Vielä harkinnassa, mutta jos niin
Haluan muutttaa mailman sellaiseksi jossa viihdyn
Siinä maailmassa ei rotuja sekoitella eikä demarit osallustu päätöksentekoon. Vihreet osallistuu vain asiantuntijatehtäviin valtiolle ja yrityksille, mutta heitä ei päästetä vaikuttamaan talouspilitiikkaan.
Näillä päästään alkuun.
Jos lähden mukaan politiikkaan
15
87
Vastaukset
- Anonyymi00001
Alkuun päästään kun äärioikeistolaiset Pervopersu natsit potkitaan pois politiikasta!!!
- Anonyymi00002
mutku mä oon Persu eikä persuissa ole ääriainesta.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
mutku mä oon Persu eikä persuissa ole ääriainesta.
Haha, rasvaa köysi, se helpoin ratkaisu sulle.
- Anonyymi00004
Puolueesi on Sinimustat etkä tule mitättömässä marginaalissa muuttamaan maailmaa, kun mitätön marginaali ei muuta mitään.
- Anonyymi00007
Eiköhän se voi olla persukin . Sini mustat ovat vain kaapista tulleita .
- Anonyymi00005
Suvaitkaa ihanaa
- Anonyymi00006
Yks ministerikin on nyt puoliksi marokkolainen .
- Anonyymi00008
Kumpi puoli on marokkolainen, oikea vai vasen puoli?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kumpi puoli on marokkolainen, oikea vai vasen puoli?
Etupuoli on marokkolainen ja takapuoli suomalainen?
- Anonyymi00010
Isän tulee antaa lupa tyttölapsen yhdyntään.
Tehdään Suomesta uudelleen valkoisen vallan Suomi!- Anonyymi00012
Toivottavasti sinulla ei ole tyttölapsia. Niistä todennäköisesti tehtäisiin sosiaalihuoltoon viikottain huoli-ilmoituksia.
- Anonyymi00014
Eli haluat Suomeen samat käytännöt kuin islamistidiktatuureissa?
- Anonyymi00011
Onnea matkaan. Suomesta löytyy ehkä 3 ns. "puoluetta", joita voit noilla spekseillä ja tuolla kirjoitustaidolla harkita. Eli Vapauden Liitto, Sinimustat ja Valta kuuluu kansalle. Ja nuo siksi, että ottavat listoilleen ihan ketä tahansa.
- Anonyymi00013
4. Perussuomalaiset.
- Anonyymi00015
Ehkä sinun onneton Persu kannattaa unohtaa nuo sairaat ja hullut haaveesi ja jatkaa merkityksetöntä elämääsi, mutta töihin voisit mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 394289
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344057- 633705
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333527Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 842906
- 542825
- 252616
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142324