Autoilu on aina ollut esivallan tarkassa ohjauksessa Suomessa.
- Tässä Autoilu Journalismia, ajoilta jolloin oli vielä journalismia.
- Kouvolan Sanomat tiedottaa. - Video aiheesta ;
https://youtu.be/AMFmybqJcys?si=0bXR2XCOzEGt8aeo
Autoilu Journalismia
4
164
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taisi olla liian hieno rysleri pojiilllaaa
- Anonyymi00002
Nykyään on outoja uutisia taxi matkoista ja nuorison kännykkä ja merkkivaate ryöstöistä.
Lisänä usein juttuja miten 17v. kuljettaja ajoi yli 200 km / h. jne. - Anonyymi00003
Oliko ne hunsvotteja ja huligaaneja ?
- Anonyymi00004
Jotenkin en ole yllättynyt että nimenomaan Kouvolassa raggarikulttuuria :D
"Sää tuot tänne vanhoja autoja noin niinkun omasta halusta?"
- no perkele vittuunko mä työnnän ne!
"Almanintiellä on jäteasema, vie sinne ne."
- Ei se oo auki enää kymmenen jäläkeen.
"Mene silloin kun se on auki."
- Minä sanon jotta haista v*ttu, nuin paskantärkee ukko, muutamasta romusta!
"Niin sulla on niitä koko rekka-autollinen..."
- Ei oo kun MUUUUTAMA ROMU, usko nyt perkele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247