Työtä on haettava jokainen työttömyyspäivä, se on työttömien velvoite No.1.
Jos työntekeminen oikeasti kiinnostaa, niin ei sitä kotona istuskellen saa, pitää toimia eikä teeskennellä avutonta.
Työttömyyskorvaukset pitäisi kuitata omalle tilille henkilökohtaisesti esim. kelan toimistosta sen aukioloajan puitteissa.
Se piristäisi työttömien arkea kun asiaan liitettäisiin videoitu työnhakeminen joka noudattaisi annettua suunnitelmaa mikä tehty kun työnhakijaksi alkanut.
Mikälin työnhakuvideo ei olisi asiallinen siirtyisi hakija jonon päähän odottamaan uutta mahdollisuutta ja vasta hyväksytystä videohakemuksesta saisi sen työttömyyskorvauksen kuitata.
Kolmesta epäonnistumisesta siirtyy hakemuksen kuittaus kuukauden päähän.
Monessako työpaikassa kävit tänään kysymässä työtä?
62
808
Vastaukset
- Anonyymi00001
Työnteko ei ketään kiinnosta kun aivan saman saa työttömänäkin!.... "Työttömien iänikuinen vitsi ja kevennys kun vatsassa kurnii" :D
- Anonyymi00007
Hain tänään töitä KELAlta
en tullut valituksi - Anonyymi00024
Tänään en hae valtiolle, enkä huomennakaan.
- Anonyymi00038
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tänään en hae valtiolle, enkä huomennakaan.
Valtiolla parhaat palkat
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Valtiolla parhaat palkat
Tuolta löytyy
https://www.kela.fi/rekrytoi
- Anonyymi00002
En ole kahteen vuoteen lähettänyt yhtään hakemusta, haen sitten kun sopiva paikka löytyy
- Anonyymi00005
Koska et ole hakenut työtä niin olisi perusteltua vaatia saadut korvaukset takaisin korkoineen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Koska et ole hakenut työtä niin olisi perusteltua vaatia saadut korvaukset takaisin korkoineen.
Höpö höpö, työnvastaanottaminen on tärkein tapa saada töitä.
Esimerkiksi Velmu Pertkunperän firmasta sai Juippi Petkunperä töitä.
- Anonyymi00003
Töhin mennään heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaiselta alalta, jonka ihminen on itse valinnut ja palkka + tunnit ovat riittävän suuret että nämä riittävät elämiseen ilman yhteiskunnan tukia.
- Anonyymi00006
TES on riittäväksi luokiteltu, mutta miksi se on toisille roskaa?
TES on porrastettu erialoilla 1-6 luokkaan. lk1 on alle 18v ja lk6 ammattinsa kärkeä vaativissa töissä.
Samaamieltä siitä, että on tarjottava kokopäiväistä työtä joka 40t/vko. Mikäli yrityksen linja on 37,5t/vko on se rinnastettava samaan kuin 40t/vko eli ns. "pekkaset" on edelleekin maksettava eikä niitä sopimuksia voi kiertää!
"Pekkaset" määriteltiin aikoinaan palkankorotuksia nollaamalla ja antamalla palkallista vapaata tilalle! Kyseessä oli 40t/vko tekeville oleva sopimus.
Keinotteluilla sen vedätettiin 37,5t/vko työajaksi jolloin palkankorotuksen sisältö muuttuin 0 sopimukseksi.
- Anonyymi00004
Minulla ei ole toistaiseksi tuota hakuvelvoitetta, koska toistaiseksi kunnolla toimivat vain aivot ja pippeli, 3 leikkaustas odotellessa... jotta työkykyni paranisi, mutta nykyisen hoitotakuun tietäen saattaas kestää 10 vuottakin...
- Anonyymi00008
Haen 4 paikkaa/kk, koska se on oikea velvoite. Aloittajan keksimät velvoitteet kun eivät ole lakiin kirjoitettu niin niitä ei tarvitse noudattaa!!!!
