Olen ihastunut yhteen nais-työntekijään Tampereen Pelikahvila-Lategamessa. Monta kertaa käynyt siellä ja nyt olen alkanut tykkäämän hänestä, mitä teen? Tekisi niin mieli kertoa mutta samalla jännittää ja vähän epäröin että pitääkö hän minusta kans?
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Miten hän käyttäytyy sinun seurassa? Onko antanut mitään osviittaa siihen suuntaan, että olisi ihastunut sinuun myös? Kokeilemalla se selviää, että onko sinulla mitään saumaa kyseisen yksilön suhteen. :)
Onnea sinulle. Minä pidän täällä peukkuja pystyssä sinun puolesta. 👍🏽 - Anonyymi00002
Juttele hänen kanssaan niitä näitä, aivan yleisiä asioita. Katso miten hän reagoi.
Henkilökohtaisuuksiin ei tietenkään kannata mennä ennenkuin huomaat onko hän kiinnstunut mistään samoista asioista kuin sinä, ulkomaailman-, paikkakuntanne tapahtumista, jne..
Ellei yhteistä kieltä löydy, on varmasti hankalaa edes alkaa haaveilla hänen kanssaan jatkossa mitään. - Anonyymi00003
tampereel on paljon hyvän näköisiä naisii!!
- Anonyymi00004
Olisi mukavaa kuulla, että miten tämä sinun tilanne etenee? Oletko mennyt juttelemaan sinun ihastuksen kohteen kanssa? 🙂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1612488- 801087
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236997- 121976
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 79654
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun96581Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50566- 38542
- 36498