Ei näytä hyvältä kunnollisille miehille tämäkään joulu

Anonyymi-ap

Taitaa taas kilteillä ja kunnollisilla miehillä olla synkkä, yksinäinen sekä ahdistava joulu luvassa... Mieluummin ollaan kännissä sopertavan jännämiehen nyrkkeilysäkkinä kuin rakastetaan kilttiä miestä kuntoon.

Kyllä kiltit ja kunnolliset miehet ansaitsevat rakkautta ja onnea jouluna! Ei voi olla noin vaikeaa olla valitsematta niitä väkivaltaisia jänniksiä!

36

355

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Useille käytössä oleville vosuille joulu on yhtä paha, jouluna ukkomiehet joutuvat olemaan perheen parissa, eikä polkemassa vosuja.

• Anonyymi00002

Missä on mulle kuuluva kiltti ja kunnollinen mies, jota saisi helliä ja paijata ja passata? Missä viipyy, kysyn vaan? Tänne sais tulla ja vähän äkkiä sittenkin. Olen kyllä jo alkanut epäillä, ettei kilttejä ole olemassakaan. Joulupukkikin tulee kerran vuodessa, mutta kiltit ja kunnolliset loistavat poissaolollaan. Surkeita ovat. Paskat, sanon minä. Pettureita!

• Anonyymi00004

Joka vuosi oon postittanut yhden sulle! Eikö muka ole tullut yhtään?
        Pitäiskö laittaa sitten matkahuollolla tänä vuonna, ettei vaan posti hukkais?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Joka vuosi oon postittanut yhden sulle! Eikö muka ole tullut yhtään?
        Pitäiskö laittaa sitten matkahuollolla tänä vuonna, ettei vaan posti hukkais?

Eiku hei! Eihän se ollutkaan k&k-paketti, vaan m&m pussukka.... sori.

Jatkakaa...

• Anonyymi00006

Tuo aloittaja on oikeasti vankimielisairaalassa. Syyntakeettomana täyttä ymmärrystä vailla tehdystä murhasta.
        Tämä on varma tieto.

• Anonyymi00008

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuo aloittaja on oikeasti vankimielisairaalassa. Syyntakeettomana täyttä ymmärrystä vailla tehdystä murhasta.
        Tämä on varma tieto.

Vankimielisairaala. Miten mielenkiintoista. Kertokaa mulle missä ois hylätty vankimielisairaala. Ois kiva mennä kuvaamaan se ja perehtyä sen historiaan. Mä kasvatussosiologian kurssilla kiinnostuin myös vankilaitoksesta. Pitäskö meidän palstalaisten käydä yhdessä tutustumassa tollaseen vankilaan?

• Anonyymi00011

Videopelaamme yksin kotona, odotamme että edes siinä roskia viedessä tai kaupassa käydessä joku nainen itseään tarjoaisi.

• Anonyymi00014

Kiltille kilttiä ja tuhmalle tuhmaa? Surkeus tilanteille on monesti itse aiheutettua, sanonpahan vaan. Hyvää joulua kilteille, hyvän tahtoisille ja hyvään uskoville ihmisille!☃️❄️🎄😘🤗

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Videopelaamme yksin kotona, odotamme että edes siinä roskia viedessä tai kaupassa käydessä joku nainen itseään tarjoaisi.

Minä ainakin pelaan joulunakin täysillä candy crushia ja väillä syön suklaata vaikka diapeteshoitaja paheksuu.
        Ihan sama. Yksi lekuri sanoi kerran, että miten hemmetti sulla onkin ollut noin kova elämä..

>simiti<

• Anonyymi00019
        JeroP kirjoitti:

Vankimielisairaala. Miten mielenkiintoista. Kertokaa mulle missä ois hylätty vankimielisairaala. Ois kiva mennä kuvaamaan se ja perehtyä sen historiaan. Mä kasvatussosiologian kurssilla kiinnostuin myös vankilaitoksesta. Pitäskö meidän palstalaisten käydä yhdessä tutustumassa tollaseen vankilaan?

tekisi mieli sanoa että moni palstalainen kuuluisi sinne asumaan..... mutta pitäisi jättää sanomatta....

• Anonyymi00020
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tämä on varma tieto.

Jos noin sattuisikin olemaan niin mitäs sitten?
        Ihminen sellainenkin on.
        Ja ihan samalla tavalla on oikeutettu kirjoittaa tänne palstalle kuten muutkin.
        Ja ansaitsee myös lämpöä, rakkautta ja toisen ihmisen..

🤗

• Anonyymi00022
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kiltille kilttiä ja tuhmalle tuhmaa? Surkeus tilanteille on monesti itse aiheutettua, sanonpahan vaan. Hyvää joulua kilteille, hyvän tahtoisille ja hyvään uskoville ihmisille!☃️❄️🎄😘🤗

Mä voin tässäkin kohdassa sitten olla se joka ajattelee ja välittää noista muistakin.

Eli hyvää joulua ja lämpimiä halauksia niille jotka tuosta toisesta hylättiin ulkopuolelle.

🤗🎄❄☃️😘🎁🎄🤗

• Anonyymi00024
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minä ainakin pelaan joulunakin täysillä candy crushia ja väillä syön suklaata vaikka diapeteshoitaja paheksuu.
        Ihan sama. Yksi lekuri sanoi kerran, että miten hemmetti sulla onkin ollut noin kova elämä..

>simiti<

Selaa Antti Heikkilän settii ja vapaudu diabeteksen ikeestä.

• Anonyymi00026
        JeroP kirjoitti:

Hylättyjä mielisairaaloita löytyy, muttei vankimielisairaaloita (nykyisin oikeuspsykiatrinen sairaala).

• Anonyymi00027
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Jos noin sattuisikin olemaan niin mitäs sitten?
        Ihminen sellainenkin on.
        Ja ihan samalla tavalla on oikeutettu kirjoittaa tänne palstalle kuten muutkin.
        Ja ansaitsee myös lämpöä, rakkautta ja toisen ihmisen..

🤗

ei voii olla totta! ei vttu!! en usko mitä näen.... ihan käsittämätöntä p*skaa.... hahahaa!!

nyt ei mene todesta, ei niin mitenkään. täyttä p*skaa koko tuo kommentti alusta loppuun asti....

• Anonyymi00028
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mä voin tässäkin kohdassa sitten olla se joka ajattelee ja välittää noista muistakin.

Eli hyvää joulua ja lämpimiä halauksia niille jotka tuosta toisesta hylättiin ulkopuolelle.

🤗🎄❄☃️😘🎁🎄🤗

ei vttu mikä suvakki!!! ei voi olla totta!!!...... ei mitenkään...en hetkeäkään usko tuohon...

s e ite kirjoittaa sieltä vankimielisairaalasta noita kommentteja tähän.....

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Hylättyjä mielisairaaloita löytyy, muttei vankimielisairaaloita (nykyisin oikeuspsykiatrinen sairaala).

Niinhän se on. Vankila löytys iisalmeen suunnasta. Kellokoskella taas joskus kävin kattomassa hylättyä nuoriso osastoa ja muutama vuosi sitten toimelaa. Ja ruotsissa säterin mielisairaalaa. Mutta onhan noita hylättyjä mielisairaaloita instagramikin väärällään.

• Anonyymi00003

Kiltti ja kunnollinen on eri asia kuin nynny.

• Anonyymi00007

Aloitus oli nynnyltä.

• Anonyymi00009

Kilttimies voi dokaa viinaa, selaa Pua settii ja lähtee yökerhoon iskee muijjii.

• Anonyymi00012

Pitää olla myös synnytyslaitoksella saatu chadin ulkonäkö.

• Anonyymi00013

Maksalaatikko kynttilöillä eropäivän kunniaksi. 🥹

• Anonyymi00017

Öky laittaa siihen sekaan puolukkahilloa erorahoilla.

Aikoinaan entinen vaimoni unohti luokseni mikroaaltouunin jossa on grilli samassa. Hirmu kätsy

>simiti<

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Öky laittaa siihen sekaan puolukkahilloa erorahoilla.

Aikoinaan entinen vaimoni unohti luokseni mikroaaltouunin jossa on grilli samassa. Hirmu kätsy

>simiti<

Miten siinä ny grilli voi olla samassa? Sehän on ihan eri periaate.

• Anonyymi00015

No mutta ehtiihän siinä vetää yhet linkut sitten itsekin, tod harmonisen oloinen palstaäijä

• Anonyymi00018

Harmonican oloinen mies?

