Olen ihastunut yhteen nais-työntekijään Tampereen Pelikahvila-Lategamessa. Monta kertaa käynyt siellä ja nyt olen alkanut tykkäämän hänestä, mitä teen? Tekisi niin mieli kertoa mutta samalla jännittää ja vähän epäröin että pitääkö hän minusta kans?
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Miten hän käyttäytyy sinun seurassa? Onko antanut mitään osviittaa siihen suuntaan, että olisi ihastunut sinuun myös? Kokeilemalla se selviää, että onko sinulla mitään saumaa kyseisen yksilön suhteen. :)
Onnea sinulle. Minä pidän täällä peukkuja pystyssä sinun puolesta. 👍🏽 - Anonyymi00002
Juttele hänen kanssaan niitä näitä, aivan yleisiä asioita. Katso miten hän reagoi.
Henkilökohtaisuuksiin ei tietenkään kannata mennä ennenkuin huomaat onko hän kiinnstunut mistään samoista asioista kuin sinä, ulkomaailman-, paikkakuntanne tapahtumista, jne..
Ellei yhteistä kieltä löydy, on varmasti hankalaa edes alkaa haaveilla hänen kanssaan jatkossa mitään. - Anonyymi00003
tampereel on paljon hyvän näköisiä naisii!!
- Anonyymi00004
Olisi mukavaa kuulla, että miten tämä sinun tilanne etenee? Oletko mennyt juttelemaan sinun ihastuksen kohteen kanssa? 🙂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1461607Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431403Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak131942Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja123866- 78827
- 62788
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt322639Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero157616- 38582
- 6560