Kuvittele ateisti ja uskovainen puistossa yhteisellä piknikillä.
Kaiken yhteisen syötävän lisäksi pari lausetta,
joita haluaisit toiselle sanoa.
Jos olet todella luova yksilö, koeta löytää se sisimmäinen molemissa persoonissasi.
1)Ateisti: ...
2)Uskova: ...
Kuuman kesän saarna, vai ei?
9
838
Vastaukset
- utelias
ateisti; kylläpäs matalapaineesta syntynyt tuuli leyhyttää lehtiä, taitaa tulla sade
uskova; ettei vaan Jumala karjuis enkeleille, ne kostaa aina takas pissaamalla elävien päälle - Markus
Jumala on rakkaus.
- sä.
1)Ateisti: Olipa hyvät ruoat!
2)Uskova: Aamen.- Ayana
1) Ateisti: Olipas äippä tehnyt hyvää ruokaa. Kiitos kuuluu äipälle. *hieroo mahaansa*
2) Uskovainen: Kiitos Jeesus ruuasta.*rukkoilee* - seooon
Ayana kirjoitti:
1) Ateisti: Olipas äippä tehnyt hyvää ruokaa. Kiitos kuuluu äipälle. *hieroo mahaansa*
2) Uskovainen: Kiitos Jeesus ruuasta.*rukkoilee*Ateisti:ei Jumalaa oo olemassa.
Uskovainen:Raamattu sanoo:vain hullu sanoo, ettei Jumalaa ole olemassa.
- SamWeis
1)Ateisti, suomi24.fi:n ateistien ei tarvitse nyt kuunnella tuon hihhulin jorinoita kun se makaa täällä maha tännä mun vieressä
2)Uskovainen, Kiitos jeesus herramme tästä ihanasta ateriasta, anna meille suoja tänä päivänä, mä rakastan sua ja haluaisin rakastella sua
3)ateisti: Oh my god, here we go again ! *kaivaa korvatulpat esiin* - Kalki_Avatar
Oli kaunis kesäpäivä; ja aurinko paistoi. Elämä kukki, mehiläiset pörräsivät, ja lapset leikkivät pihoilla iloisina. Ihmiset nauttivat elämästään; grillailivat makkaraa, kävivät uimassa; rakastuivat, erosivat, syntyivät ja kuolivat. Suuri osa nautti elämästään, ja saavutti onnen edes ohikiitävänä hetkenä.
Ateisti sensijaan rypisti otsaa, ja ei oikein nähnyt järkeä missään. Hän vietti päivät kammiossaan, ja opiskeli teoreettista matematiikkaa; koska hänen mielestään matematiikka oli ainoa järkeenkäypä tieteenala. Kaikkia muita ihmisiä hän halveksi, sillä näkihän sen jo kilometrin päähän miten epärationaaleja ihmiset olivat; eivätkä olleet sisäistäneet ollenkaan valistuksen periaatetta "ajattelen, siis olen". Varsinkin ateisti inhosi verivihollistaan uskovaista; ja pyrki näkemään kaikissa ihmisissä jonkinlaisen uskomisen salaliiton järkeä vastaan.
Toisaalla uskovainen pähkäili samanlaisessa kammiossa, ja harmitteli että maailman ihmiset eivät usko. Uskovainen oli kääntänyt silmäsnä pois lihallisesta maailmasta; uimarannoista, diskoista, kulttuurista, taiteesta, ihmissuhteista, koska hän halusi kohdata rakkauden puhtaana sanana; niinkuin se on präntätty vuoden 1953 raamattuun. Hän ei voinut tajuta miten ihmiset ovat niin sokeita että pitävät elämästä, eivätkä löydä jeesusta joka on sana vuoden 1953 raamatussa. Siinä se lukee msutaa valkoisella, ja torvet eivät näe!!! Uskovainen puhisee kammiossaan, ja aloitaa lukea raamattua kahdettakymmenettäkahdeksatta kertaa; ja puhisee että tämä maailma on ateisteja täynnä! Vain ateisteja! Ketään muita; muunlaisia ihmisiä uskovaisemme ei edes laskenut ihmisten kastiin kuuluvaksi.
Mustaa valkoiselle, han huudahti! Selvästi MUSTAA VALKOISELLA! Uskovainen:Ah, katso tätä kaunista päivää; Jumalan henki on lähellä tänään! Etkös vain sinäkin, Aapo Ateisti, tunnekin Suuren Isämme, vapahtajan, herramme, kaikkivaltiaan Jeesus Kristuksen, joka kuoli syntiemme tähden, isän Jumalan läsnäolon?
On selvää, että Jumala rakastaa lapsiaan tänään, hellii meitä kauniilla kasvoillaan, puhuu lintujen kauniilla äänellä. Tunnetko, kuinka Jeesuksen hymy vaalisee mieltäsi kukkien kauniina puhkeamisena? Ah, niin kaunis on Jumalan mieli; jo kostuu silmäni.
Ateisti: Annatkos sitä aurinkovoidetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483