Show nyrkkeily Trump onnitteli Iltis suuttu

Anonyymi-ap

Trump taas iltiksen hampaissa. No, Trump, kamppailulajien ystävä, on onnitellut yhdysvaltain kansalaista Jake Paulia siitä kun poju pääsi kuudenteen erään saakka Englantilaisen Joshuan vähemmän hellässä käsittelyssä.

Iltiksen mielestä Trump on tyhmä koska Pekka Mäen mukaan Jake otteli surkeasti ja onnitteleminen on väärin. On siinä perustelut.

Minkä maan presidentti lähtisi haukkumaan oman maan urheilijoita ( tai wannabe urheilijoita kuten Jake). Suomessa vastaava tyyppi oli Tony Halme, epäilen että Stubb olis Tonya maininnut missään yhteydessä, vaikka Tony olis voittanu maailmanmestaruuden. Ei olis edes noteerannu, mutta jenkit on eri maata, jenkit tukee omiaan paitsi vittuilijoita kuten Rob Reineria, jota Trump tylytti huolella.

4

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

(+ +) lalla lalla laa

• Anonyymi00002
      UUSI

Kehuhan Trump yhen mustan urheilijan isoon munaakin . Trump tykkää kaikesta mikä on isoo .

• Anonyymi00003
      UUSI

Kyllä Trump on haukkunut USAn urheilijoita paljonkin . Ne urheilijat ei nuole trumppii .

• Anonyymi00004
      UUSI

Trump mm. fanittaa Connor McGregoria, siinä on yksi syy siihen miksi minua oksettaa Trumpin into kamppailulajeja kohtaa. McGregor on nimittäin väkivaltarikollinen!

Muistan nähneeni mm. yhden videon koripallo-ottelusta. Väliajalla yleisöä viihdytti klovni ja eikös McGregor iskenyt ihan huvin vuoksi sen klovnin kanveesiin ja piti sitä hauskana juttuna. Yleisö buuasi McGregorille, eikä ihme. McGregor on väkivaltainen idiootti, jolla on mm. tuomio raiskauksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5380
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1262
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      103
      895
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      821
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      793
    6. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      767
    7. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      763
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      754
    9. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      48
      752
    10. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      749
    Aihe