- Anonyymi00010
Mikä vaivaa ihmisiä jotka mollaavat työttömiä?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niillä viiraa päässä, kuuluisivat psykiatrin pakeille.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
NO hehän maksaa työttömien elämän, luulisi siitä nyt jotain etuoikeuksia tulevan ku toisen elämisen maksaa?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
NO hehän maksaa työttömien elämän, luulisi siitä nyt jotain etuoikeuksia tulevan ku toisen elämisen maksaa?
Olen aina ollut töissä kun siellä on saanut olla. Tänäpäivänä työpaikat kun eivät ole mitään ikuisia ja ne jotka tieaanaa miljoonia pitää auttaakkin niitä joilla ei ole töitä eikä vaan omia niitä miljoonia itselleen käyttämättä niitä ja kyllä menen töihin kun saan työpaikan jos ei kukaan ota töihin niin se meneminen ei vaan onnistu!
Rikkaiden vero pakeneminen monacoon ja muihin veroparatiisi maihin pitäisi myös kieltää. Jos on suomen kansalainen niin pitäisi myös asua suomessa! Ulkomaille siis saisi mennä vain käymään ei asumaan. - Anonyymi00019
Työtä on haettava kokoajan, se on työttömien tehtävä aikustenoikeasti!
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Työtä on haettava kokoajan, se on työttömien tehtävä aikustenoikeasti!
Jos tukia vähennetään niin vastaavasti voi vähentää työpaikkoihin hakemistakin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Esimerkiksi voisi jättää hakematta kaikkiin valtion ja kaupungin töihin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Esimerkiksi voisi jättää hakematta kaikkiin valtion ja kaupungin töihin.
Kulutus minimiin eikä mitään ostoksia valtion viinakaupasta.
- Anonyymi00028
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sen aikaansaa rottailevat yksilöt jotka tahallaan ja tarkoituksella jättäytyvät yhteiskunnan (l. veronmaksajat) elätettäväksi. Näitä sopii mollata ja ikäväähän se on että nämä mädät omenat pilaa koko korin
- Anonyymi00033
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mikä vaivaa niitä joiden mielestä työttömien ei pidä itse hakea sitä työtä?
- Anonyymi00034
Anonyymi00021 kirjoitti:
???
- Anonyymi00044
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sen aikaansaa rottailevat yksilöt jotka tahallaan ja tarkoituksella jättäytyvät yhteiskunnan (l. veronmaksajat) elätettäväksi. Näitä sopii mollata ja ikäväähän se on että nämä mädät omenat pilaa koko korin
Taitaapa mainitsemiasi mätiä omenia(rottia) olla muissakin koreissa kuin työttömissä.
- Anonyymi00052
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kyllä minulle tulee kassasta ansiosidonnaista, ei yhteiskunta tai sinä veronmaksaja mitään maksa. Yhteiskunta kyllä poisti sata päivää siitä entisestä 500 päivästä, mikä ei kyllä mainittu minun ja kassan välillä aikanaan tekemässäni sopimuksessa. Muissa oloissa tämä ulkopuolisen härvääminen yksipuolisesti toisten sopimuksiin ei kävisi päinsä asianosaisia kuulematta. Vakuutin itseni työttömyyden varalta ja valtio vesitti sitä turvaa. Jäsenmaksu sitä vastoin ei pienentynyt samassa suhteessa. Näin ollen tätä maata on lievä pakko kupata ja ripata jos se itse kerran aikaansaa ja jouduttaa sitä pakkoa. Siis sen sijaan että tekisi tästä maasta työllistävää pääomaa kiinnostavan. Itsehän en sentään sitä voi tehdä. Nykyhallitus nauttii sinun tilaamasi eduskunnan luottamusta, joten jos tätä kansa kerran itse halusi on ihan sama mitä minä sanon, teen tai äänestän.
- Anonyymi00009
Aloittaja on Kokoomuslainen sekopää!
- Anonyymi00016
Laitatko listan missä voi käydä. Vien vaikka halvan jouluhyasintin 🪻
- Anonyymi00017
Kokeilin viikon sain pampusta, koska työantajat ei vain halua työttömiä nurkkiinsa vonkuun töitä. Lisäksi esittekyvideot voi myös unohtaa työnantajat katselee mieluummin juutuubin haastevideoita joissa esim istutaan pahvilaatikossa 24h. Mutta ei he niitä pahvilaatikossa istuajikaan haluu palkata. Kukas heille sitten tekisi vastaavia videoita.
- Anonyymi00018
Aloittaja kirjoittaa todella vakavasta kansakuntaamme piinaavasta asiasta.
Kuitenkaan ei tiennyt siitä, että eläkeläisiltäkin voidaan jo viedä työttömyyskorvaus. Minua on nyt 3 kertaa patistettu työnhakuun, viimeksi tänään, vaikka olen eläkehenkilö. On vielä uhattu ankarilla seuraamuksilla, jos en aktivoidu!
Vaikuttaa siltä, että kohta olen työtön eläkeläinen ilman työttömyyskorvausta.
Tämä kirjoitus ei ole vitsi vaan 100% totta, nykyhallituksen Suomessa! Seuraavaksi uhannevat viedä eläkkeenikin?- Anonyymi00025
Eiköhän sieltä tule Kokoomuksen kannattama "vapaaehtoinen" eutanasia"
- Anonyymi00029
Ei jumalauta, et voi olla noin typerä ja tosissas...
- Anonyymi00026
Miksi hakea töitä kun saa paremmin kun on kotona ,työ on köyhiä varten .
- Anonyymi00031
No, kotonasaamisesta nyt ei oikeestaan varsinaisesti ollut tässä kyse. Totta kyllä, moni varmaan saakin kotona, näin joulun alla pipariakin.
- Anonyymi00027
Kävin vääntämässä tortun Kokoomuksen toimistolla, en saanut työtä vaikka kuinka puristin ja olin ahkera!
- Anonyymi00063
Kysyitkö, missä ne Satu-sedän (Kok.) lupaamat 100 000 uutta työpaikkaa ovat?
- Anonyymi00032
Eikös nykyaikana niitä töitä haeta sähköisesti vastailemalla työnantajien hakuilmoituksiin, paikalle mennään vasta sitten jos hakuprosessissa päätetään sinua kuulla ja haastatella tarkemmin?
- Anonyymi00035
Esimerkki siitä kun alistuu mielikuvitukseen netin valtavasta ominaisuudesta ja jää odottamaan ajan kanssa mitä sieltä netistä tulee takas!...
Kyllä livenä voi aina hakeutua työpaikaa hakemaan ja jättää yhteystietonsa ja työnhaun viimeistään vastaanotoon jossa lukee esim. "henkilöstösihteeri" tai jokin muu mitä firmasta löytyy nimellä...
Duunareiden asia on merkittävästi helpompaa kun menee vaan firmaan ovesta sisälle ja se on siinä kun kyselee vielä työnjohtaa nimellä tai firman johtaajaa joka lopulta asioista päättää.
Yleis-siisteys ja asiallinen käytös tekee aina ok vaikutuksen livenä. - Anonyymi00040
Anonyymi00035 kirjoitti:
Esimerkki siitä kun alistuu mielikuvitukseen netin valtavasta ominaisuudesta ja jää odottamaan ajan kanssa mitä sieltä netistä tulee takas!...
Kyllä livenä voi aina hakeutua työpaikaa hakemaan ja jättää yhteystietonsa ja työnhaun viimeistään vastaanotoon jossa lukee esim. "henkilöstösihteeri" tai jokin muu mitä firmasta löytyy nimellä...
Duunareiden asia on merkittävästi helpompaa kun menee vaan firmaan ovesta sisälle ja se on siinä kun kyselee vielä työnjohtaa nimellä tai firman johtaajaa joka lopulta asioista päättää.
