Nouseva merkkini ?

Stella Nova

Hei,

osaisiko joku kertoa kuinka voi olla mahdollista, että nouseva merkkini on jo nyt kolmesta eri lähteestä katsottuna aina erilainen...

Jousimies, Neitsyt, Vesimies...

Mitä tämä tarkoittaa?

Osaisiko joku Teistä kertoa tästä asiasta enemmän?

En itse ole vielä niin paljon perehtynyt astrologiaan että löytäisin vastauksen tähän. Asia kuitenkin kiinnostaa minua nyt...

Kiitän palautteesta.

10

1086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oho
      • Stella Nova

        Kiitos Teille kaikille jo nyt viestiini vastanneille.

        Huomasin, että yksi yllä mainituista lähdetulkinnoistani oli virheellisesti tehty.

        Neitsyt-tulkinta oli virheellinen. Vesimies tulkinnasta en ole löytänyt virhettä.

        Olen nyt kuitenkin jo mainittujen tietojen perusteella selvittänyt nousevan merkkini ja se on Jousimies. Myös tuo virheellinen tulkinta muuttui Jousimieheksi, kun tarkistin asiaa uudelleen.

        Samoin täältä www.astro.comista nousevaksi merkikseni tulee jousimies.

        Tätä lähdettä en ole aiemmin käyttänyt.

        Tämä asia kiinnostaa itseäni nyt todella paljon ja on hienoa tehdä uusia havaintoja astrologian avulla myös omasta minä-kuvastaan, elämästään ja elintavoistaan.

        Kiitos.


    • Nimetön

      Hei Stella Nova!

      Joko tulkitsijoille on tapahtunut kömmähdys :(, tai sitten kellonaika ja syntymäpaikka on poskellaan.

      Täytyy tietää sekunttitarkka kelloaika, että saa oikean Nousevanmerkin = AC:n Askendentti.

      Antamillasi tiedoilla ei pääse eteenpäin, valitettavasti.

      • Miten niin tarvitsee tietää sekunnin tarkkuudella? Mihin oikeastaan perustat tuollaisen väittämän?

        Miten tiedät sanoa muka varmuudella asian, kun et tiedä totuutta seuraavastakaan (aiheeseen liittyen):

        "Nousevanmerkin = AC:n Askendentti"

        Nouseva merkki ja askendentti ei katsos ole sama asia. Toki ne liittyvät yhteen, mutta eivät todellakaan ole synonyymeja keskenään.

        Tokihan se on upeaa, jos tuon kellonajan saa sekunnin tarkkuudella ylös, mutta käytännössä tämä ei läheskään aina ole mahdollista.

        Kymmenen minuutin tarkkuus on ihan hyvä. Käytännössä karttoja tulkitessa pienet heitot ajassa saa hyvin eliminoitua leventämällä orbeja tai rektifioimalla kartan. Jälkimmäistä voi käyttää askendentin selvittämiseen silloinkin, kun kellonaika on kokonaan tuntematon.


      • pläääääh!!!

        Sinä nyt jaksat sössöttää tuosta sekunnintarkkuudesta, että jokainen hieman vähemmän astrologiaan perehtynyt menisi kerrassaan sekaisin.

        Oletko joku skeptikoiden agentti vai?

        Aloittaja tietäköön että minuutit riittävät mainiosti, kenties jopa 10 min tarkkuus kuten sheriffi sanoi.


      • Nimetön
        Megastron kirjoitti:

        Miten niin tarvitsee tietää sekunnin tarkkuudella? Mihin oikeastaan perustat tuollaisen väittämän?

        Miten tiedät sanoa muka varmuudella asian, kun et tiedä totuutta seuraavastakaan (aiheeseen liittyen):

        "Nousevanmerkin = AC:n Askendentti"

        Nouseva merkki ja askendentti ei katsos ole sama asia. Toki ne liittyvät yhteen, mutta eivät todellakaan ole synonyymeja keskenään.

