kokouksista!
Onks siellä nykyää miehiäki? Pitääki hakea uus ukko entisen rasistin tilalle. Lapsetkin saavat kunnon kommunistin uudeksi isäksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen283119Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,542567Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään412361Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621328Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3011251- 411006
- 42977
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh100972- 79938
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup94848