Hei! Olen tuore uskoontullut ja alkanut katsomaan TV7-kanavaa, jota pidän oikein hyvänä kanavana.
Eilen hämmästyin kun kristillisellä kanavalla kerättiin rahaa juutalaisille ja sanottiin, että kristityn velvollisuus on tukea juutalaisia antisemitismin ym. haasteiden kanssa. Ei siinä mitään, saahan kaikkeen syrjintään puuttua, mutta voisiko joku selittää minulle onko tämä kristittyjen velvoite juutalaisuutta kohtaan oikea kristinuskoon liittyvä juttu vai harhaoppia? Juutalaisuus on käsittääkseni eri uskonto kuin kristinusko vaikka liittyykin Israeliin vahvasti. He eivät tunnusta Jeesusta vapahtajakseen.
TV7 ja rahankeräys juutalaisten puolesta
116
595
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jeesus, Jumalan poika oli uskoltaan ja perimältään täysi Juutalainen.. Ei mikään helluntailainen. Helluntailiike eli Pentecostalismi on Amerikasta tänne 100 v. sitten tuotu eksytys ja heresia.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt
ja Jeesuksen uskon.- Anonyymi00028
"Anonyymi00001
2025-12-21 12:44:23
Jeesus, Jumalan poika oli uskoltaan ja perimältään täysi Juutalainen,,"
xxxxxxxxxx
Siitä huolimatta Talmud ei tunnusta jeesusta
kun taas Koraani tunnustaa. - Anonyymi00060
Roomalaisille 9 . Älä anna huijata sinua eikä sinulta mitään . Et anna mitään.
- Anonyymi00097
Nää huijarit ajelee varastetuilla autoilla .
- Anonyymi00098
Anonyymi00028 kirjoitti:
"Anonyymi00001
2025-12-21 12:44:23
Jeesus, Jumalan poika oli uskoltaan ja perimältään täysi Juutalainen,,"
xxxxxxxxxx
Siitä huolimatta Talmud ei tunnusta jeesusta
kun taas Koraani tunnustaa.Varastetut korut on kuktahampaissa.
- Anonyymi00002
Kerättävä on . Onhan pale lapsiakin vielä elossa .
- Anonyymi00003
Kansojen ja ihmisten kohtalot riippuvat siitä, miten he suhtautuvat Jeesuksen veljiin eli Juutalaisiin.
Matt. 25:40
Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.- Anonyymi00044
Uudestsyntyneet pakanatkin ( ei juutalaiset) ovat Jeesuksen Kristuksen " vähimpiä veljiä".
”Hänen vielä puhuessaan kansalle, katso, hänen äitinsä ja veljensä seisoivat ulkona, tahtoen häntä puhutella. Niin joku sanoi hänelle: "Katso, sinun äitisi ja veljesi seisovat ulkona ja tahtovat sinua puhutella".
Mutta hän vastasi ja sanoi sille, joka sen hänelle ilmoitti: "Kuka on minun äitini, ja ketkä ovat minun veljeni?" Ja hän ojensi kätensä opetuslastensa puoleen ja sanoi: "Katso, minun äitini ja veljeni! Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini."”
Matteus 12:46-50 FB38 - Anonyymi00061
Roomalaisille 9
- Anonyymi00062
Anonyymi00044 kirjoitti:
Uudestsyntyneet pakanatkin ( ei juutalaiset) ovat Jeesuksen Kristuksen " vähimpiä veljiä".
”Hänen vielä puhuessaan kansalle, katso, hänen äitinsä ja veljensä seisoivat ulkona, tahtoen häntä puhutella. Niin joku sanoi hänelle: "Katso, sinun äitisi ja veljesi seisovat ulkona ja tahtovat sinua puhutella".
Mutta hän vastasi ja sanoi sille, joka sen hänelle ilmoitti: "Kuka on minun äitini, ja ketkä ovat minun veljeni?" Ja hän ojensi kätensä opetuslastensa puoleen ja sanoi: "Katso, minun äitini ja veljeni! Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini."”
Matteus 12:46-50 FB38OPETUS . Voi saatana sentään .
- Anonyymi00099
Mitä olette tehneet kristityille . Niin. Jeesuksen veljiä.
- Anonyymi00004
Sak. 2:12
Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni. [5. Moos. 32:10; Ps. 17:8]- Anonyymi00063
Mooses kuoli SIINAILLA David on kuollut ja SAKARIAS TAPETTU KUIN TAPETTU STEFANUS . JEESUS ON TAPETTU . ÄÄLIÖ .
- Anonyymi00005
Juutalaisten vihaaminen ja sortaminen tarkoittaa Jeesuksen vihaamista ja sortamista.
- Anonyymi00006
Yleistäminen on yksi lahkolaisten tunnusmerkeistä. Juutalaisia ei tietenkään tarvitse tukea.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Yleistäminen on yksi lahkolaisten tunnusmerkeistä. Juutalaisia ei tietenkään tarvitse tukea.
Helluntailiikkeen perustaja Charles Fox Parham oli antisemitisti. Vapaamuurari.
Kannatti valkoisen rodun ylivaltaa, pitiä nuorta Juutalaispoikaa J.J.Jourdania suhteessa kanssaan, mistä vietiin vankilaan v. 1907. - Anonyymi00050
Aina puhutaan antisemitismistä mutta en muista koskaan nähneeni sitä missään.
- Anonyymi00056
Anonyymi00050 kirjoitti:
Aina puhutaan antisemitismistä mutta en muista koskaan nähneeni sitä missään.
Ei niin, mutta lähetä nyt vaan sitä rahaa Israeliin. Menee hyvään tarkoitukseen, trust me, bro!
- Anonyymi00064
NYT OLLAAN 666 ! TAKUUVARMA VÄÄRÄ MESSIAS .
- Anonyymi00007
Keräyksessä näkyy juutalaisten suunnaton ahneus.
- Anonyymi00009
Jer. 3:14
Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset, sanoo Herra, sillä minä olen ottanut teidät omikseni, ja minä noudan teidät, yhden ainoankin kaupungista ja kaksi sukukunnasta, ja tuon teidät Siioniin.
Koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
Ei siellä pyhässä kaupungissa, uudessa Jerusalemissa ole muita kuin Isrelin 12 heimon jälkeläisiä, joista Juutalaiset ovat kaikista arvostetuimpia, koska Jeesus on itse Juutalainen.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]- Anonyymi00010
Ei ne valitut sinetillä merkityt 144.00 ole mitään Amerikkalisia Jehovantodistajia, vaan Israelin heimon jälkeläisä.
Ilm. 7:4
Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista: - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei ne valitut sinetillä merkityt 144.00 ole mitään Amerikkalisia Jehovantodistajia, vaan Israelin heimon jälkeläisä.
Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista:144.000 Valitun Israelin heimon lisäksi on valtava määärä Juutalaisia, joiden lukumäärää ei osata edes laskea siinä vaiheessa silmämääräisesti.
Koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä. Ei ne mitään pakanoita ole. Pakanat eivät mene pyhää kaupunkiin, uuteen Jerusalemiin, vaan ovat omissa maissaan ja heidät on alistettu Juutalaisille. Jeesus on kuninkaiden kuningas.
Tämän jälkeen näin suuren kansanjoukon, niin suuren, ettei kukaan kyennyt sitä laskemaan. Siinä oli ihmisiä kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista, ja he puhuivat kaikkia kieliä. He seisoivat valtaistuimen ja Karitsan edessä yllään valkeat vaatteet ja kädessään palmunoksa [Ilm. 3:5, 4:4, 6:11]
ja huusivat kovalla äänellä: -- Pelastuksen tuo meidän Jumalamme, hän, joka istuu valtaistuimella, hän ja Karitsa! [Ps. 3:9; Jer. 3:23; Ilm. 5:13] - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
144.000 Valitun Israelin heimon lisäksi on valtava määärä Juutalaisia, joiden lukumäärää ei osata edes laskea siinä vaiheessa silmämääräisesti.
Koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä. Ei ne mitään pakanoita ole. Pakanat eivät mene pyhää kaupunkiin, uuteen Jerusalemiin, vaan ovat omissa maissaan ja heidät on alistettu Juutalaisille. Jeesus on kuninkaiden kuningas.
Tämän jälkeen näin suuren kansanjoukon, niin suuren, ettei kukaan kyennyt sitä laskemaan. Siinä oli ihmisiä kaikista maista, kaikista kansoista ja heimoista, ja he puhuivat kaikkia kieliä. He seisoivat valtaistuimen ja Karitsan edessä yllään valkeat vaatteet ja kädessään palmunoksa [Ilm. 3:5, 4:4, 6:11]
ja huusivat kovalla äänellä: -- Pelastuksen tuo meidän Jumalamme, hän, joka istuu valtaistuimella, hän ja Karitsa! [Ps. 3:9; Jer. 3:23; Ilm. 5:13]Ap. t. 2:8
Kuinka me sitten kuulemme kukin oman synnyinmaamme kieltä?
Ap. t. 2:11
toiset meistä ovat syntyperäisiä juutalaisia, toiset uskoomme kääntyneitä, meitä on kreetalaisia ja arabialaisia -- ja me kaikki kuulemme heidän julistavan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja." [1. Moos. 11:7] - Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
144.000 Valitun Israelin heimon lisäksi on valtava määärä Juutalaisia, joiden lukumäärää ei osata edes laskea siinä vaiheessa silmämääräisesti.
ja huusivat kovalla äänellä: -- Pelastuksen tuo meidän Jumalamme, hän, joka istuu valtaistuimella, hän ja Karitsa! [Ps. 3:9; Jer. 3:23; Ilm. 5:13]Pelkästään holokaustissa kuoli 6 milj. Juutalaista. Vaikea heidän tarkkaa määrää on silmämääräisesti arvioida. Kaikki he kerran pelastuvat ja tulevat luvattuun maahan ja Jerusaalemiin asumaan tuhanneksi vuodeksi.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Pelkästään holokaustissa kuoli 6 milj. Juutalaista. Vaikea heidän tarkkaa määrää on silmämääräisesti arvioida. Kaikki he kerran pelastuvat ja tulevat luvattuun maahan ja Jerusaalemiin asumaan tuhanneksi vuodeksi.
Room. 11:26
Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä. [Jes. 59:20] - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Room. 11:26
Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä. [Jes. 59:20]Siioniin Herra tulee vapauttajana, Jaakobin jälkeläisten luo lunastajana.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Siioniin Herra tulee vapauttajana, Jaakobin jälkeläisten luo lunastajana.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän." - Anonyymi00047
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista:>>>Ei ne valitut sinetillä merkityt 144.00 ole mitään Amerikkalisia Jehovantodistajia, vaan Israelin heimon jälkeläisä.<<<<
---------
Eräs messiaaninen juutalainen takavuosina Tampereella luennollaan selitti ( vapaasti siteeraten ) että Ilm. käännettäessä (Johannes joka sen kirjoitti oli juutalainen , heprea, aramea puhekieli) oli tapahtunut käännös virhe."...sata neljäkymmentä neljä tuhatta, .." "Tuhat ja härkä" ovat hepreasssa lähes samat merkit. Eli siinä lukisi 144 härkää? Miksi härkää? Koska härkä oli johtamisen kielikuva.
Ja nämä 144 olivat 12 heimon esikoispoikia joista oli tuleva Israelin heimon johtajia johon heitä kasvatettiin.Siis 12 esikoispoikaa jokaisesta 12 sukukunnasta. Heillä oli otsassaan merkki ( tav) joka tehdään ympärileikkaus seremoniassa . Verellä joka operaatiossa vuotaa tehdään ristin merkki "tav" kumpaankin käteen ja otsaan. ( vrt. Hes. 9:4. " merkki- tav"). Merkitseminen egyptistä lähdössä . " pihtipielet , oven päällinen , verellä joka on maljass ( kynnyksellä ) 2.Moos.12:22. Siitä muodustui "tav" vanha heprean ristin muotoinen merkki.
---
Ei 144 tuhatta vaan 144 esikoista , 12 esikoista jokaisesta Israelin 12 sukukunnasta yhteensä 144 esikoista . Tempelin pihalla "bar mistva" miehistymis seremoniassa jossa Israelin vanhimmat opettivat heille temppelissä laulettavia psalmeja.
He olivat " niin kuin neitsyet" koska he eivät olleet vielä olleet naisten kanssa ja nyt vasta olivat miehistymisen kynnyksellä ja vapaita sen jälkeen avioitumaan.
-----
”Ja ne kaksikymmentä neljä vanhinta, jotka istuivat valtaistuimillaan Jumalan edessä, lankesivat kasvoillensa ja kumartaen rukoilivat Jumalaa,”
Ilmestyskirja 11:16 FB38
----
2 vanhinta jokaisesta 12 Israelin sukukunnasta yhteensä 24 vanhinta.