        Tokihan se on upeaa, jos tuon kellonajan saa sekunnin tarkkuudella ylös, mutta käytännössä tämä ei läheskään aina ole mahdollista.

        Kymmenen minuutin tarkkuus on ihan hyvä. Käytännössä karttoja tulkitessa pienet heitot ajassa saa hyvin eliminoitua leventämällä orbeja tai rektifioimalla kartan. Jälkimmäistä voi käyttää askendentin selvittämiseen silloinkin, kun kellonaika on kokonaan tuntematon.

        Heippa!

        AC kuvaa sitä, minkälaisen kuvan annat itsestäsi toisille, myös AC:n hallitsija on syntymäkarttsi hallitsija.

        Nousumerkki on se, joka on 1.huoneessa, joko sekstiilissä tai yhtymässä AC:hen, orbi, väljyys, noin 10 astetta.Myös nousevamerkki antaa olemukseesi ripauksen, sitä, mikä on nousevamerkkisi, esim. Neptunus, Kalojen hallitsija, tekee ihmisestä hyvin usein vaistonvaraisen.

        Täytyy muistaa että siihen kuitenkaan ei pidä tuijottaa kartassa niin moni muukin tekijä vaikuttaa.

        IC on kodinhuone, se kuvaa sitä, miten käyttäydyt yksityisesti, ilman mitään rooleja.

        MC kuvaa uraasi ja siitä, miten esiinnyt.

        DC kuvaa sitä mikä ulospäin ei välttämättä näy, se kuvaa kumppaniasi, täydentäjääsi, sitä mitä etsit toisista ihmisistä.

        Megastronille tiedoksi, että tiedän näistä asioista, 10 minuutin tarkkuus ei riitä, jos haluaa sen OIKEAN syntymäkartan.

        Ja AC:ta ei saa laskettua ilman kellonaikaa, sorry.


      • sekunnistako kiinni
        pläääääh!!! kirjoitti:

        Sinä nyt jaksat sössöttää tuosta sekunnintarkkuudesta, että jokainen hieman vähemmän astrologiaan perehtynyt menisi kerrassaan sekaisin.

        Oletko joku skeptikoiden agentti vai?

        Aloittaja tietäköön että minuutit riittävät mainiosti, kenties jopa 10 min tarkkuus kuten sheriffi sanoi.

        Anteeksi nyt skeptisyyteni, mutta kätilönä tiedän, ettei sekunnin tarkasti voi kenenkään syntymäaikaa varmuudella sanoa. Se riippuu kelloon katsojasta, kellosta (kellot kun eivät sekunnilleen koskaan ole samassa ajassa edes samassa huoneessa) ja monesta muusta tekijästä. Jos asia olisi näin, niin silloin kyllä putoisi koko astrologialta pohja pois tai sanotaanko, että uskottavuus ainakin kärsisi!


      • *Valistunut*
        sekunnistako kiinni kirjoitti:

        Anteeksi nyt skeptisyyteni, mutta kätilönä tiedän, ettei sekunnin tarkasti voi kenenkään syntymäaikaa varmuudella sanoa. Se riippuu kelloon katsojasta, kellosta (kellot kun eivät sekunnilleen koskaan ole samassa ajassa edes samassa huoneessa) ja monesta muusta tekijästä. Jos asia olisi näin, niin silloin kyllä putoisi koko astrologialta pohja pois tai sanotaanko, että uskottavuus ainakin kärsisi!

        "Jos asia olisi näin, niin silloin kyllä putoisi koko astrologialta pohja pois tai sanotaanko, että uskottavuus ainakin kärsisi!"

        Itse asiassa juuri päinvastoin. Näillä "epätarkoilla" ajoillakin Gauquelin onnistui osoittamaan tutkimuksissaan, että askendentilla (=Gauguelinin sektori 1) on merkitystä.

