Autoilu on aina ollut esivallan tarkassa ohjauksessa Suomessa.
- Tässä Autoilu Journalismia, ajoilta jolloin oli vielä journalismia.
- Kouvolan Sanomat tiedottaa. - Video aiheesta ;
https://youtu.be/AMFmybqJcys?si=0bXR2XCOzEGt8aeo
Autoilu Journalismia
5
194
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taisi olla liian hieno rysleri pojiilllaaa
- Anonyymi00002
Nykyään on outoja uutisia taxi matkoista ja nuorison kännykkä ja merkkivaate ryöstöistä.
Lisänä usein juttuja miten 17v. kuljettaja ajoi yli 200 km / h. jne. - Anonyymi00003
Oliko ne hunsvotteja ja huligaaneja ?
- Anonyymi00004
Jotenkin en ole yllättynyt että nimenomaan Kouvolassa raggarikulttuuria :D
"Sää tuot tänne vanhoja autoja noin niinkun omasta halusta?"
- no perkele vittuunko mä työnnän ne!
"Almanintiellä on jäteasema, vie sinne ne."
- Ei se oo auki enää kymmenen jäläkeen.
"Mene silloin kun se on auki."
- Minä sanon jotta haista v*ttu, nuin paskantärkee ukko, muutamasta romusta!
"Niin sulla on niitä koko rekka-autollinen..."
- Ei oo kun MUUUUTAMA ROMU, usko nyt perkele!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807