------
"Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi. Ja minä kuulin äänen taivaasta ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän, ja ääni, jonka minä kuulin, oli ikäänkuin kanteleensoittajain, kun he kanteleitaan soittavat. Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä,
paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta. Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet.
Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle, eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.”
Ilmestyskirja 14:1-5 FB38 - Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
>>>Ei ne valitut sinetillä merkityt 144.00 ole mitään Amerikkalisia Jehovantodistajia, vaan Israelin heimon jälkeläisä.<<<<
---------
Eräs messiaaninen juutalainen takavuosina Tampereella luennollaan selitti ( vapaasti siteeraten ) että Ilm. käännettäessä (Johannes joka sen kirjoitti oli juutalainen , heprea, aramea puhekieli) oli tapahtunut käännös virhe."...sata neljäkymmentä neljä tuhatta, .." "Tuhat ja härkä" ovat hepreasssa lähes samat merkit. Eli siinä lukisi 144 härkää? Miksi härkää? Koska härkä oli johtamisen kielikuva.
Ja nämä 144 olivat 12 heimon esikoispoikia joista oli tuleva Israelin heimon johtajia johon heitä kasvatettiin.Siis 12 esikoispoikaa jokaisesta 12 sukukunnasta. Heillä oli otsassaan merkki ( tav) joka tehdään ympärileikkaus seremoniassa . Verellä joka operaatiossa vuotaa tehdään ristin merkki "tav" kumpaankin käteen ja otsaan. ( vrt. Hes. 9:4. " merkki- tav"). Merkitseminen egyptistä lähdössä . " pihtipielet , oven päällinen , verellä joka on maljass ( kynnyksellä ) 2.Moos.12:22. Siitä muodustui "tav" vanha heprean ristin muotoinen merkki.
---
Ei 144 tuhatta vaan 144 esikoista , 12 esikoista jokaisesta Israelin 12 sukukunnasta yhteensä 144 esikoista . Tempelin pihalla "bar mistva" miehistymis seremoniassa jossa Israelin vanhimmat opettivat heille temppelissä laulettavia psalmeja.
He olivat " niin kuin neitsyet" koska he eivät olleet vielä olleet naisten kanssa ja nyt vasta olivat miehistymisen kynnyksellä ja vapaita sen jälkeen avioitumaan.
-----
”Ja ne kaksikymmentä neljä vanhinta, jotka istuivat valtaistuimillaan Jumalan edessä, lankesivat kasvoillensa ja kumartaen rukoilivat Jumalaa,”
Ilmestyskirja 11:16 FB38
----
2 vanhinta jokaisesta 12 Israelin sukukunnasta yhteensä 24 vanhinta.
------
"Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi. Ja minä kuulin äänen taivaasta ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän, ja ääni, jonka minä kuulin, oli ikäänkuin kanteleensoittajain, kun he kanteleitaan soittavat. Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä,
paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta. Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet.
Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle, eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.”
Ilmestyskirja 14:1-5 FB38He olivat Jumalan edessä ollessaan temppelin esipihalla ja Jumalan läsnä olo "shekina" oli temppelin kaikkein pyhimmässä.
- Anonyymi00049
Anonyymi00011 kirjoitti:
ja huusivat kovalla äänellä: -- Pelastuksen tuo meidän Jumalamme, hän, joka istuu valtaistuimella, hän ja Karitsa! [Ps. 3:9; Jer. 3:23; Ilm. 5:13]>>>>Pakanat eivät mene pyhää kaupunkiin, uuteen Jerusalemiin, vaan ovat omissa maissaan ja heidät on alistettu Juutalaisille. Jeesus on kuninkaiden kuningas.<<<
Pakanat ts ei juutalaiset pääsevät sisään Jumalan läsnä oloon samalla tavalla kuin juutaisetkin eli " Jeesuksen veren kautta ( so. uskomalla evankeliumin)
”Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään, jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta, ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija",
niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä; pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen; ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin; älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän.”
Heprealaiskirje 10:19-25 FB38
--------
”Muistakaa sentähden, että te ennen, te lihanne puolesta pakanat, jotka olette saaneet ympärileikkaamattomien nimen niiltä, joita, lihaan käsillä tehdyn ympärileikkauksen mukaisesti, sanotaan ympärileikatuiksi —
että te siihen aikaan olitte ilman Kristusta, olitte vailla Israelin kansalaisoikeutta ja vieraat lupauksen liitoille, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa; mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä.
Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden, kun hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä, luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, tehden rauhan, ja yhdessä ruumiissa sovittaakseen molemmat Jumalan kanssa ristin kautta, kuolettaen itsensä kautta vihollisuuden.
Ja hän tuli ja julisti rauhaa teille, jotka kaukana olitte, ja rauhaa niille, jotka lähellä olivat; sillä hänen kauttansa on meillä molemmilla pääsy yhdessä Hengessä Isän tykö.”
Efesolaiskirje 2:11-18 FB38 - Anonyymi00065
12 APOSTOLIA TARKOITTAA JEESUKSEN TODISTAJAA KUN NÖKIVÄT RISTIIN NAULITSEMISEN . 666 VARASTAMASSA! EKSYTTÄÄ .
- Anonyymi00066
Anonyymi00011 kirjoitti:
ja huusivat kovalla äänellä: -- Pelastuksen tuo meidän Jumalamme, hän, joka istuu valtaistuimella, hän ja Karitsa! [Ps. 3:9; Jer. 3:23; Ilm. 5:13]roomalaisille 9.
- Anonyymi00069
Anonyymi00017 kirjoitti:
Siioniin Herra tulee vapauttajana, Jaakobin jälkeläisten luo lunastajana.
Tehän ristiin naulitsitte sen vapauttajan itse.
- Anonyymi00070
Anonyymi00049 kirjoitti:
>>>>Pakanat eivät mene pyhää kaupunkiin, uuteen Jerusalemiin, vaan ovat omissa maissaan ja heidät on alistettu Juutalaisille. Jeesus on kuninkaiden kuningas.<<<
Pakanat ts ei juutalaiset pääsevät sisään Jumalan läsnä oloon samalla tavalla kuin juutaisetkin eli " Jeesuksen veren kautta ( so. uskomalla evankeliumin)
”Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään, jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta, ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija",
niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä; pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen; ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin; älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän.”
Heprealaiskirje 10:19-25 FB38
--------
”Muistakaa sentähden, että te ennen, te lihanne puolesta pakanat, jotka olette saaneet ympärileikkaamattomien nimen niiltä, joita, lihaan käsillä tehdyn ympärileikkauksen mukaisesti, sanotaan ympärileikatuiksi —
että te siihen aikaan olitte ilman Kristusta, olitte vailla Israelin kansalaisoikeutta ja vieraat lupauksen liitoille, ilman toivoa ja ilman Jumalaa maailmassa; mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä.
Sillä hän on meidän rauhamme, hän, joka teki molemmat yhdeksi ja purki erottavan väliseinän, nimittäin vihollisuuden, kun hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä, luodakseen itsessänsä nuo kaksi yhdeksi uudeksi ihmiseksi, tehden rauhan, ja yhdessä ruumiissa sovittaakseen molemmat Jumalan kanssa ristin kautta, kuolettaen itsensä kautta vihollisuuden.
Ja hän tuli ja julisti rauhaa teille, jotka kaukana olitte, ja rauhaa niille, jotka lähellä olivat; sillä hänen kauttansa on meillä molemmilla pääsy yhdessä Hengessä Isän tykö.”
Efesolaiskirje 2:11-18 FB38Room9
- Anonyymi00082
Anonyymi00066 kirjoitti:
roomalaisille 9.
Room.9-11.
- Anonyymi00013
Kyllähän sotiminen vie rahaa.
Ei vain tule olemaan siunauksellista tukea sotatoimia
Ei vaikka miten olis lain pitävinään.- Anonyymi00019
Jumala sotii Isrelin kansan puolesta. Te olkaa hiljaa.
2. Moos. 23:31
Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.][1. Moos. 15:18; 5. Moos. 11:24; 1. Kun. 5:1; Ps. 80:12] - Anonyymi00071
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jumala sotii Isrelin kansan puolesta. Te olkaa hiljaa.
2. Moos. 23:31
Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.][1. Moos. 15:18; 5. Moos. 11:24; 1. Kun. 5:1; Ps. 80:12]Mooses kuoli jo . Jeesus nousi kuolleista .
- Anonyymi00020
Netanjahu on tämän ajan profeetta Elisa.
1. Kun. 19:17
Jos joku pääsee pakoon Hasaelin miekkaa, hänet tappaa Jehu, ja jos joku pääsee Jehun miekkaa pakoon, hänet tappaa Elisa.- Anonyymi00072
Elisa oli ennen Jeesuksen syntymää . Kuningas David on kuollut .
- Anonyymi00021
Toimiiko tämä sympatia molempiin suuntiin, eli onko juutalaisilla kampanjoita kristittyjen puolesta?
- Anonyymi00022
Jeesuksen tarkoitus oli, että Hänen omakseen kastetut pysyvät Juutalaisen temppelilaitoksen jäsenyydessä ja maksavat sille kirkollisveroa, eivätkä perusta omia lahkojaan, kuten pääsi tapahtumaan.
Helluntaina 3000 kastettua miestä oli kaikki Juutalaisia, jotka pysyivät Synagoogan jäseninä.
Mutta luopumus tapahtui nopeasti etenkin erään Tarsolaisen murhamiehenn tultua mukaan kuvioihin. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jeesuksen tarkoitus oli, että Hänen omakseen kastetut pysyvät Juutalaisen temppelilaitoksen jäsenyydessä ja maksavat sille kirkollisveroa, eivätkä perusta omia lahkojaan, kuten pääsi tapahtumaan.
Helluntaina 3000 kastettua miestä oli kaikki Juutalaisia, jotka pysyivät Synagoogan jäseninä.
Mutta luopumus tapahtui nopeasti etenkin erään Tarsolaisen murhamiehenn tultua mukaan kuvioihin.Matt. 17:24
Kun he saapuivat Kapernaumiin, tuli Pietarin luo temppeliveron kantajia, jotka sanoivat: "Kai teidän opettajanne maksaa temppeliveroa?"
Matt. 17:25
"Maksaa kyllä" - Anonyymi00073
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mutta luopumus tapahtui nopeasti etenkin erään Tarsolaisen murhamiehenn tultua mukaan kuvioihin.Temppelin paikalla on moskeija . Mitä valehtelette.
- Anonyymi00075
Anonyymi00023 kirjoitti:
Matt. 17:24
Kun he saapuivat Kapernaumiin, tuli Pietarin luo temppeliveron kantajia, jotka sanoivat: "Kai teidän opettajanne maksaa temppeliveroa?"
Matt. 17:25
"Maksaa kyllä"Te ristiin naulitsitte Jeesuksen .
- Anonyymi00024
Alkukirkon ihailu ei ole oikein.
Alkukirkossa oli paha kommunismi, yhteisomistus. Rahanahneet apostolit tappoivat yhden pariskunnankin talokaupan rahojen saamiseksi heiltä.
Johannes säilytti oikean uskon ja sanoi, että alkuseurakunta on roistojen vallassa ja sen loppu on lähellä.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.- Anonyymi00027
Olen uskossa ja minusta on alkanut tuntua että parempi kuin pidän uskon ihan omana henkilökohtaisen asiana, minun ja Jeesuksen välillä. Minkä takia minulla pitäisi olla maallinen seurakunta jos kuulun henkisellä tasolla Herran seurakuntaan?
En usko tähän järjestelmään että pitäisi kuulua seurakuntaan tai johonkin porukoihin. Heti kun näin tekee niin aletaan pyörittämään rahaa ja politiikkaa. - Anonyymi00092
Anonyymi00027 kirjoitti:
Olen uskossa ja minusta on alkanut tuntua että parempi kuin pidän uskon ihan omana henkilökohtaisen asiana, minun ja Jeesuksen välillä. Minkä takia minulla pitäisi olla maallinen seurakunta jos kuulun henkisellä tasolla Herran seurakuntaan?
En usko tähän järjestelmään että pitäisi kuulua seurakuntaan tai johonkin porukoihin. Heti kun näin tekee niin aletaan pyörittämään rahaa ja politiikkaa.Kutsuttu palvelemaan ei yksistään palveltavaksi.
”Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään, joiden kautta hän on lahjoittanut meille kalliit ja mitä suurimmat lupaukset, että te niiden kautta tulisitte jumalallisesta luonnosta osallisiksi ja pelastuisitte siitä turmeluksesta, joka maailmassa himojen tähden vallitsee,
niin pyrkikää juuri sentähden kaikella ahkeruudella osoittamaan uskossanne avuja, avuissa ymmärtäväisyyttä, ymmärtäväisyydessä itsenne hillitsemistä, itsenne hillitsemisessä kärsivällisyyttä, kärsivällisyydessä jumalisuutta, jumalisuudessa veljellistä rakkautta, veljellisessä rakkaudessa yhteistä rakkautta.
