Miksi Nasima ja Kiljunen haluavat rajan auki

Anonyymi-ap

17

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

IL:
      ” Saksan liittokansleri Friedrich Merz vertasi viikonloppuna pitämässään puheessa Venäjän presidentti Vladimir Putinia natsi-Saksan johtajaan Adolf Hitleriin.

– Aivan kuten Sudettialueet eivät riittäneet vuonna 1938, Putin ei aio lopettaa, Merz sanoi Politico-lehden mukaan viitaten osaan Tšekkoslovakiaa, jonka liittoutuneet luovuttivat Münchenin sopimuksella natsijohtajalle.

Hitler kuitenkin jatkoi laajentumisprojektiaan ​​Euroopassa sen jälkeenkin.

– Jos Ukraina kaatuu, hän [Putin] ei aio lopettaa siihen. Tämä on Venäjän hyökkäyssota Ukrainaa ja Eurooppaa vastaan, Merz sanoi lauantaina.”

• Anonyymi00011

Mahtavaa valetta syyttää toi Mertsikin

• Anonyymi00002

Haaveileeko SDP sosialistisesta Suomesta kuten Neuvostoliitto oli? Voisivat suoraan kertoa sen ihmisille, että mitä haluavat.

• Anonyymi00003

Kuubaan kaikille suomalaisille ilmainen lomamatka niin kukin voi itse päättää, että miten sosialismi/kommunismi käytännössä toimii ja näkyy ihmisten elämässä.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kuubaan kaikille suomalaisille ilmainen lomamatka niin kukin voi itse päättää, että miten sosialismi/kommunismi käytännössä toimii ja näkyy ihmisten elämässä.

Eduskunnan ns. joululahjarahat voisi käyttää näihin tutustumismatkoihin.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eduskunnan ns. joululahjarahat voisi käyttää näihin tutustumismatkoihin.

Kannatetaan!

• Anonyymi00008

Neuvostoliitto ei ollut sosialistinen valtio, se oli kommunistinen militaristidiktatuuri.
        Suomi on hyvin pitkälti sosialistinen valtio. Sosialismissa ei ole kolhooseja, vankileirejä.
        Tällä hetkellä suomi on vielä, ainakin vähän, pohjoismainen hyvinvointivaltio.

• Anonyymi00009

Raja auki Venäjälle ja kaupankäynti päälle puutos saa taas tuore että Suomen metsäteollisuus nousee

• Anonyymi00010

Termospullo kokoomuslaiset täälläuho toivottavasti lähtevät sitten ekana rintamalle

• Anonyymi00012

Hei mä äänestän kokoomusta koska olen tyhmä ei mulla oo ku 100 000 asuntolainaa jo 30 000 auto lainaa ne luulee että mä oon rikas

• Anonyymi00013

Vain idiootti äänestää sdp!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Vain idiootti äänestää sdp!

Jep

• Anonyymi00015

Rajasulu on kaikkien lakien vastainen. Ehkä siksi jotkut haluavat rajat auki. Ovatko siis Nasima ja Kiljunen ainoat lakia tuntevat kansanedustajat? Jos näin on, olen vakavasti huolissani muiden kansanedustajien tietämyksen tasosta.

• Anonyymi00017

Ai sellaista kuuluu Pietarista tänään....

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ai sellaista kuuluu Pietarista tänään....

Vai Kiinako noita myös ohjailee?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Vai Kiinako noita myös ohjailee?

Tiltun jengi voi pysyä itärajan takana? Mitä ne täällä tekisi, kun kremlin mukaan täällä on nälänhätä ja heillä one enempi kaikkea ja parempaa. Suomi on muutenkin huono ja paha valtio, niin ei kannata tulla.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tiltun jengi voi pysyä itärajan takana? Mitä ne täällä tekisi, kun kremlin mukaan täällä on nälänhätä ja heillä one enempi kaikkea ja parempaa. Suomi on muutenkin huono ja paha valtio, niin ei kannata tulla.

Just!
        Tutkinta rajalakia vastaan äänestäjistä? Supo?
        🕵️

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      80
      4336
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      198
      3574
    3. 202
      2951
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      69
      2790
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      52
      2691
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      78
      1240
    7. 59
      1217
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1042
    9. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      120
      953
    10. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      58
      949
    Aihe