1. Nainen, joka on tavisnaisen näköinen, jo rupsahtanut ja muistuttaa halkotampaa, mutta kotiin tullessa nainen odottaa eteisessä kädet levällään ja halaa miestä.
Sen jälkeen nainen tokaisee, käypäs pesemässä kädet ja astelehan tänne keittiöön.
Nainen on valmistanut miehelle illallisen ja myös jälkiruoka on tarjolla.
Nainen leipoo pullat, leivät, kakut ja kokkaa miehelle aamiaisen ja työpäivän jälkeen odottaa illallinen.
Mies saa olla myös työtön, nainen ei patista miestö töihin, vaan antaa miehelle vapauden.
Pimperoa nainen antaa kerran kuukaudessa.
2. Kaunis nainen, joka edellyttää, että mies on hyväpalkkaisessa työssä ja antaa naiselle viikkorahaa vähintään 500€
Kun mies tulee töistä kotiin nälkäisenä, niin kotona odottaa tyhjä pöytä, nainen on somessa ja huuta miehelle, että minä en jaksa tehdä sinulle ruokaa, kokkaa ite sapuskasi, en ole sinun kodinkone.
Nainen antaa pimeroa miehelle joka ilta ja joka hetki, kun mies niin toivoo.
Kumpi nainen on parempi
16
275
Vastaukset
- Anonyymi00001
Unelma olis tavis nainen joka on super hyper seksikäs ja antais aina kun haluan muuten tavis nainen on makuuni
- Anonyymi00006
Et sinä välis koskaan tule saamaan minkäänlaista naista.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Et sinä välis koskaan tule saamaan minkäänlaista naista.
Älä ole noin ilkeä!
Väitän että kyllä se saa.
- Anonyymi00002
Ehkä kuitenkin jokin välimuoto? Ei nuo ole normaaleja kumpikaan.
- Anonyymi00003
Ei kumpikaan näistä. Jos minulla nainen olisi, ei hän ole mitään palvelusväkeä minulle.
Enkä minäkään hänelle. Tiedän tapauksia joissa nainen tekee eväät miehelleen töihin.
Jos ei aikuinen mies saa itselleen ruokaa tai eväitä. Olkoon syömättä. - Anonyymi00004
1, mutta lempeä ja hellyyttä silloin kuin m/n haluaa.
- Anonyymi00005
" jo rupsahtanut ja muistuttaa halkotampaa"
Näin ilkeästi arvostelevasti ei puhuta naisista.- Anonyymi00009
16:50
Jep.
Ois kiva nähdä kirjoittaja - tai shit ei.
Vilma
- Anonyymi00007
Ajattelin jo että kertooko tuo ykkösvaihtoehto minusta mutta en kyl näytä tuolta vaan ihan hyvältä ja annan aina kun mies haluaa.
- Anonyymi00015
En oikein ymmärrä noita antamisia ja ottamisia.
- Anonyymi00008
Miks ei toi pullanainen voi haluta seksiä enemmän.
- Anonyymi00010
Niinpä.
Leipokoon ukko ite jos usein pullaa haluaa,
mä haluan seksiä enemmän ku kerran kuussa.
😡
- Anonyymi00012
Jaa kumpi kenellekkin tuskin tulisin toimeen kummankaanlaisen kanssa en tartte äitiä enkä huoraa kai ne yleisimmät mitä etsitään
- Anonyymi00013
Kyllä tuon jälkimmäisen vosun käyttökustannukset nousee sen verran korkeiksi, että heistä kannattaa pysyä kaukana ja käyttää vain kertaluonteisesti silloin tällöin tarvittaessa.
Vaikka tällöin suoritettava kertamaksu olisikin summaltaan korkeahko, niin säästöä muodostuu kuitenkin pitkässä juoksussa, eikä tällöin myöskään olisi sidottu ja ns. löysässä hirressä.
Vaikka en edes tiedä minkä näköinen "halkotampa" on, niin kyllä ykkösvaihtoehto kuitenkin kuullostaa turvallisemmalta, sekä taloudellisemmalta vaihtoehdolta. - Anonyymi00016
Minulle kelpaa ainoastaan nainen joka on kaunis, hoikka, nuori, tatuoimaton, nöyrä ja tottelevainen.
- Anonyymi00017
valitsen numero 2.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀884385BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1983594- 2022971
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome702803Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main552704- 801289
- 601236
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381062MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120973- 60968