Seuraatko miesmallisi sijaintia puhelimella?

Anonyymi-ap

6

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vaikka nainen seuraa miesmallin sijaintia, niin miesmalli voi silti upottaa herkkutattinsa toiseen naiseen vaikka työpaikan vessassa.

• Anonyymi00002

Tuonkin olet siis saanut selville. Selvästikin olet itse seurannut miesmallia puhelimellasi kun tiedät tuonkin. Kylläpä toisten yksityiselämä kiinnostaa kun asetat puhelimeesi jäljityssovellluksen ihan vain jotta pääset kyttäämään miten naapuripariskunnalla menee. Ethän sinä muuten tietäisi tuollaista asiaa. Sinähän et IKINÄ keksisi juttuja omasta päästäsi. Kaikki mitä kerrot perustuu empiirisiin tutkimuksiin.

Tiedät naapurien elämästä kaiken, jokaista yksityiskohtaa myöten. Omasta elämästäsi et tiedä mitään. Et esimerkiksi tiedä miksi itse olet sinkku.

• Anonyymi00003

Ei naiset voi vahtia aikuisia miehiä. Kas kun naiset ei vaadi jatkuvaa videokuvaa kun miesmalli on töissä.

• Anonyymi00004

Aryikkeli käsitteli epätervettä parisuhdetta, jossa luottamuksen sijasta kysytään toisen jokaista liikettä mm. puhelimen seurannan avulla. Siinä ei otettu kantaa sukupuoleen eikä väitetty että tällainen epäterve kyttääminen omisi tyypillisempää jommalle kummalle sukupuolelle. Eikä siinä todellakaan esiintynyt sanaa miesmalli. Siinä ei puhuttu ulkonäöstä mitään.

Artikkelissa todettiin vain että tarve kytätä kumppanin jokaista liikettä on epäterve.

Palstaprinssien tarve kytätä ventovieraiden ihmisten seksielämää on vielä epäterveempi. Entisaikaan puhuttiin juoruämmistä joiden elämän pääsisältönä on muiden ihmisten yksityisasioiden ruotiminen. Palstaprinssit ovat juoruämmiä. Juorämmiä ei ole ikinä arvostettu.

• Anonyymi00005

Jaa. Eipä mulla ole edes itselläni aina puhelinta mukana, tai muutakaan seuraamisvälinettä, joten juu en seuraa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe