Ei ollut enää jäljellä kuin kylmäsavulohta. Se on paljon huonompaa, kuin graavi.
Möksähdin hirmuna ja en ostanut kuin 400g. Tämä joulu siis mennään sillin, silakan ja hassua kyllä särjen voimalla.
Kinkkuja ei lasketa, kun ne eivät ole joulukinkun paloja. Ovat ihan normi palvikinkun paloja. Ja jos lasketaan, niin ei ainakaan yhteispainoa!
Sitäpaitsi itsekin söit suklaata! 🐖💨
>simiti<
Joku ahne kakkiainen oli vienyt kaikki graavilohet!
9
89
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Onko särki säilykkeenä vai minkälaista gourmet herkkua on särjestä tarjolla sun joulupöydässä?
- Anonyymi00004UUSI
Sellaista kotimaista kalasäilykettä, missä on särkeä, säynävää, lahnaa ja kaikkia muitakin roskakaloja.
Mutta on yllättävän hyvää ja olenkin ajatellut uusiksi roskakala ideologiani. Jotkuthan näkevät esimerkiksi hauessa roskakalan. Minä taas näen siinä sangen kermaisen kalakeiton.
>simiti< - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sellaista kotimaista kalasäilykettä, missä on särkeä, säynävää, lahnaa ja kaikkia muitakin roskakaloja.
Mutta on yllättävän hyvää ja olenkin ajatellut uusiksi roskakala ideologiani. Jotkuthan näkevät esimerkiksi hauessa roskakalan. Minä taas näen siinä sangen kermaisen kalakeiton.
>simiti<Pitääpä kattella löytyykö lähi marketista säilykettä, alkoi kiinnostaan miltä maistuu. Hauki taipuu moneen ruokaan, pitää vaan olla ennakkoluuloton kokkailussa. Kermainen haukikeitto on taatusti hyvää. Ei liian isoa vaan sopivan kokosta haukea, niin maku on raikas, nam❤️ Uunilahna on myös hyvää ja savustettu ihan parasta!! Hyvää ja leppoisaa joulua sulle
- Anonyymi00002UUSI
Se oli karman tekosia. Sinä et ole vielä pyytänyt minulta anteeksi taannoista epäreilua käyttäytymistäsi.
Möksähtämisen tilanteita tulee tiellesi niin kauan kuin itse kylvät pahaa mieltä ympärillesi.
🦄- Anonyymi00005UUSI
Sinäkö se olit! Voi pahus, en tiennytkään sarvikuonojen syövän kalaa. Ja mitään anteeksipyyntöä ole tulossa vaikka kuinka uhriudut. Mieti välilä omia tekojasi ja ulosantiasi.
>simiti< - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinäkö se olit! Voi pahus, en tiennytkään sarvikuonojen syövän kalaa. Ja mitään anteeksipyyntöä ole tulossa vaikka kuinka uhriudut. Mieti välilä omia tekojasi ja ulosantiasi.
>simiti<Sinä moitit minua siinä keskustelussa ylimieliseksi ilman, että löysit yhtäkään perustetta purkauksellesi.
Lopulta sanoit, että sinua ärsyttää se, että käytän suoria lainauksia edeltävistä kommenteista.
Minä en ole tässä se uhri, koska minä olen käyttäytynyt hyvin. Sinä olet oman huonon käytöksesi uhri.
🦄
- Anonyymi00003UUSI
Minusta taasen kylmäsavu on parempaa, mutta ei mikään valmiiksi fileoitu markettilaatu.
- Anonyymi00007UUSI
Nyt leuhkit. Vähän leuhkit. Juu tosiaan kyse ei ole itse valmistamisesta saati pyydetystä.
Aikoinaan edesmennyt paikallinen kalastaja kävi välillä pakettiautollaan myymässä pyytämiään muikkuja.
Kaikki lähti siitä, kun löi muurinpohjapannulle nyrkillisen voita. Voi sitä tuoksua ja mahtavuutta kun hän laittoi pahvirasian niin täyteen, ettei sitä saanut edes suljettua.
Se oli silloin, kun tenavakin oli alle kouluikäinen. Monesti kävimme hakemassa "kalasedältä"
>simiti< - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nyt leuhkit. Vähän leuhkit. Juu tosiaan kyse ei ole itse valmistamisesta saati pyydetystä.
Aikoinaan edesmennyt paikallinen kalastaja kävi välillä pakettiautollaan myymässä pyytämiään muikkuja.
Kaikki lähti siitä, kun löi muurinpohjapannulle nyrkillisen voita. Voi sitä tuoksua ja mahtavuutta kun hän laittoi pahvirasian niin täyteen, ettei sitä saanut edes suljettua.
Se oli silloin, kun tenavakin oli alle kouluikäinen. Monesti kävimme hakemassa "kalasedältä"
>simiti<En minä leuhkinut ja itseasiassa sekin, mistä tykkään on vakuumipakattu ja ainakin paikallisissa marketeissa myydään. Itse olen vain hakenut suoraan valmistajan tukkumyymälästä. Todella savuinen ja siitä, kun veistelee palasia, niin ai ai!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse3637866Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1075559Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1114643Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli274440Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos1644371Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s523957Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1583847Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan773727Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava373647SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha853471