Ja sieltä paljastuu uusia kasvoja. Pikkutytöt kiinnostivat.
Koko maailman eliitti pedofiili Epsteinin juhlissa!
41
260
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ainako ne woket jaksavat syyttää Epsteiniä . Rikas ja hieno mies oli .
- Anonyymi00002
Ja niin vieraanvarainenkin tyttöjä kohtaan.
- Anonyymi00033
Oliko Epstein lesta?
- Anonyymi00037
Oliko trumpetistipersu?
- Anonyymi00003
Kyllä on nyt Hilary nolona. Siinä on nainen, joka pisti silmät kiinni miehensä pettämiseltä. Niinkuin Jackie Kennedykin. Pahimmista asioista tuskin kuvia ja Virginie G:kin kuollut.
- Anonyymi00004
Pienten ihmisten paneminen ja alistaminen on elitisimiä. Naisia ukrainasta epstein. Roudannut
- Anonyymi00005
Amerikassa uutisoidaan, että myös Richard Branson joukossa. Noita poseerauskuvia on paljon. Oikeastaan eivät kerro mitään.
- Anonyymi00006
Kertovat että tiesivät Epsteinin puuhista ja myös osallistuivat niihin.
- Anonyymi00007
Näin ne foliohattujen salaliitot paljastuu yleensä lopulta aidoiksi. Clinton ja demokraatit pitivät asian salassa mahdollisimman pitkään ja lopulta joutuivat salamurhaamaan Epsteinin, onneksi Trump on avannut aineistot.
- Anonyymi00029
Pitkin hampain suostui TRUMP avaamaan noita asioita, olihan TRUMP tuon roiston hyvä ystävä!! Hyvin oli ystävänsä valinnut Trumpkin!!
Mitä tuo kertoo henkilöstä! Kerro minulle, kenen ystävä olet, minä kerron sinulle millainen olet!
Ilmeisesti Trump hyvän sään aikaan kielsi tuon ystävänsä, on preasidentille melkoinen mainehaitta! - Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Pitkin hampain suostui TRUMP avaamaan noita asioita, olihan TRUMP tuon roiston hyvä ystävä!! Hyvin oli ystävänsä valinnut Trumpkin!!
Mitä tuo kertoo henkilöstä! Kerro minulle, kenen ystävä olet, minä kerron sinulle millainen olet!
Ilmeisesti Trump hyvän sään aikaan kielsi tuon ystävänsä, on preasidentille melkoinen mainehaitta!Mutta jytkyttäjä Trumppihan sanoi ettei tunne mokomaa hyypiö Epsteiniä lainkaan.
- Anonyymi00008
Miljärdööri tunsi paljon ihmisiä? Missä on ronskit kuvat. Pöytälaatikossa?
- Anonyymi00035
"Missä on ronskit kuvat. Pöytälaatikossa?"
Semmoista materiaalia alaikäisistä ei saa levitellä julkisuudessa.
- Anonyymi00009
Miksi suomalaisten pitäisi olla kiinnostuneita tästä?
- Anonyymi00010
No onhan tuo sen luokan kuvottavuus, että kiinnostaa ketkä kaikki siinä ovat olleet mukana.
- Anonyymi00012
Koska ovat syytelleet Trumppia niin nyt tulee oikea totuus.
- Anonyymi00021
Kun trumpin hallinto hävitti piilotti kaikki kuvat joissa Trump joten tämäkin meni kyllä niin vihkoon.
Trump pääseekin taas kerran ja uudestaan aina vaan liian helpolla, tuntuu ja näyttää (taitaa jo olla ) dktatuurilta. - Anonyymi00023
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja hehe, kuka määrää joten missä sen kuvat on ,, niin piilotettu.
- Anonyymi00030
Anonyymi00012 kirjoitti:
Trump on antanut määräyksen siivota kuvansa pois sieltä hyvän sään aikana!! Siksi kesti niin kauan tuo kuvien julkaisu! Tahallaan ovat jättänee tsellaisten henkilöittenm kuvat näkyviin, jotka TRUMP haluaa ilkeyksissään paljastaa! Juuri HILARYN mies oli hyvin paljastettu ja kostona, koska Hilary uskalsi kilpailla TRUMPIN kanssa ja Hilary on puhunut totuuksia TRUMPISTA! Trump kyllä muistaa kostaa kaikille, joista on jäänyt jotain hampaan koloon!!
Melko näkyvää peliä tuo koko juttu!!
- Anonyymi00011
Hillary Clintonia, tuota Sanna Mariinia huumejutussa puolustanutta, taitaa pikkusen vituttaa kun Billistä on niin paljon arkaluontoisia kuvia ja akka syytelly Trumppia.
- Anonyymi00024
Arka?
Paluussa? No se on amerikkalaisen mielessä arkaa, mutta missä trumpin kuvat vai paniko se pikkutyttöjä vaan ... - Anonyymi00027
Kyllähän se Hillary on tiennyt miten kauniit nuoret naiset on kiinnostanut aviomiestä, on ollut Hillarylla niin paljon politiikkaa hoidettavana ettei ole ollut aikaa Billin haluille? Sitten ihmetellään kun ukko sählää muiden kanssa, oli myös Valkoisessa talossa ruuhkaa sivuovilla kun JFKllä kävi vieraita?
