Kukaan ei pärjää USA:n sotavoimille. Kukaan ei pysty ampumaan niiden lentokoneitakaan alas, niiden pitää tehdä se itse, jos haluavat.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/a/69a6612c-a079-4407-81f3-a771841d432d?ref=box%3A7397&_ga=2.98937886.1600473831.1756983302-1130606500.1752901375&_gl=1*42tbol*_ga*MTEzMDYwNjUwMC4xNzUyOTAxMzc1*_ga_3L539PMN3X*czE3NjYyOTgwNTckbzExMzkkZzEkdDE3NjYzMDE1NTUkajU4JGwwJGgw
USA:n ylivertainen sotilaallinen kyvykyys
10
73
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ilmestyskirja:
13:1 Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
13:2 Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.
13:3 Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.
13:4 Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"- Anonyymi00003UUSI
Suomeksi :
He palvovat saatana koska se antaa niin suuren sotavoiman tuolle valtiaalle ja palvovat tuota sotavoimaa.
Eikö kaikki lähi-itäkin nyt tottele Trumppia kun se vaan käy siellä kääntymässä?
Pian loppuu pahuus niinkuin Ilmestyskirja kuvaa. Anonyymi00003 kirjoitti:
Suomeksi :
He palvovat saatana koska se antaa niin suuren sotavoiman tuolle valtiaalle ja palvovat tuota sotavoimaa.
Eikö kaikki lähi-itäkin nyt tottele Trumppia kun se vaan käy siellä kääntymässä?
Pian loppuu pahuus niinkuin Ilmestyskirja kuvaa.Kiihkouskovaisten "pian" on kuin Frank Drebinin yhdynnän päätös: "Kovaa työtä tunnista toiseen, kunnes lopulta – mitään ei tapahdu."
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Suomeksi :
Pian loppuu pahuus niinkuin Ilmestyskirja kuvaa.Eihän USA ole tuo ennustettu peto.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eihän USA ole tuo ennustettu peto.
Sehän on Israelin kovin liittolainen
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eihän USA ole tuo ennustettu peto.
Peto ei rakasta Israelia vaan vihaa sitä, juutalaisia ja kristittyjä.
- Anonyymi00007UUSI
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Kiihkouskovaisten "pian" on kuin Frank Drebinin yhdynnän päätös: "Kovaa työtä tunnista toiseen, kunnes lopulta – mitään ei tapahdu."
Et avausta kommentoinut? Jos Venäjä olisi noin ampunut omiaan, räkättäisit täällä kuin pahainen rastas!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Peto ei rakasta Israelia vaan vihaa sitä, juutalaisia ja kristittyjä.
Niin koska se tulee pettämään Israelin.
- Anonyymi00002UUSI
Jesaja
10:13 Sillä hän sanoo: "Oman käteni voimalla minä sen tein ja viisaudellani, sillä minä olen ymmärtäväinen. Minä siirsin kansojen rajat ja ryöstin heidän aarteensa ja puskin kumoon kuin härkä valtaistuimella-istujat.
10:14 Minun käteni tavoitti kansojen rikkaudet niinkuin linnun pesän; ja niinkuin hyljätyt munat kootaan, niin minä olen koonnut kaikki maat, eikä ketään ollut, joka olisi siipeä räpyttänyt tai nokkaa avannut ja piipittänyt." - Anonyymi00008UUSI
Ukrainalle annetuilla länsiaseilla piti tuhota Venäjän
armeija.Aika tehottomia ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5419092Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1646249Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3775302Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli704788Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s1004411Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664083SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1863989- 972020
- 1101509
- 531066