Sillä jos teillä on nämä ja ne yhä enenevät, niin ne eivät salli teidän olla toimettomia eikä hedelmättömiä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tuntemisessa.
Jolla sitävastoin ei niitä ole, se on sokea, likinäköinen, on unhottanut puhdistuneensa entisistä synneistänsä. Pyrkikää sentähden, veljet, sitä enemmän tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä jos sen teette, ette koskaan lankea; sillä näin teille runsain määrin tarjotaan pääsy meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen iankaikkiseen valtakuntaan.”
2. Pietarin kirje 1:3-11 FB38
- Anonyymi00025
Suurin osa Hollywoodista, sosiaalisen median yrityksistä ja pankkitoiminnasta on juutalaisten sukujen omistuksessa. Tämä ei siis ole salaliittoteoria vaan yksinkertaisesti asioiden tila, esim. Suomen Keskuspankki on Rothschild-suvun omistuksessa ja vielä 2010-luvulla pankin sivuilla luki tämä suoraan, löytynee vieläkin jostain arkistoituna.
Jos uskovaiset ja juutalaiset ovat pohjimmiltaan samaa kansaa, niin herää kysymys että eikö sosiaalinen media ja pankkitoiminta ole Jeesuksen mukaan syntiä? Jeesus tuomitsi rahanvaihtajat. Ja voin vain kuvitella mitä mieltä Jeesus olisi nykypäivän elokuvista ja Facebookista.- Anonyymi00076
Vaikka voittaisi omakeni koko maailman mutta saisin vahingon sielulle . Mitä se hyödyttäisi.
- Anonyymi00026
Viestiketjun aloittajalle: Älä katso sitä kanavaa. Aivopesua. Kanava pitäisi lopettaa harhaisena. Lue vaikka ennen Tieteen kuvalehteä. Voisit viisastua.
- Anonyymi00029
Kannattaa sieltä katsoa Israel News ja Jerusalem studio. Niissä ei ole mitään hihhulointia vaan pelkkää asiaa.
- Anonyymi00030
Matt. 23:5
Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat.
Epämääräiset rukouspalvelut lukevat ihmisten kirjeitä ja vääntelevät naamansa ilmeitä, että saisivat rahaa.
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14] - Anonyymi00077
Älä katso älä usko antimessias valheita 666 varastaa vaatteet päältä.
- Anonyymi00078
Anonyymi00030 kirjoitti:
Matt. 23:5
Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat.
Epämääräiset rukouspalvelut lukevat ihmisten kirjeitä ja vääntelevät naamansa ilmeitä, että saisivat rahaa.
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]Ne lypsää YLE vetorahat myös . Paskaohjelmat uusinnat näyttelee kristittyjä että voi lavastaa syylliseksi.
>>Kansojen ja ihmisten kohtalot riippuvat siitä, miten he suhtautuvat Jeesuksen veljiin eli Juutalaisiin.>>
Siunaamme Israelissa tehtyjä abortteja.
👶🚽- Anonyymi00031
Anabaptistit voivat tehdä sen Juutalaispoikien ympärileikkauksen toiseen kertaa, sillä eihän se 8 pv. ikäinen vauva saanut itse päättää liittyykö ikuiseen Jumalanlasten liittoon.
Kenties TV7:n taloudellinen tilanne paranee nyt kun ovat saaneet kerättyä rahaa juutalaisille.
- Anonyymi00032
Wikipedia
On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy. - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Wikipedia
On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy.Matt. 25:45
Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
Matt. 18:6
Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. - Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Wikipedia
On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy.Matt. 25:40
Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'. - Anonyymi00045
Anonyymi00034 kirjoitti:
Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.>>>>Koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.<<<<
”Sillä minä en tahdo, veljet — ettette olisi oman viisautenne varassa — pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus — hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut, ja niin kaikki Israel on pelastuva,
niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista. Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."
Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne, mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden. Sillä ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu. Samoin kuin te ennen olitte Jumalalle tottelemattomia, mutta nyt olette saaneet laupeuden näiden tottelemattomuuden kautta, samoin nämäkin nyt ovat olleet tottelemattomia, että myös he teille tulleen armahtamisen kautta nyt saisivat laupeuden.
Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi. Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä! Sillä kuka on tuntenut Herran mielen? Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa? Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, joka olisi tälle korvattava? Sillä hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on kaikki; hänelle kunnia iankaikkisesti! Amen.”
Roomalaiskirje 11:25-36 FB38
-----
”Veljet, jotta ette olisi oman viisautenne varassa, teidän tulee tuntea tämä salaisuus: paatumus, joka on kohdannut osaa Israelin kansasta, kestää siihen asti kun muista kansoista koottava määrä on tullut täyteen. Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: – Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä. Ja tämä on minun liittoni heidän kanssaan: minä otan pois heidän syntinsä. Evankeliumin torjuessaan he ovat Jumalan vihollisia, teidän tähtenne, mutta valinnan perusteella he ovat Jumalalle rakkaita, isien tähden. Jumala ei peruuta lahjojaan eikä antamaansa kutsua. Te olitte ennen tottelemattomia Jumalaa kohtaan, mutta noiden toisten tottelemattomuuden vuoksi Jumala on nyt armahtanut teidät. Samalla tavoin he ovat nyt olleet tottelemattomia, jotta myös heidät armahdettaisiin, kun te olette saaneet armahduksen. Jumala on näet tehnyt kaikki tottelemattomuuden vangeiksi, jotta hän voisi antaa kaikille armahduksen.”
Kirje roomalaisille 11:25-32 FB92
"... Jumala on näet tehnyt kaikki tottelemattomuuden vangeiksi, jotta hän voisi antaa kaikille armahduksen.”
Ketä Hän armahtaa? Niitä jotka uskovat evankeliumin ( Room10.)
”Mutta Raamattu on sulkenut kaikki synnin alle, että se, mikä luvattu oli, annettaisiin uskosta Jeesukseen Kristukseen niille, jotka uskovat.”
Galatalaiskirje 3:22 FB38 - Anonyymi00079
SKORPIONS yhtye juutalainen Saksasta
- Anonyymi00080
Anonyymi00033 kirjoitti:
Matt. 25:45
Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
Matt. 18:6
Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.Rooma9.
- Anonyymi00081
Anonyymi00034 kirjoitti:
Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.Minkä olette tehneet Jeesuksen apostoleille .
>>Jeesuksen tarkoitus oli, että Hänen omakseen kastetut pysyvät Juutalaisen temppelilaitoksen jäsenyydessä ja maksavat sille kirkollisveroa, eivätkä perusta omia lahkojaan, kuten pääsi tapahtumaan.>>
Ja että uskoisivat Litteään Maahan kuten Turtiainen.
Ja tappaisivat kaikki jotka kantavat mattoja sapattina.
😀😀😀😀😀- Anonyymi00040
Helluntailaisuus on Amerikassa perustettu harhaoppinen uskonlahko. Tuotu Suomeen 100 v. sitten. Norjalainen Olseni perusti tänne 100 ens.hell.srk.
Ei se ole mikään Nasaretinlahko. - Anonyymi00083
Ei ne tapa mutta varastaa jogamatot.
>>Koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.>>
Koskee myös Juudas Iskariotia.
😀😀😀😀😀- Anonyymi00036
Juudas oli Jeesuksen ja Jumalan valitsema oikea apostoli, jolla oli tärkeä erikoistehtävä suoritettavana. Eihän Juudas ketään surmannut, kuten hänen seuraajansa, eräs Tarsolainen mies.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Juudas oli Jeesuksen ja Jumalan valitsema oikea apostoli, jolla oli tärkeä erikoistehtävä suoritettavana. Eihän Juudas ketään surmannut, kuten hänen seuraajansa, eräs Tarsolainen mies.
Eikä se ollut mikään ainoa surmatyö....silloinkin...
Ap. t. 22:20
Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.' - Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Juudas vastasi rehellisesti, kuka heistä on Jeesus. Kyllä ne sotilaat sen olisivat saaneet selville ilman Juudastakin, mutta niin se tapahtumien kulku oli suunniteltu ja määrätty etukäteen, jotta kirjoitukset toteutuivat.
- Anonyymi00084
Anonyymi00036 kirjoitti:
JUUDAS VARASTELI OPETUSLASTEN KUKKAROISTA MYI RAHASTA JEESUKSEN .
- Anonyymi00085
Anonyymi00037 kirjoitti:
Eikä se ollut mikään ainoa surmatyö....silloinkin...
Ap. t. 22:20
Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'666 . Juudas on varas .n
- Anonyymi00096
Anonyymi00085 kirjoitti:
666 . Juudas on varas .n
On se varas Juudas .
- Anonyymi00035
Room 11: 25, 26
Sillä minä en tahdo, veljet-että ette olisi oman viisautenne varassa - pitää teitä tietämättömänä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus - hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,
27
ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on; Siionista on tuleva pelastaja, joka poistaa jumalattoman menon Jaakobista.- Anonyymi00086
ROOM 9 . TE ITSE TAPOITTE SEN PELASTAJAN .
- Anonyymi00038
Miksei Suomen köyhille kerätä rahaa?
- Anonyymi00043
Kyllä minulta ainakin verottaja kerää fyrkkaa joka kuukausi ja kaupoissa joka päivä.
- Anonyymi00087
Älkää enää antako eksyttää teitä. Nämä on venäläisiä.
>>Juudas vastasi rehellisesti, kuka heistä on Jeesus. Kyllä ne sotilaat sen olisivat saaneet selville ilman Juudastakin, mutta niin se tapahtumien kulku oli suunniteltu ja määrätty etukäteen, jotta kirjoitukset toteutuivat.>>
Juudas kavalsi Jeesuksen rehellisesti ja tienasi rehellisesti 30 hopearahaa.
😀😀😀😀😀- Anonyymi00055
Kavaltaminen tarkoitti rahojen varastamista, mitä Juudas teki.
- Anonyymi00057
Anonyymi00055 kirjoitti:
Kavaltaminen tarkoitti rahojen varastamista, mitä Juudas teki.
Joh. 12:6
Mutta tätä hän ei sanonut sentähden, että olisi pitänyt huolta köyhistä, vaan sentähden, että hän oli varas ja että hän rahakukkaron hoitajana otti itselleen, mitä siihen oli pantu. - Anonyymi00088
Anonyymi00057 kirjoitti:
Joh. 12:6
Mutta tätä hän ei sanonut sentähden, että olisi pitänyt huolta köyhistä, vaan sentähden, että hän oli varas ja että hän rahakukkaron hoitajana otti itselleen, mitä siihen oli pantu.Hellari myy rahasta varastettua kuin avustuksia. Venäläiset.
- Anonyymi00041
Mielestäni kaikenlainen antisemitismi ja yleensäkin uskonnollinen vaino ja muu senkaltainen on väärin, tuomittavaa ja rikollista. Eihän Jeesuskaan vainonnut niitä, jotka suhtautuivat kristillisyyteen negatiivisesti. Entäpä Paavali ja varhaiskristityt? Sama juttu. Jeesus Kristus ja Paavali kokivat jatkuvaa väkivallan uhkaa ja lopultahan Jeesus joutui oman kansansa surmaamaksi ja Paavali roomalaisten vallanpitäjien.
Jokaisella on oikeus valita tapansa uskoa tai kuulua mihin uskontoon haluaa.
On sitten aivan eri juttu, hyväksyykö Jumala kaikki maailman lukemattomat uskonnot. Vastaukseni on EI hyväksy.
Aikanaan jokainen, olipa uskonnollinen status mikä tahansa, joutuu Jumalan oikeudenmukaisen tuominnan kohteeksi. Varmaa on se, että silloin jokainen tuomitaan tekojensa mukaisesti. Niin Jeesus sanoi ja uskon siihen. Uskotko sinä?- Anonyymi00089
MITÄ SITTEN VAINOAT KRISTITTYJÄ TAI SUOMALAISIA. ?
- Anonyymi00051
Ihmettelin rahan keräystä juutalaiselle seurakunnalle joka ei tunnusta Jeesusta Messiaaksi, eli ovat pelastuksen ulkopuolella. Saivat aikaa puhumiseen ja laulamiseen.
Ymmörrän varainkeruun evankeliointiin, mutta tämä oli pöyristyttävää.- Anonyymi00052
Minkä takia muslimeille ei kerätä rahaa jos juutalaisillekin kerätään?
Tämä ei ole antisemitistinen kommentti, en vain vieläkään ymmärrä mistä tässä on kyse. - Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Tämä ei ole antisemitistinen kommentti, en vain vieläkään ymmärrä mistä tässä on kyse.Ei muslimit tarvitse mitään. Ne eivät kuole sodissa eivätkä näe nälkää niissä, vaan lihovat jos on sota.
Niillä menee aina hyvin. - Anonyymi00068
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ei muslimit tarvitse mitään. Ne eivät kuole sodissa eivätkä näe nälkää niissä, vaan lihovat jos on sota.
