Se menee jotenkin, että: "Sateenkaari vie luokse satujen, kerran siitä mä laulun kuulin ja uskoin sen.." Tartteisin sanat/nuotit, koska se tulee pääsykokeeseen! Tai edes tietäiskö joku mikä ton biisin nimi on?
LAULU HAUSSA!
9
1152
Vastaukset
- päivi
voi hitto ku laulun tiiän mut nimeä en muista!
sanat saat pitäs saada ku meet googlen sivulle siellä paat hakuun näin: lyrics se laulun nimi
samalla lailla pitäs saada nuotitki en vaan muista mikä tuo nuotit on englaniksi!
ilmotan tuon nimen ku muistan.- Shanna
"somewere over the rainbow" ois alkuperäinen nimi ja suom. on kai "sateenkaaren tuolla puolen"...?? Biisi on leffasta "ihmemaa Oz"...
- joku
Shanna kirjoitti:
"somewere over the rainbow" ois alkuperäinen nimi ja suom. on kai "sateenkaaren tuolla puolen"...?? Biisi on leffasta "ihmemaa Oz"...
tiiän et se on se sateenkaaren tuolla puolen!!!!!
- Huomannut asian
Nuotit on Englanniksi sama sana kuin musiikki. Eli se on MUSIC.
Katso vaikka Google kääntäjästä jos et usko...
Mutta siis NUOTIT-sana on Englanniksi MUSIC - aaa23
Huomannut asian kirjoitti:
Nuotit on Englanniksi sama sana kuin musiikki. Eli se on MUSIC.
Katso vaikka Google kääntäjästä jos et usko...
Mutta siis NUOTIT-sana on Englanniksi MUSICSheet music.
- leevi
Löytyy varmaan parhaiten Fazerin Toivelaulukirjojen jostakin numerosta... tuskinpa
muuten saat nuotteja... - hurtta
...sanat ja melodia.
http://www.geocities.com/Hollywood/Hills/6396/rainbow.htm
Varmasti löytyy suomalaiset sanat ja nuotit monesta kokoelmasta, kysy kirjastosta / joltain musiikinopettajalta. - musa
niin suomenkielinen versio on sateenkaaren tuolla puolen. Löytyy suuri toivelaulukirja nro 4
- Astralis
Juuh, kiitti vaan kaikille jotka vastas. Eng. sanat löysinkin tuolta hurtan linkistä ja nyt vaan sitten metsästämään sitä toivelaulukirjaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244