- Anonyymi00031
Ei ole turhaan syytellyt Trumpia! On ollut melkoinen kelmi aikoinaan, nyt yrittää peitellä menneisyyttään kaikin tavoin!
Nyt ei saisi puhua totuuksia!!
- Anonyymi00014
Hienosti ja tarkkaan ovat valinneet vain ne kuvat joissa näkyy demokraattien poliitikkoja, mutta kaikki kuvat Trumpistä pitävät edelleen visusti piilossa.
- Anonyymi00025
No tottakai.
Trump hyvä uskova viisas mies,,,,,,heheh, vähän huumoria,
Kusipää se on.
- Anonyymi00015
Trump on itse valinnut kuvat jossa hirveen naislauman keskellä. Muissa on musta tussi käynyt. Nauranut varmaan partaansa.
- Anonyymi00032
Juuri niin!! Trump on putsannut kuvat tarkasti! Ei ole jäänyt mitään kuvottavaa esille!
- Anonyymi00016
onko taas suomalainen edustus tänä vuonna,
- Anonyymi00017
Paskakisoja ei voi väittää erhdykseksi.
- Anonyymi00018
Vieraat kuvattiin selaisiin kuviin että voi käyttää tarvittaessa kiristykseen.
Tuskin tarvitsi toisaalta edes kiristää. Vieraat ymmärsivät kyllä käyttäytyä sopuisasti vierailunsa jälkeen.- Anonyymi00022
Tämä.
Jo 1990-luvulla FBI jätti tutkimatta rikosta kanteesta ja todistusaineistosta huolimatta. Kyllä sillekin syynsä on.
Kun miettii, mikä määrä rikkaita ja vaikutusvaltaisia ihmisiä tuolla on kulkenut ja sitten ollut helposti suostuteltavissa asioihin, sopii miettiä, miten maailmaa on johdettu.
Ja sopii miettiä, mitä tälläkin hetkellä tapahtuu niin, ettei siitä vielä ole tullut yleistietoa.
- Anonyymi00019
Trump on saattamut kieltäytyä epäilyttävistä kuvista.
Muuten varmaan olisi nauttinut kuvista naisten keskellä kun oli toiminut missikeisarinakin.- Anonyymi00026
No hei, keskimääräistä älykkäät tajuaa ettei kuvan kuvaa löydy trumpista joten se siitä.
Eihän se olisi niiden julkaisua ollut vastassa, nyt vaan ehditty hävittää.
- Anonyymi00020
sillä oli se boeing "lentävä pedosaari", trump kiistänyt että ollut koneen kyydissä mutta lokitiedot että monta kertaa.
trump siis tuossakin jäänyt kiinni valheesta mutta sekin vain 1 valhe : kymmenet tuhannet valheet.. - Anonyymi00028
Niillä on järjetön viha lapsia kohtaan. Ihmeporukkaa. Liekö oma lapsuus mennyt pieleen ja tahtovat kostaa muille.
- Anonyymi00036
Mutta kun Trumppi kuulemma jytkyttää ja antaa vassareille ja wokettajille kuonoon niin ei se ainakaan trumputtajia niin haittaa vaikka muutama lapsi heitetään pesuveden mukana?
- Anonyymi00038
Jännä juttu että Trumppia ei niissä asiakirjoissa mainita.
Todella jännää.... - Anonyymi00039
Nyt alkoi tapahtumaan, Yhdysvaltain oikeusministeri Pam etsii kuumeisesti kadottamiaan Trumppia koskevia dokumentteja. Valemedia Washington Post on ne varmaan varastanut häneltä ja piilottanut.
FBI searches home of Washington Post reporter in classified documents probe, newspaper says
https://www.yahoo.com/news/articles/fbi-searches-home-washington-post-142932664.html- Anonyymi00040
Siis Pamillahan oli omien sanojensa mukaan pöydällä Epsterinin asiakaslista, mutta sitten kun sitä vaaditttiin julkaistavaksi, Trump sanoi - eikun Gishlaine Maxwell sanoi, ettei sellaista ole olemassakaan.
Ilmeisesti Washington Post sen varasti Pamin pöydältä siis sen jota ei ole olemassakaan.
Tämä selittää sen, miksi Trumpista ei ole mitään materiaalia eikä mainintaa Epsteinin tutkintamateriaalissa.
- Anonyymi00041
Trump sensijaan kuukausitolkulla yritti estää Epstein materiaalin julkaisua, ihan vaan suojatakseen Clintoneiden mainetta.
- Anonyymi00042
Epstein materaalin piilottelu on hyvä esimerkki siitä, mtien maga-höperöt on johdateltavissa kaikenmaailman hölynpölyllä uskomaan vaikka pieniin vihreisiin miehiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413