Se ei varmaan näy koronatestissä.
Jos on influenssa
11
262
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei näy koska ne johtuvat eri viruksista. On kotitestejä joissa voidaan tetsta molemmat erikseen. Pelkkä koronatesti kertoo vaan onko korona
- Anonyymi00002
Mulle tehtiin tänään testi, jossa testattiin sekä korona että influenssa ja selvisi, että mulla on A influenssa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mulle tehtiin tänään testi, jossa testattiin sekä korona että influenssa ja selvisi, että mulla on A influenssa.
ai koronatestillä testattiin influenssa?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
oletko varma että oli vain koronatesti jolla testaatan vaan korona
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siinä oli samassa koronatesti.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hänhän kertoi, että otettiin molemmat testit.
Koronatesti ja influenssatesti otetaan erikseen. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siinä oli samassa koronatesti.
joo mutta oliko pelkkä koronatesti vai oliko siinä myös influenssa testi koska on koronatesti ja sitten testit jossa testataan korona sekä influenssa
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hänhän kertoi, että otettiin molemmat testit.
Koronatesti ja influenssatesti otetaan erikseen.niin on myös testejä joissa voidaan testata molemmat ja sitten on pelkkä koronatesti. Eli oloko kyseessä yhdistelmätesti vai koronatesti
- Anonyymi00010
Ei mun oo aika vielä kuolla.
- Anonyymi00011
Hyvä niin, pysy hengissä.
Jokaisella se aika tulee sitten, kun on tullakseen. Mihinkäs tässä kiire olisi. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hyvä niin, pysy hengissä.
Jokaisella se aika tulee sitten, kun on tullakseen. Mihinkäs tässä kiire olisi.Ehkä ikäennätystä en tee, mutta toivon silti eläväni vanhaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1124288PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23883Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a1053528Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa703254"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043134IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-702788Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.1062606Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma382572Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282282Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä271847