Onko kertomatta jättäminen valehtelua?

Anonyymi-ap

Kertomatta jättäminen! Tuo kaunis tie siihen ettei nyt suoranaisesti valehtele. Entäpä sitten kun tälläinen "kertomatta jättäminen" tuleekin ilmi ja loukkaa toista sydän juuria myöten? Esimerkki:
Ai no joo.... Kyllä olen kirjoitellut kaverisi kanssa.
Miksi? Mistä? Ja miksi molemmat on jättänyt kertomatta asiasta jos asiassa ei ole salattavaa?

Oletko itse jättänyt jotain kertomatta? Kerro miksi ja mistä aiheesta.

6

192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei se ihan rehellistä ole ja kipeää tekee myöhemmin saada tietoon. Luottamus toiseen ainakin murenee.

• Anonyymi00002

Kertomatta jättäminen on valehtelua varsinkin jos jättää kertomatta, koska tietää sen loukkaavan kumppania ja salaa sen siksi. Silloin tietää itsekin ettei toiminta ole parisuhteessa hyväksyttävää.

• Anonyymi00003

Se yksi Valehtelun muoto kyllä…

• Anonyymi00004

mul ollu sellainen periaate näissä, et jos on mun kans ollut pettämässä miestään silloin saa valehdella ukolleen, mut jos on mun kans suhteessa, silloin ei edes valkoisia valheita mulle. Ovat pelitilanteita ja jokaisen kohdalla on omat pelisäännöt ja toisilla ei ole pelisääntöjä ollenkaan? Mulla on pelisäännöt ja niistä on pidettävä kiinni, muuten peli päättyy siihen.

• Anonyymi00005

Muunnetun totuuden kertominen on valehtelemista.

• Anonyymi00006

Kyllä tuo on valehtelua ja selän takana puljaamista.
      Aseta itsesi sen asemaan niin ymmärrät että miltä se tuntuisi. Siitä myös ymmärtää miksi niin ei tulisi toimia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      553
      9163
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      165
      6274
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      378
      5326
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      72
      4811
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      100
      4421
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      166
      4093
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      206
      4037
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      104
      2134
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      114