Parisuhteessa ei luoteta miesmalliin:
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/7c7721bc-e5f4-4aea-9701-5bb4f5ad3fe7
Seuraatko miesmallisi sijaintia puhelimella?
6
184
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaikka nainen seuraa miesmallin sijaintia, niin miesmalli voi silti upottaa herkkutattinsa toiseen naiseen vaikka työpaikan vessassa.
- Anonyymi00002
Tuonkin olet siis saanut selville. Selvästikin olet itse seurannut miesmallia puhelimellasi kun tiedät tuonkin. Kylläpä toisten yksityiselämä kiinnostaa kun asetat puhelimeesi jäljityssovellluksen ihan vain jotta pääset kyttäämään miten naapuripariskunnalla menee. Ethän sinä muuten tietäisi tuollaista asiaa. Sinähän et IKINÄ keksisi juttuja omasta päästäsi. Kaikki mitä kerrot perustuu empiirisiin tutkimuksiin.
Tiedät naapurien elämästä kaiken, jokaista yksityiskohtaa myöten. Omasta elämästäsi et tiedä mitään. Et esimerkiksi tiedä miksi itse olet sinkku.
- Anonyymi00003
Ei naiset voi vahtia aikuisia miehiä. Kas kun naiset ei vaadi jatkuvaa videokuvaa kun miesmalli on töissä.
- Anonyymi00004
Aryikkeli käsitteli epätervettä parisuhdetta, jossa luottamuksen sijasta kysytään toisen jokaista liikettä mm. puhelimen seurannan avulla. Siinä ei otettu kantaa sukupuoleen eikä väitetty että tällainen epäterve kyttääminen omisi tyypillisempää jommalle kummalle sukupuolelle. Eikä siinä todellakaan esiintynyt sanaa miesmalli. Siinä ei puhuttu ulkonäöstä mitään.
Artikkelissa todettiin vain että tarve kytätä kumppanin jokaista liikettä on epäterve.
Palstaprinssien tarve kytätä ventovieraiden ihmisten seksielämää on vielä epäterveempi. Entisaikaan puhuttiin juoruämmistä joiden elämän pääsisältönä on muiden ihmisten yksityisasioiden ruotiminen. Palstaprinssit ovat juoruämmiä. Juorämmiä ei ole ikinä arvostettu. - Anonyymi00005
Jaa. Eipä mulla ole edes itselläni aina puhelinta mukana, tai muutakaan seuraamisvälinettä, joten juu en seuraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243