Kauhajoki-Lehti kertoo uskomattoman asian?

Anonyymi-ap

”Veteraanikuoro juhli 30-vuotistaivaltaan
Kauhajoen sotaveteraanien kuoro eli veteraanikuoro juhlisti 30-vuotistaivaltaan marraskuun viimeisenä päivänä.”
Muualla päin Suomea nuorimmat elossa olevat sotaveteraanit ovat 100-vuotiaita. Eikä heitä taida olla kuin korkeintaan kvartetin verran!

11

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

noh hyvä että se sen eres kertooo

• Anonyymi00002

Avaus taisi olla liian vaikea useimmille palstan lukijoille. Ilmeisesti he lukevat ”Tuomaan evankeliumia” niin kuin se olisi jumalan sanaa!

• Anonyymi00003

Tuomaksen touhut muistuttaa Pohjois-Korean johtajan palvontaa. Puuttuu vai koko sivun kuvat suuresta johtajasta.

• Anonyymi00004

Kauhajoki-lehden päätoimittaja, herranmies Tuomas K voisi jatkossa käyttää nimimerkkiä ”taistelukuvaaja”, vaikka ei olekaan ”ArmeijanKiertopokaali”.
      Näkemystä vahvistaa päivän nettisivulla julkaistu, hurjan ajantasainen juttu:

”Allan Anttila oli sotakesän 1944 sankari
      Suomen Marsalkka C.G.E. Mannerheim myönsi 21.12.1944 toisen luokan Mannerheim-ristin kauhajokelaiselle kersantti Allan Anttilalle (1921-67).”

• Anonyymi00005

Aina paranee: ”Lauri Äijö sai ritarimerkin ansioistaan kaukolentolaivueessa!”
        Marsalkka Koivuniemi lataa militarismia kauhajokisille lukijoilleen!

• Anonyymi00006

Kauhajoki- lehden tilaaminen ja lukeminen on täysin vapaaehtoista
      siis johtopäätös on että olet jossain lukenut tätä lehteä , todella hienoa .
      Näin varmistetaan lehden jatkuvuus toimitukselle töitä ja osakeenomistajille
      osinkotuotot.

• Anonyymi00007

Anonyymi00006 taitaa olla tietämätön siitä, että Kaunajoki-lehden maksuttomalla nettisivulla on lyhyt tiivistelmä joistakin jutuista, kuten oli asiantila Lauri Äijöä koskevan jutun osalta.
        Näitä silmäilemällä ei Marsalkka Koivuniemen tulot lisäänny!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Anonyymi00006 taitaa olla tietämätön siitä, että Kaunajoki-lehden maksuttomalla nettisivulla on lyhyt tiivistelmä joistakin jutuista, kuten oli asiantila Lauri Äijöä koskevan jutun osalta.

Onko tää Marsalkka terve kaveri vai hatuukilla korvien välistä?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

noin yleisesti
        kyllä on mukava luke oikeaa paperille painettua sanomalehteä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

noin yleisesti
        kyllä on mukava luke oikeaa paperille painettua sanomalehteä.

Oikein paperille painettua lehteä! Kerran viikossa oikea paperilehti, jopa 8 sivua, joista 2-3 täyttyy Herran sanasta!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Oikein paperille painettua lehteä! Kerran viikossa oikea paperilehti, jopa 8 sivua, joista 2-3 täyttyy Herran sanasta!

kaikilla ei ole aikaa / viitsi roikkua tää netis / somes .
        kun on oikeita töitä tehtävänä .
        ja mitä hyötyä joka asian tietämisestä on kun voi elää
        omaa elämää , tuu pihalle ja jätä se puhelinkin sinne taskuun
        kattele ympäriles ja vedä syvään henkeä ja rupea elämään.
        itse eksyn tälle palstalle ehkä 2-4 kertaa vuodessa ja tää on aina
        sama menopäällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe