WHO on jälleen kumonnut erityisesti sosiaalisessa mediassa jalansijaa saaneen uskomuksen. Terveysjärjestön mukaan ei ole olemassa tieteellistä näyttöä siitä, että rokotteet aiheuttaisivat autismikirjon häiriöitä.
WHOn maailmanlaajuinen rokonturvallisuuden komitea arvioi kahta systemaattista tutkimuskatsausta
tutkimuksissa perehdyttiin sekä yleisesti rokotteisiin että elohopeapohjaista säilöntäainetta, tiomersaalia sisältäviä rokotteita.
Yhteensä 31 tutkimuksesta 20 ei löydetty todisteita rokotteiden ja autismin välillä. Mahdollisiin yhteyksiin viitattiin 11 tutkimuksessa, jossa ilmeni WHOn mukaan metodologisia puutteita ja korkeita puolueellisuuden riskejä.
Selvitys vahvisti sen johtopäätöksen, johon WHOn rokonturvallisuuden komitea on tullut jo edellisissä selvityksissään
WHO sanoo ei yhteyttä autismiin
5
324
Vastaukset
- Anonyymi00001
Autismi on epämääräinen sairaus joka kuuluu humpuuki psykiatriaan
- Anonyymi00002
"31 tutkimuksesta 20 ei löydetty todisteita rokotteiden ja autismin välillä. Mahdollisiin yhteyksiin viitattiin 11 tutkimuksessa, jossa ilmeni WHOn mukaan metodologisia puutteita ja korkeita puolueellisuuden riskejä."
eikö kukaan osaa enää lukea? mitä tuossa sanotaan?
11 tutkimuksessa löydettiin yhteys mutta ne jätettiin pois who:n toimesta, koska niissä oli heidän mielestään väärä tulos. - Anonyymi00003
WHO on lähinnä rokotteita markkinoiva taho Bill Gates rahoittaa sen toimintaa samalla kun itse tekee rokotteilla bisnestä. Voisi rahoitus loppua lyhyeen, jos jotain negatiivista rokotteista mainittaisiin.
- Anonyymi00004
Just juu, pukki kaalimaan vartijana ja maailma pelastuu!
Ensimmäinen tutkimus tiomersaalin vaarallisuudesta tehtii valmistajien toimesta joskus 30-luvun lopulla. Koejärjestely aineen vaarallisuudesta toteutettiin 9 hengen ryhmällä, joista kaikki sairastivat terminaalivaiheen syöpää. Eihän teollisuudella ollut aikaa vuosikymmeniä kestävään seurantatutkimukseen.
Niinpä kaikki koehenkilöt kuolivat puolen vuoden sisällä tutkimuksen aloittamisesta. Ruumiinavauksissa voitiin kiistatta todeta, että he eivät kuolleet tiomersaaliin vaan alkuperäisesti sairastamiinsa syöpiin.
Näin saatiin tiomersaalille käyttölupa turvallisena säilöntäaineena. Se on niin turvallista, että se leviää rokotettavien vauvojen kaikkiiin sisäelimiin, aivoihin ja muihin rasvakudoksiin pikemminkin kymmenissä sekunneissa kuin minuuteissa.
Ja jää kertymään niihin pysyvästi. - Anonyymi00007
Näin Kanadassa: https://t.me/c/1682325136/5722
Dr. Roger Hodkinson calls out the Covid hoax. Sama koskee kaikke YK:n ja WEF:n nykyistä ja mennyttä toimintaa.
Miksi Trump irrotti USA:n 66:sta YK:n alaisesta tai siihen verrattavissa olevasta kansaivälisestä järjestöstä?
Kyseinen järjestelmä keksittiin sodan jälkeen 1940-luvun lopulla. Järjestöt saivat diplamaattisen riippumattomuuden statuksen. Mikään järjestöön kuuluva maa ei voi tutkia, saati syyttää ja tuomita järjestöjen virkailijoita mistään rikoksesta. Mikään maa ei pääse tutkimaan järjestöjen rahoitusta tai varojen käyttöä.
Kuka valitsee niiden johtajat? Samanlaiset rikolliset, jotka jo toimivat näissä järjestöissä.
Trumpin peliliike mahdollistaa ensimmäisen kerran USA:lle näiden järjestöjen toiminnan tutkimisen. Siksi rikolliset kirkuvat pelosta kurkut suorina.
WHO:n pomo on entinen kapinaliikkeen sissi, joka toimitti omassa maassaan lääkkeet omalle heimolleen. Naapuriheimot jäivät täysin ilman lääkkeita ja iso osa heimojen jäsenistä kuoli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393