Niillä menee aina hyvin.Muslimimaat ovat rikkaita öljymaita. Voisivat asuttaa kaikki Palestiinaiset hienoihin taloihinsa ja antaa heille kaiken tarvittavan.
- Anonyymi00090
Älkää antako ne näyttelee kristittyä kun keräävät itselleen.
- Anonyymi00091
Anonyymi00052 kirjoitti:
Tämä ei ole antisemitistinen kommentti, en vain vieläkään ymmärrä mistä tässä on kyse.Muslimit on saanut islam keskukseen rahaa opetushallitus.
- Anonyymi00093
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ei muslimit tarvitse mitään. Ne eivät kuole sodissa eivätkä näe nälkää niissä, vaan lihovat jos on sota.
Niillä menee aina hyvin.Muslimi myös myy rahasta Juudas tyyliin avustusruuat ja varastetut. Myös lelut.
- Anonyymi00105
Anonyymi00053 kirjoitti:
Niillä menee aina hyvin.Minulla ei mene hyvin. Minä olen suomalainen opiskelija ja näen nälkää ja Kela on häätämässä minua kodistani nykyisen hallituksen leikkausten takia.
Ei TV7-kanavan vanhat rikkaat saarnamiehet minulle järjestä mitään rahoitusta.
- Anonyymi00054
Sionistiterrorivaltiolla on kyllä rahaa. Ei kannata kaikkia juutalaisia siihen sekottaa.
Erikoista, eikö? Antisemitismi nostaa päätään mitä tarmokkaammin Gazan ja Länsirannan palestiinalaisia murhataan!
Venäjän vastaisuuskin nousi uusiin sfääreihin, kun Putin ryhtyi poistamaa ukrainalaisia maan päältä. Ekalla viikolla tai Medvedev sanoa, että kahdessa viikossa kiovalaiset ui paskassa.
Mutta kuka mitäkin haluaa. Nykymaailmassa jos uskoo Jumalaan, saa tappa ihan luvan kanssa ja sinut siunataan.- Putin on Jumalan lahja maailmalle, Trump taitaa luulla olevansa uusi Messia, ja Netanjahu on Jumalan Valitun kansan pääministeri.- Anonyymi00094
Muutto luvattuun maahan ei millään onnistukaan . Ottaako Jahve ja MOHAMETTI maan pois .
- Anonyymi00058
Palestiinalaisia on autettu miljardeilla, joita on käytetty hyökkäystunneleiden rakentamisiin Gazassa ja golanin seudulla. Kuitenkin maailma raakkuu Israelin tuhoa. Iran ja sen ulkoistetut armeijat israelin rajoilla, huutavat täysin avoimesti Israelin juutalaisvaltion tuhoa. Ympäri maapallon terrorisoidaan juutalaisia. Perusteina valheelliset väitteet israelin miehittämistä vapaista alueista Läsi rannalla. palestiinalaiset väittävät alueita omikseen, vaikka mitään sopimuksia eidiitä ole. Niistä alueista, on sovittava yhdessä, Huuto äänestys ei ole pätevä sopimus. Raamatun sanoma ." Kuka kiroaa juutalaiset, sen minä kiroan. Kuka siunaa juutalaisia, häntä minä siunaan." Tämä on osottautunut todeksi, kuten historiasta näemme.
- Anonyymi00095
SILMÄ SILMÄSTÄ TYÖKONE TYÖKONEESTA MOOSES.
- Anonyymi00100
Miten saksalaiset on kirottu?
Ei siinä sodan jälkeen paljon ollut kirousta, kun maa alkoi suoltaa autoja sekä muita teollisuustuotteita maailmalle ja saksalainen laatu nousi arvoonsa.
Ei tullut juutalaisista kirousta. - Anonyymi00106
Anonyymi00100 kirjoitti:
Ei siinä sodan jälkeen paljon ollut kirousta, kun maa alkoi suoltaa autoja sekä muita teollisuustuotteita maailmalle ja saksalainen laatu nousi arvoonsa.
Ei tullut juutalaisista kirousta.Olihan siinä tietysti se Itä-Saksa 40 vuotta ryccan vallassa. Se oli kultturillisesti vanhaa Saksan ydinaluetta, jossa oli Berliini ja josta mm. Bach, Luther ja Goethe olivat kotoisin. siis nyt haluaa ajatella jotain "kirousta".
- Anonyymi00111
Anonyymi00100 kirjoitti:
Ei tullut juutalaisista kirousta.Saksa hävisi sen sodan. Kansan enemmistö alkoi katumaan tekojaan rehellisesti ja aikanaan pyysi anteeksi tekojaan. Jumala armahti katuvia lapsiaan, kuten aikoinaan juutalaisia, kun he hylkäsivät oman Jumalansa ja joutuivat orjiksi vihollisille, mutta katuivat ja saivat palata.
- Anonyymi00059
Ne rahat menee heille itselleen talojen rakentamiseen ja venäläisille . Älä usko huijausta . Ne on venäläisiä.
- Anonyymi00067
Tuore uskoontullut, vai trolli? Veikkaan trollia. Vai onko jäänyt Raamattu lukematta, jos ei ole selvillä, että Jeesuksen kaikki ensimmäiset opetuslapset olivat juutalaisia?
Messiaanisia eli Jeesukseen uskovia juutalaisia on kautta historian ollut, joskaan ei suuressa määrin, verrattuna muihin. Mutta esimerkiksi Israelin maassa evankeliumi on juuri nyt kovassa kysynnässä juutalaistenkin parissa eli he alkavat taas löytää Messiaansa. Evankeliumi on kiertänyt maailman ympäri ja on palaamassa takaisin juurilleen eli juutalaisille. He eivät aikanaan, kun Jeesus tuli maailmaan, tunnistaneet Messiastaan laajasti. Herääminen on vielä edessä.
Jos ei ole tajunnut juutalaisten roolia ja tärkeyttä suhteessa Jeesukseen ja evankeliumiin, ja myös kristikuntaan, kannattaa lukea Raamattu paremmin.- Anonyymi00104
Eli argumenttisi on että "juutalaiset tulevat vielä uskoon"? Noin voi sanoa ihan kenestä tahansa. Sitä paitsi, ei kukaan voi päättää heidän puolestaan mitä he tulevat tekemään. On hyvin mahdollista, että mitään heräämistä ei tule. En näe millä tavalla he olisivat yhtään sen lähempänä heräämistä kuin muslimit, shintolaiset tai ateistit. Harkitse sitä ajatusta, että tämä on vain kristittyjen henkilökohtainen fantasia eivätkä juutalaiset itse välttämättä halua mennä sen mukana.
