Etsinnässä oli fb suhde vanhempaan naiseen 65v ja ylöspäin. En vain tiedä mistä etsiä
T, m45
Mistä löytäisin
12
123
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rohkeasti päivätansseihin sieltä löytyy varmasti seuraa. Toki täytyy osata tanssia.
Lady 68- Anonyymi00007
Kiitos vinkistä. Täytyy käydä kokeilemassa päivätansseja, jospa sieltä löytyisi vakikaveri seksiin
- Anonyymi00002
Löytyy varmaan sieltä mihin sen viimeks jätit. ;)
-sivusta- Anonyymi00003
Hmm. Arvoituksellista...
- Anonyymi00004
Tämähän on kuin itseni kirjoittama. Paria vuotta nuorempi olen kuin avaaja, mutta haaveilen myös reilusti vanhemman naisen seurasta, pääasiassa seksin merkeissä. Nuorempia naisia 20-40v olisi tyrkyllä vaikka kuinka, eli en ole mikään rumilus tai pervo, mutta ei vaan jostain syystä iske nuoremmat.
- Anonyymi00005
Kyllä meitä kosketuksen tarpeessa olevia eläkeläisiä on varmasti vaikka miten paljon. Ei vaan se seksi ole enää mielessä. Minulle riittäisi pelkkä yhdessä olo.
- Anonyymi00006
Voisiko kuitenkin olla niin, että jossain vaiheessa himot heräisivät.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voisiko kuitenkin olla niin, että jossain vaiheessa himot heräisivät.
Voi olla riippuu kemiasta. Itse kuitenkin tyytyisin kaveriin jonka kanssa keskustella, käydä ostoksilla, syömässä ja jne. En pidä seksiä enää mitenkään tarpeellisena.
- Anonyymi00012
Kyllä minä ainakin vielä näin 70 vuotiaanakin nautin yhdynnästä.
- Anonyymi00009
Mulla oli 5v suhde 70v naiseen ja voin todeta, että parasta oli panohommat hänen kanssaan.
- Anonyymi00010
Olen kateellinen, mutta jospa minuakin onnistaisi tulevana vuonna.
- Anonyymi00011
Mäkin haluan grannyn fb: ksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k302855Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761811Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190