        Tarkemmat (luotettavasti) ajat vain parantaisivat astrologian asemaa.


      • Nimetön kirjoitti:

        Heippa!

        AC kuvaa sitä, minkälaisen kuvan annat itsestäsi toisille, myös AC:n hallitsija on syntymäkarttsi hallitsija.

        Nousumerkki on se, joka on 1.huoneessa, joko sekstiilissä tai yhtymässä AC:hen, orbi, väljyys, noin 10 astetta.Myös nousevamerkki antaa olemukseesi ripauksen, sitä, mikä on nousevamerkkisi, esim. Neptunus, Kalojen hallitsija, tekee ihmisestä hyvin usein vaistonvaraisen.

        Täytyy muistaa että siihen kuitenkaan ei pidä tuijottaa kartassa niin moni muukin tekijä vaikuttaa.

        IC on kodinhuone, se kuvaa sitä, miten käyttäydyt yksityisesti, ilman mitään rooleja.

        MC kuvaa uraasi ja siitä, miten esiinnyt.

        DC kuvaa sitä mikä ulospäin ei välttämättä näy, se kuvaa kumppaniasi, täydentäjääsi, sitä mitä etsit toisista ihmisistä.

        Megastronille tiedoksi, että tiedän näistä asioista, 10 minuutin tarkkuus ei riitä, jos haluaa sen OIKEAN syntymäkartan.

        Ja AC:ta ei saa laskettua ilman kellonaikaa, sorry.

        "Megastronille tiedoksi, että tiedän näistä asioista, 10 minuutin tarkkuus ei riitä, jos haluaa sen OIKEAN syntymäkartan."

        Tiedät vai? Osoitat sen tietämyksen aika kummallisella tavalla.

        Tärkeintä on muistaa, että ihmisellä on vain yksi syntymäaika. Se onko aika kaikilla tiedossa vai ei onkin sitten eri juttu. Usein ilmoitetut ajat heittävät todellisesta, mikä on ikävää mutta ei todella mikään katastrofi.

        Kymmenen minuutin tarkkuus on kuin lottovoitto siihen nähden, että kaikilla ihmisillä ei ole tiedossa lainkaan kellonaikaa. Silti heilläkin on todellinen syntymähetki ja askendentti.

        Tuo väitteesi tilanteen toivottomuudesta siksi, että sekunnin tarkkuus puuttuu vaikuttaakin lähinnä saivartelulta.

        "Nousumerkki on se, joka on 1.huoneessa, joko sekstiilissä tai yhtymässä AC:hen, orbi, väljyys, noin 10 astetta.Myös nousevamerkki antaa olemukseesi ripauksen, sitä, mikä on nousevamerkkisi, esim. Neptunus, Kalojen hallitsija, tekee ihmisestä hyvin usein vaistonvaraisen...Megastronille tiedoksi, että tiedän näistä asioista"

        Ehkä haluat muuttaa hieman kertomustasi "tietämyksen suhteen". Tuon oheisen pätkän mukaan tosiasiat voisivat olla tarkemminkin hallinnassa, kun väität Neptunusta merkiksi yms.


      • *Valistunut* kirjoitti:

        "Jos asia olisi näin, niin silloin kyllä putoisi koko astrologialta pohja pois tai sanotaanko, että uskottavuus ainakin kärsisi!"

        Itse asiassa juuri päinvastoin. Näillä "epätarkoilla" ajoillakin Gauquelin onnistui osoittamaan tutkimuksissaan, että askendentilla (=Gauguelinin sektori 1) on merkitystä.

        Tarkemmat (luotettavasti) ajat vain parantaisivat astrologian asemaa.

        aivan ulalla!En ole vähään aikaan edes karttoja ja olen jo nyt ihan ulalla..sitä se pitkä tauko teettää..noihan on sentään perusasioita jotka pitäisi tietää..aargh!Hyvä minä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe