π
Olen lukenut, katsonut, kuunnellut ja ihmetellyt kuinka sointuvia matematiikat ovat.
Maailma on sitä, että ei stemmaa.
(hihitystä)
Pii
8
348
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tutustu seuraavaksi lemniskaattaan jos tuo pii alkaa olemaan jo taputeltu asia.
- Anonyymi00002
Mjoo
Ihan detaljina - niin kyllästyin allekirjoituksiin jo hyvin nuorena.
(En ole kokenut tuonne enää tarvetta.)
Mutta olen opettanut muille allekirjoituksen taidon, ja se on juuri tuo kasipallon kuvio.
Infinity
(reps) - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mjoo
Mutta olen opettanut muille allekirjoituksen taidon, ja se on juuri tuo kasipallon kuvio.
Infinity
(reps)Matematiikka
Kun väsää tehtävänsä, niin voi lähteä lomille.
Ei muuta tehtävää.
(hirn) - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Matematiikka
Kun väsää tehtävänsä, niin voi lähteä lomille.
Ei muuta tehtävää.
(hirn)Fuffekin on vielä hereillä. Laitapas nyt jalat kohti maapallon pyörimissuuntaa ja ota neljäsosakierros silmät kiinni kuorsaten.
🦄 - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Fuffekin on vielä hereillä. Laitapas nyt jalat kohti maapallon pyörimissuuntaa ja ota neljäsosakierros silmät kiinni kuorsaten.
🦄Mjaa
Jengi kertoi, että mä niin kuin OIKEESTI kävelen unissani.
Siis jokin v***n zombi!
En uskalla nukkua.
(naurua) - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mjaa
Jengi kertoi, että mä niin kuin OIKEESTI kävelen unissani.
Siis jokin v***n zombi!
En uskalla nukkua.
(naurua)Minä taas lentelen unissani mikä pelottaa hahmoja joille unissani lällättelen. Taitavat luulla minua joksikin ylimaalliseksi olennoksi.
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mjoo
Infinity
(reps)A. Gerlander kuulis varmasti mielellään lisää tostakin teoriastas. ;)
-sivusta
- Anonyymi00007
1,28 desiä ei taatusti stemmaa, ainaka sun keittiössä. ;)
-sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13913233Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853685Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1262985Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791410Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511339Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151284Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141214- 811081
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989