- Anonyymi00112
Anonyymi00104 kirjoitti:
Eli argumenttisi on että "juutalaiset tulevat vielä uskoon"? Noin voi sanoa ihan kenestä tahansa. Sitä paitsi, ei kukaan voi päättää heidän puolestaan mitä he tulevat tekemään. On hyvin mahdollista, että mitään heräämistä ei tule. En näe millä tavalla he olisivat yhtään sen lähempänä heräämistä kuin muslimit, shintolaiset tai ateistit. Harkitse sitä ajatusta, että tämä on vain kristittyjen henkilökohtainen fantasia eivätkä juutalaiset itse välttämättä halua mennä sen mukana.
Raamattu kertoo, että he huomaavat aikanaan, että Jeesus oli Messias jonka he lävistivät Golgatalla. Heidän silmänsä aukeavat äkkiä ja he katuvat tekojaan itkien ja parkuen. Jeesus antaa heille anteeksi.
- Anonyymi00074
Olisi ollut relevanttia kertoa varainkeruuohjelmassa mihin juutalainen seurakunta käyttää rahat ihan käytännössä.
Siunaan Israelia ja juutalaista kansaa että löytäisivät Kristuksen elämäänsä. - Anonyymi00101
Juutalaisilla oli tärkeä rooli tappaa Jeesus sapattirikkomuksista ja ottaa siitä Jeesuksen veri päälleen. Sitä kantavat yhtä päällään.
- Anonyymi00102
Kaikki meni kirjoitusten mukaan. Jeesuksen piti kuolla ristillä.
- Anonyymi00103
Israelissakin on noussut vastustus sitä kohtaan että kaikki israelin arvostelu on antisemitismiä. Sada tuhannet Israelin juutalaiset ovat arvostelleet sotatoimia Gazassa.
Esim. Gideon Levy kuuluu tähän joukkoon ja hän sanoo, että Israelin toimet Gazasssa ovat ilman muuta kansanmurha sekä että Israelin toimet miehittämällä Länsirannalla ovat ilman muuta aparheidia, eli rotuerottelua.
Hän sanoo ettei ole missään nimessä antisemitisti. Hänen isänsä on paennut natseja Tsekkolovakiasta ja äidin puoleiset isovanhemmat murhattiin natsien keskitysleirillä. Hän sanoo olevansa antisionisti.
Alun perin Israelin valtion perustamiseksi tähdännyt aate on rappeutunut juutalaisten ylivallan rakentamiseksi.- Anonyymi00107
"Eilen hämmästyin kun kristillisellä kanavalla kerättiin rahaa juutalaisille ja sanottiin, että kristityn velvollisuus on tukea juutalaisia"??
Uskovan velvollisuus on tukea juutalaisia:
Room 15
"Näin he päättivät ja ovat sen jerusalemilaisille myös velkaa. Jos kerran muut kansat ovat päässeet osallisiksi jerusalemilaisten hengellisistä lahjoista, niillä on velvollisuus avustaa heitä taloudellisesti." - Anonyymi00108
Anonyymi00107 kirjoitti:
"Eilen hämmästyin kun kristillisellä kanavalla kerättiin rahaa juutalaisille ja sanottiin, että kristityn velvollisuus on tukea juutalaisia"??
Uskovan velvollisuus on tukea juutalaisia:
Room 15
"Näin he päättivät ja ovat sen jerusalemilaisille myös velkaa. Jos kerran muut kansat ovat päässeet osallisiksi jerusalemilaisten hengellisistä lahjoista, niillä on velvollisuus avustaa heitä taloudellisesti."Niihin ei kyllä kannattaisi osallistua, sillä ne lahjat ovat turmioillisia muille ihmisille.
- Anonyymi00113
Anonyymi00108 kirjoitti:
Niihin ei kyllä kannattaisi osallistua, sillä ne lahjat ovat turmioillisia muille ihmisille.
Keräyksen tuotolla avustetaan synagogien ja juutalaisten koulujen turvallisuutta.
- Anonyymi00109
Raamatussa puhutaan Israelin siunaamisesta. Se ei tietenkään tarkoita syntien siunaamista. Jumala on todistanut sen läpi raamatun. Juutalaisten pakkosiirtolaisuus Babyloniassa oli Jumalan tuomio kansan synneistä. Profeetta Sefanja puhuu alla Jerusalemin kohtalosta, joka ajoittuu lopun aikoihin. Kristittyjen kansanmurhan siunaajien kannattaa lukea tämä profetia huolella.
Jerusalemia vastaan (Sefanja 4)
1 Voi uppiniskaista ja veren saastuttamaa,
väkivaltaista kaupunkia!
2 Ketään se ei ole totellut,
ei ole ottanut opikseen kuritusta.
Herraan se ei luottanut,
ei kääntynyt Jumalansa puoleen......
8 Sen tähden odottakaa minua – sanoo Herra –
odottakaa sitä päivää, jolloin nousen syyttäjäksi.
Olen päättänyt koota kansat,
kutsun valtakunnat sinua vastaan
vuodattaakseni hehkuvan vihani
sinun päällesi. "
Mitä tulee rahan keräykseen, niin ketä tuetaan? Kansanmurhaa tekevää Israelin hallitusta? Maailmalla asuvia miljonäärejä? Väkivaltaisia siirtokuntalaisia? Omaa tv-toimintaa Jerusalemissa. Miksi miljardeja dollareja päivässä sotaan käyttävälle kansakunnalle kerätään rahaa? - Anonyymi00110
Jeesus tuomittiin kuolemaan Roomanvallan toimesta, koska epäiltiin, että hän suunnitelee kapinaa ja hänestä tulee itsenäistyvän Juudan kunigas.
Kuolemantuomion syy laitettiin näkyviin ristinpuuhun.
INRI: Jeesus Kristus Juutalaisten kuningas.
Hallinnnon toimeenpanemat murhat haluttiin vain pukea uskonkiistoiksi.
Hajoita ja hallitse.
Eripurainen kansa kun ei ole valmis vallankaappaukseen. >>Olihan siinä tietysti se Itä-Saksa 40 vuotta ryccan vallassa. Se oli kultturillisesti vanhaa Saksan ydinaluetta, jossa oli Berliini ja josta mm. Bach, Luther ja Goethe olivat kotoisin. siis nyt haluaa ajatella jotain "kirousta".>>
Ja nyt Ukraina saa kärsiä siitä mitä kotoperäiset natsit tekivät Toisen maailmansodan aikana.
😀😀😀😀😀
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986498KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3616062Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602973Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092424Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082095- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331228- 731217