Joulu on odotuksen aikaa. Joulu on pukkeja ja keittiön höyryjä;
kääreitä naruilla juoksee kaikkialla.
Joulumaassa elämä alkaa; niin kuin tilinpäätös alkaa korvien tuntureilla, niin sukset ovat alle ovat kuin säätytalolta.
Kynät rapisevat.
(hirn)
Jouluruoka
15
140
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mjaa
Funis on taas vetänyt lärvit.
(naurua)- Anonyymi00002
En suinkaan.
Ideani oli olla jotain muuta kuin olen.
Realismi on myrkkyä sielulle.
(hirn) - Anonyymi00003
Nyt funis on asian ytimessä! Otetaan sille! Kippis ja antaa toisten paheksua, sekä täristä sohvan alla.
>simiti< - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
En suinkaan.
Ideani oli olla jotain muuta kuin olen.
Realismi on myrkkyä sielulle.
(hirn)Niin
Jos realismi ei tavoita ketään (mitään), niin realismista tulee fiktio.
Eli elän täydellistä elämää.
(naurua) - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nyt funis on asian ytimessä! Otetaan sille! Kippis ja antaa toisten paheksua, sekä täristä sohvan alla.
>simiti<Ei mulla oikeasti ketään ole sohvan alla. Poikkeus on sääntö ja kerran kissa söi jauhelihaa suoraan paistinpannulta, kun käväisin vessassa.
Kun tulin paikan päälle, niin huudahdin että mitä vtu sä teet? Kolli mokoma tiesi tehneensä väärin ja jolkutteli sohvan alle piiloon.
Siellä sitten luimisteli ja katseli tunteideni vuoristorataa. Illemmalla olin jo leppynyt ja kehoitin sitä tulemaan iltapalalle. Itse söin muistaakseni juustopaahtoleipää ja kollit, sekä johtajanarttu Acanaa.
Märkäruokaa annoin vain kerran päivässä. Sinä päivänä kollilla jäi se väliin.
Iso paskiainen alias Maine Coon ei ottanut koskaan riskejä. Kerran se hullu söi mun kengännauhojen lisäksi koko saatanan kengän!
>simiti< - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin
Jos realismi ei tavoita ketään (mitään), niin realismista tulee fiktio.
Eli elän täydellistä elämää.
(naurua)Muutosvastaisuus
Kun kuuntelen, katselen ja haistelen, niin olen kuin eilinen maistelija, jolle lankeaa aina & poikkeuksetta kokonaisvastuu.
Eli olen hieman kyllästynyt.
(hirn) - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Muutosvastaisuus
Kun kuuntelen, katselen ja haistelen, niin olen kuin eilinen maistelija, jolle lankeaa aina & poikkeuksetta kokonaisvastuu.
Eli olen hieman kyllästynyt.
(hirn)En tiedä mikä sairaus sinulla on, kun höpötät vain itseksesi. Mutta luulisin, että neuropsykiatri voi auttaa, tai ainakin ohjata oikeaan hoitoon.
>simiti< - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En tiedä mikä sairaus sinulla on, kun höpötät vain itseksesi. Mutta luulisin, että neuropsykiatri voi auttaa, tai ainakin ohjata oikeaan hoitoon.
>simiti<Neuro
Neuroni on kaunis sana. Sanaa neuroni harvoin käytetään.
Aina ja poikkeuksetta tumpatessani plugin ineen, näen tämän hirviön.
Muuten eivät laitteeni toimisi.
(naurua)
- Anonyymi00009UUSI
Kynät ja kynät
En ole järin poliittisesti aktiivinen persoona, en edes muodollisesti.
En ole äänekäs.
Mutta on yksi asia elämässä, joka on aina nyppinyt, ja se on voittamattomuus.
(hihitystä)
https://youtube.com/shorts/OOmuO8IbADM?si=4NLjwVFKyaTBLuZd - Anonyymi00010UUSI
Viikon päästä tämäkin pelleily on taas ohi.
Jäljellä on vain liikakilot ja helvetillinen luottokorttivelka. - Anonyymi00011UUSI
Otetaan positiivisesti tämä odotus.
Huomenna illalla on talvipäivän seisaus. Kääntyy kurssi auringon valon määrässä.
Tapaninpäivänä aurinko matkaa taivaanrannassa jo kukonaskeleen pidemmälle.
Tammikuun puolivälissä oikeat työläiset, joita on kovin vähän enää jäljellä, voivat kulkea työmatkansa kotiin päivänvalossa.
Päätän raporttini täältä hämärän ytimestä tähän
Hyvää Joulun Odotusta Teille Kaikille...
Mies 65 - Anonyymi00012UUSI
Mjoo
Kamala darra, mutta olen silti demokraatti.
Kun jouluhössötyksen kliimaksi tuntuu lähenevän, niin pakoreaktio kaikesta tästä hahmottuu ja saa muodon. Ja kun vielä muutaman päivän jaksaisi, niin sitten homma laukeaa käsiin, ja lopullinen kuva on valmis.
On kun tsunami puskisi sisämaahan työntäen kaiken kohtaamansa pois tieltään.
Näen itseni sohvalla tuijottamassa kattoon. Ei ääntäkään. Ei edes sydän lyö.
(naurua)- Anonyymi00013UUSI
Via dolorosa
Kun nyt hetken saan rauhassa ajatella sitä mitä olen taas kohta tekemässä, niin koen itseni lähinnä aasiksi, joka pyörittää kiveä, joka murskaa oliiveja.
Öljy tuoksuu jumalalliselta, juuri muodostaan ulos puristetulta. Sen tuoksussa ovat niin maa, meri, kuumuus, sypressit, kivet ja taivaan äänet, kuin pilvet jotka ääneti ylitse lipuvat.
Kourallinen arjen maata.
(hirn) - Anonyymi00014UUSI
Kumit tyhjät?
Kaapissa on toivottavasti paikkaussarja.
Ja defibrillaattori toimittakoon pumpun virkaa.
Mies 65 - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kumit tyhjät?
Kaapissa on toivottavasti paikkaussarja.
Ja defibrillaattori toimittakoon pumpun virkaa.
Mies 65Keittiö
Keittiö on kaiken ydin. Keittiö on kuin pubin tikkataulun punainen silmä.
Kaikki muu tämän pisteen ympärillä on sosiaalista toimintaa.
Kun yrittää neuvotella, aikatauluttaa ja luoda tyhjästä jotain, niin kaaoksen keskellä on vain yksi kohta, joka pitää kasassa ja joka ei liiku, ja se on keittiö.
Ensi vuonna väsään jotain thaikkua.
(reps)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4608232Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1165667Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1164701Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2104574Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli354509Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s554013Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603890Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan793772Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava443700SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha873528