Yleis-siisteys ja asiallinen käytös tekee aina ok vaikutuksen livenä.Älä höpötä , jopa sinun luulisi tietävän että työpaikoista ilmoitetaan ja niihin haetaan pääosin sähköisesti. Harvalla yrityksellä on mitään omaa rekryhenkilöä olemassakaa ja jota voi mennä ihan ominpäin tapailemaan
- Anonyymi00043
Anonyymi00040 kirjoitti:
Älä höpötä , jopa sinun luulisi tietävän että työpaikoista ilmoitetaan ja niihin haetaan pääosin sähköisesti. Harvalla yrityksellä on mitään omaa rekryhenkilöä olemassakaa ja jota voi mennä ihan ominpäin tapailemaan
Täällä jotkut muistelee 1970-luvun töihin menemistä ja luulee, että tänäpäivänä se onnistuu ihan samalla tapaa kuin vuonna 1970.
- Anonyymi00053
Anonyymi00040 kirjoitti:
Älä höpötä , jopa sinun luulisi tietävän että työpaikoista ilmoitetaan ja niihin haetaan pääosin sähköisesti. Harvalla yrityksellä on mitään omaa rekryhenkilöä olemassakaa ja jota voi mennä ihan ominpäin tapailemaan
Kyllä on hieman tapauskohtaista. Mulla on tossa listaa 54 netissä haettua työpaikkaa syksyn mittaan, 7 ylipäätään kuittasi jollain tapaa. Itse osaan kyllä tehdä vaikka edes automaattisen vastausviestin. Jos haen esim. varastoon niin mitä helvettiä pyytävät jotain CV:tä ja videoesittelyjä. Mitään työtä väheksymättä ei kyse ole jostain valtion virastosta, armeijan esikunnasta tai luottamustoimesta! Sitten: kun yhä edelleenkin minulta kysytään ikää tai syntymäaikaa ihmettelen haluaako yrityksen edustaja työntekijän vai raastupaan, ei huvita tehdä töitä missä kenties muitakin lakeja rikotaan. Jolleivät tiedä tai muista mitä edes saa tehdä pelottaa vain enemmän.
- Anonyymi00066
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kyllä on hieman tapauskohtaista. Mulla on tossa listaa 54 netissä haettua työpaikkaa syksyn mittaan, 7 ylipäätään kuittasi jollain tapaa. Itse osaan kyllä tehdä vaikka edes automaattisen vastausviestin. Jos haen esim. varastoon niin mitä helvettiä pyytävät jotain CV:tä ja videoesittelyjä. Mitään työtä väheksymättä ei kyse ole jostain valtion virastosta, armeijan esikunnasta tai luottamustoimesta! Sitten: kun yhä edelleenkin minulta kysytään ikää tai syntymäaikaa ihmettelen haluaako yrityksen edustaja työntekijän vai raastupaan, ei huvita tehdä töitä missä kenties muitakin lakeja rikotaan. Jolleivät tiedä tai muista mitä edes saa tehdä pelottaa vain enemmän.
Tuo, ettei hakemuksen kohtalosta kuulu mitään, on ihan arkipäivää.
- Anonyymi00036
Miksi työttömät eivät hae sitä työtä vaikka ovat ilmoittaneet hakevansa sitä?
Olisiko ensimmäisen varoituksen jälkeen aihetta karkoittaa maasta ennenkuin siitä tulee "Jaffa " joka karkoitettiin. Olevinaan enemmän kuin on idealla!- Anonyymi00037
Oletkohan jo salaa käynyt maistelemassa sitä joulusahtia? Hieman outoa tuo tarina.
- Anonyymi00041
Terve !
Nyt se sitten toteutui, mitä "pelkäsin". Olen kuulemma jättänyt asioimatta "sovitulla tavalla". Sain 18.12. päivätyn nootin, että olen menettänyt oikeuden työttömyysturvaan. Voihan hemmetti, Joulu pilalla nyt.
Siis olen eläkeläinen, jota työhallinto pommitti muutamalla uhkauksella, että menetän kaikki työttömyysetuudet.
Mitä helvetin touhua tuo ihan aikuisten oikeasti on??? Sentään säily(nee) oikeus työeläkkeeseen ja lisäksi kansaneläkeosaan sen lisäksi, ehkä.
Tämä vaan on osoitus tästä nykymallin työhallinnon osaamisesta. Eli siellä ei hallita toimialaa millään tavalla. Aika surullista. Kiitos siitä KOK/PS -koalitiolle.- Anonyymi00042
"Siis olen eläkeläinen"
Eikö eläkeläinen saa eläkettä eikä työttömyyskorvausta? - Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
"Siis olen eläkeläinen"
Eikö eläkeläinen saa eläkettä eikä työttömyyskorvausta?Nimenomaan niinhän sen pitäisi olla. Mutta jotainhan tuossa systeemissä on pielessä, kun jahtaavat eläkeläistä. Ei kai eläkeläisillä pitäisi enää olla työnhakuvelvoitetta. Sitä vaan ei näytä tuo nykyinen kyykytysjärjestelmä ymmärtävän.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Nimenomaan niinhän sen pitäisi olla. Mutta jotainhan tuossa systeemissä on pielessä, kun jahtaavat eläkeläistä. Ei kai eläkeläisillä pitäisi enää olla työnhakuvelvoitetta. Sitä vaan ei näytä tuo nykyinen kyykytysjärjestelmä ymmärtävän.
"Ei kai eläkeläisillä pitäisi enää olla työnhakuvelvoitetta"
Paitsi jos olet työnhakijana, eläkelläinenkin kun voi olla. Onko kenties unohtunut kirjautua systeemistä ulos ja nyt itketään.. - Anonyymi00054
Anonyymi00045 kirjoitti:
Nimenomaan niinhän sen pitäisi olla. Mutta jotainhan tuossa systeemissä on pielessä, kun jahtaavat eläkeläistä. Ei kai eläkeläisillä pitäisi enää olla työnhakuvelvoitetta. Sitä vaan ei näytä tuo nykyinen kyykytysjärjestelmä ymmärtävän.
Kyllähän tuo vaikuttaa kelan kämmiltä, ei ihan kaikki toimimattomuus johdu hallituksesta edes. On meillä epäpätevää jengiä ilman vaalejakin kovilla palkoilla. Mutta teidän mielestähän tämä on maailman paras ja onnellisin maa joten mitä sitä korjaamaan mitä itse äänestitte. Tässä se näkyy miten ymmärrätte demokratian ja sen vapauden ja vastuun välisen hiukkasfysiikan. Vielä päälle liki joka iikka täällä pitää itseään jonkin sortin taloudenpidon nobelistina. Venezuelan tapaan.
- Anonyymi00060
Anonyymi00046 kirjoitti:
"Ei kai eläkeläisillä pitäisi enää olla työnhakuvelvoitetta"
Paitsi jos olet työnhakijana, eläkelläinenkin kun voi olla. Onko kenties unohtunut kirjautua systeemistä ulos ja nyt itketään..Et voi olla noin yksinkertainen, vai voitko sittenkin, ehkäpä?
- Anonyymi00064
Anonyymi00045 kirjoitti:
Jos olet saanut Kelalta (ja työeläkeyhtiöltäsi) positiivisen päätöksen eläkkeestä, niin sinun ei tarvitse juosta työnhaussa, vaan voit ottaa löysin rantein.
Jos kuitenkin löydät työtä, tarkista, että vuosituloraja (10 800 €/v (Kela)) ei ylity palkka- tai työkorvaustuloissasi.
- Anonyymi00048
Kuka itkee ja missä? Ei jouluna pitäisi kenenkään itkeä eikä ilkeillä, ollaan iloisia.
- Anonyymi00049
Tuliin panoksilla ei pidä jäädä makoileen.
- Anonyymi00050
Sinua, minua eikä yhteiskuntaa auta yhtään se, että käväisen pätkätöissä niin pienellä palkalla että olen yhä avustusten varassa kumminkin. Ja kun pätkä loppuu olen yhä kelatapaus. Ja juu kerään listaa hakemistani töistä ja juuri sinunlaisia varten. Ja juu yhteiskunta on sijoittanut minuun muutaman miljoonan enkä ole mitenkään ainoa. Ja juu minulla on myytävää osaamista mutta eihän täällä kukaan halua maksaa mitään mistään. No, tämän olette te fiksut suomalaiset itse itsellenne äänestäneet niin ettei tänne kukaan investoi. Selvästi on pankkikriisin jälkeinen sukupolvi käyttänyt ääntään ja roolimallit on selvät. Mielestäni ollaan Venezuelan kaltaisen sosialismin tiellä, imf ja maailmanpankki kohta ottaa maan kontrolliin kun ette pikkupennut osaa käyttää demokratiaa ja sitä vapauden ja vastuun välistä kvanttimekaniikkaa.
- Anonyymi00051
Tuohan toimi aikoinaan. Kävin lähellä olevan teollisuusalueen firmat, ovelta ovelle, ja kerroin että tulisin töihin jos töitä on. Sain nopeasti työpaikan. Kysyivät, mistä olin saanut tiedon työpaikasta, kerroin että en mistään. Vastaus oli, että kyllä me noin oma-aloittelias tyyppi palkataan.
Ei taida toimia enää.- Anonyymi00056
Ei toimi enää, koska ovet ovat lukossa. Mene vaikka koittaan.
Nykyään pitää saada sovittua tarkka päivä ja kellonaika koska tulee haastatteluun!
Haastatteluun pääseminenkään ei ole vielä mikään varma työpaikka! - Anonyymi00059
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ei toimi enää, koska ovet ovat lukossa. Mene vaikka koittaan.
Nykyään pitää saada sovittua tarkka päivä ja kellonaika koska tulee haastatteluun!
Haastatteluun pääseminenkään ei ole vielä mikään varma työpaikka!Ei toimi, koska läheisessä firmassa ollaan pöllitty tietokoneita eikä sinne oteta ketään urkkimaan töihin. Jos vaikka vahingossa huomais rikoksen.
- Anonyymi00055
Onneksi joulun pyhät ei ole työnhakuapäiviä joten nyt ei tarvitse töitä hakea tai kysellä tai millä kyselet kun ne ovat kaikki kiinni!
- Anonyymi00057
Laittele niitä "sähköisiä hakuja", kuten joku valaistunut opasti.😂 Kais ne menee perille 24/7. Jos vaikka automaatti vastais ja pyytäis hommiin. Ei pidä luovuttaa!
- Anonyymi00061
Muistankun silloin kun olin töissä niin kaikki halus aina välipäivät vapaaksi. Ite olin aina välipäivät töissä. En tiedä mikä hinku muilla työkavereilla oli aina saada niitä välipäiviä lomille. Lomaa voi viettää muulloinkin. EX Pomonikin puuttui siihen ja sanoi, että välipävät ovat ihan normaaleja arkipäiviä ja pulju on silloin auki! No minäpä määräaikasille työspomuksella olin välipäivinä töissä kun vakituiset lomailivat!
- Anonyymi00065
Anonyymi00061 kirjoitti:
Muistankun silloin kun olin töissä niin kaikki halus aina välipäivät vapaaksi. Ite olin aina välipäivät töissä. En tiedä mikä hinku muilla työkavereilla oli aina saada niitä välipäiviä lomille. Lomaa voi viettää muulloinkin. EX Pomonikin puuttui siihen ja sanoi, että välipävät ovat ihan normaaleja arkipäiviä ja pulju on silloin auki! No minäpä määräaikasille työspomuksella olin välipäivinä töissä kun vakituiset lomailivat!
Omamoka kyseessä ei se elämänlaatua paranna oikeasti, mutta moka se mokakin on jossa elät omaa elämääsi muka paremmin kun kyse vain hetkestä ainoassa elämässä.
Noloa oikeasti ja kerroppa se jälkeläisillesi miten mokasit ja eivät varmaan ole onnessan ja ylpeitä.
- Anonyymi00058
Käteni teki tänään töitä.
- Anonyymi00062
Kummallakos "ahersit"?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1578362KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4427469Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743844Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521513551Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123009Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512607- 1262026
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530