Onko onevik.com-sivusto huijaus? Onko liian hyvät tarjoukset ollakseen totta? Ainakin kirjoitusvirheitä löytyy sivustolta
Onevik.com
10
2098
Vastaukset
- Anonyymi00001
Elä mee tilaa mitää, paskaa saat. Onneksi tilasin klarnalle ja laitoin videotodistetta että tuote ei ees toimi luvatulla tavalla, odotan klarnan selvitystä asiaan.
- Anonyymi00006
Tänään klarnalta viesti että ovat minun videotodisteiden ja onevikin kanssa käytyjen sähköpostiviestien jälkeen päätynyt siihen että mun lasku on nollautunut eikä mulla ole kamerasta maksettavaa. Jäi siis tää rimpula kamera mulle kotiin enkä joutunut onneksi maksamaan mitään!
- Anonyymi00002
Älkää missään nimessä tilatko, jos perut tilauksen saman tien, niin et voi perua kun tilaus jo muka on jo löjhtenut 10 minuuttia tilaukse teon jälkeen. Sen jälkeen saatkin olla aktiivisesti yhteydessä jotta saat tilauksen peruttua. Tällä hetkellä Klarnan kanssa ja OneVikin kanssa tätä selvitellään. Palutusvaihtona oli, et älä hae pakettia niin se palautuu kuriirille. No on palutunut mutta hyvitystä ei vieläkään ole saapunut. Huijarifirma !
- Anonyymi00003
Lisäys edelliseen. Onevik vaatii 30 euron hyvitystä kun paketti palautuu heille. Heillä ei siis ole minkäänlaista palautuskäytäntöä. Huijarifirma, varokaa !
- Anonyymi00012
Sama tilanne täällä. Yritin perua tilauksen välittömästi, koska sivusto ei huolinut puhelinnumeroani eikä sähköpostiosoitettani. Mikään viestittely ei onnistunut aluksi ("puuttuvien yhteystietojeni takia") Onevikin suuntaan eikä Klarnastakaan ollut apua. Lopulta jätin paketin hakematta postista, mutta Onevik ei ikinä laittanut minulle laskua palautuksen postimaksuista , vaikka sellaista ehdottivat. Klarna laittoi minulle avunpyyntöajaksi niin naftin ajan (viikonloppu) , että en ehtinyt vastata heille ja he pesivät kätensä asiasta. Laite on nyt lopuksi maksettu Klarnalle ja mitään en ole saanut vastineeksi. Kannattaa tutkia etukäteen oudon yrityksen tietoja etukäteen. Onevikistä oli netissä paljon ilmoituksia ongelmista. Tuotteiden piti olla Islannista, jotain liittymää oli Iso-Britanniaan ja tavaran palautukset tehdään Saksaan. Tuote itse vaikutti tulleen Kiinasta. Tuli kalliiksi hätäinen ostelu.
- Anonyymi00004
Todellakin kusetusta! Tuotteita ei voi palauttaa yms. Rahoja ei siis saa takaisin.
- Anonyymi00005
Varoitus! Älkää ostako mitään tuosta firmasta!!
- Anonyymi00009
Yritin tilata ilmakiharrinta. Maksu pankkikortilla ei onnistunut, vain Klarnalla. Tilauksen seuranta ei onnistunut, herjaa väärästä puhelinnumerosta sekä sähköpostiosoitteesta. Otin yhteyttä pankkiin sekä laitoin luottokiellon. Vaikuttaisi, että sivusto voisi kerätä pankki- ja henkilötietoja, en ole luottavainen, että tulen saamaan tuotetta. Toisaalta sivuston tuotteet on arvosteltu huonoiksi.
- Anonyymi00010
Tilasin tuotteen Onevik.comilta, reitittimen. En saanut toimimaan(niinkö olin saanut edelliset kotona ja mökillä) Myös olin kaverilta lainannut sekin toimi. Tämä ei, yritin palautusta heti 5 pvn jälkeen ei suostuneet. Sanoivat että minun pitää kertoa mikä siinä on vikana. No, en ole ammattilainen ,en tiedä miksi tämä reititin ei yhdistä. Eikä minulla ole varaa pyytää asentajaa.
Myös laite on jotenkin kummallinen, kun ei mitään merkkiä???? Siis esim Thompson tai Apple tms. ei mitään. Piti olla erinomainen, paras, muka testeissä. Vaikuttaa kiinalaiselta roskalta. niinhän he sitten myönsivätkin, että heidän pitää lähettää Kiinaan ja tulee kustannuksia. ÄLÄKÄÄ OSTAKO MITÄÄN; ETTE VOI PALAUTTAA - Anonyymi00011
Paska firma, mitään ei voi palauttaa ilman kuluja. Toimitukset eivät ole sovitun mukaisia.
VAROKAA TÄTÄ YRITYSTÄ!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731661
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471258- 631145
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html192919- 44878
- 69768
- 49760
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537705- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79630