• Anonyymi00021

Joulu on sellainen kulloiseksi sen itselleen luo

• Anonyymi00023

Kiltit ja kunnolliset miehet ovat jo lähteneet pois friendzonelta ja kulkevat omia polkujaan keskittyen omiin juttuihinsa. Naisten haikailu on yhtä turhan kanssa, koska nykynaiset ovat viallisia. Avioero olisi jokatapauksessa lähes varma, ja se ei ole riskin arvoista.

• Anonyymi00025

Kunnolliset miehet tekee hyvän joulun, oli parisuhteessa tai ei. Hyvä joulu ei ole parisuhdestatuksesta kiinni.

• Anonyymi00030

Kunnon mies saa kumppanin vain kun juo viinaa baareissa. Koko vuosi aikaa kunnon miehillä käydä baareissa joten ei kannata valittaa jos ette juoneet viinaa baareissa jossa naisiin tutustuu.
      T: viinamies

• UUSI

Itse olen sitten poikkeus tai minusta on kehkeytynyt jännämies.

Itsellä ihan positiivisia mietteitä joulun lähestyessä vaikka itsekseni täällä oleskelenkin. Perusteet tälle tunteelle rakennettiin perjantaina.

Taisin joskus mainita olleeni mukavilla treffeillä mutta jotka eivät oikein ottaneet tuulta tulevaisuuteen sillä nainen aikalailla suoraan ilmoitti kuuluvansa näihin naisiin jotka eivät elämäänsä enää miestä kaipaa.
      Ollaan kuitenkin välillä oltu yhteyksissä ja vajaa pari viikkoa sitten jutellessa vertailin meidän työvuoroja ja kysyin suoraan hänen kiinnostusta ravintolailtaan jos varaan meille pöydän. Hän kuulosti jopa innostuneelta ajatuksesta ja varasin sitten meille pejantaiksi pöydän.

Ihan en ole varma miten nykyään tapakulttuureihin suhtaudutaan mutta itse vedin vanhan liiton kaavan mukaan eli avasin ovet, autoin takit sekä pistin jopa tuolin hänen alleen. Ilta meni mukavasti jutellen ja minulla oli todella hauskaa eikä hänkään nyt kovin tympeeltä vaikuttanut.
      Takaisin ajaessa hän sitten kysäisi josko keittäisin kahvit niin tulisi tarkastamaan minun kirjahyllyni. EIpä siinä, pistin kahvin tippumaan ja hän siinä selaili mitä minun kirjahyllystä löytyy.

Juotiin kahvit loppuun ja hän alkoi tehdä lähtöä. Autoin takin päälle ja annoin siinä sitten lähtöhalauksen. Ennenkkuin hän ehti kääntyä niin rohkaistuin ja kysyin että "saanko suu...." ja ennenkuin edes sain lausetta loppuun vastaus oli että "saat". Samantien hän painautuin minua vasten ja suuteloinnsihan se meni. Pihalla vielä jatkettiin sitäkin huolimatta että muutama autolastillinen nuoria ajoi ohi.

Kaikille toivon rakkautta ja onnea jouluna sekä muinakin päivinä mutta hyvä pitää mielessä että onni ja rakkaus , kuten myös kateus, ovat asioita jotka pitää ansaita.

• Anonyymi00032
        UUSI

No jopas nyt! 😊 Erinomaisen kiva lukea tällaista! Aivan kertakaikkiaan ihanata.!

• Anonyymi00031
      UUSI

Käyn töissä, maksan veroja. Siltikään naiset eivät ymmärrä palkita seksillä ja rakkaudella.

• UUSI

Mutta sehän on hyvä että käyt töissä ja maksat veroja. Niin mäkin ja sitten saadaan yhteiskunta nousuun.

Tosta seksillä palkitsemisesta. Tällästäkin luontaisetua on joskus tarjottu. Ei välttämättä niin kiva juttu.

• Anonyymi00033
      UUSI

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      294
      4781
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      135
      3066
    3. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      52
      2983
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1541
    5. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1242
    6. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1189
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      7
      1016
    8. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      78
      991
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      981
    10. Paskalaista valokuitulakiin

Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais
      Maailman menoa
      52
      979
    Aihe