Treffitsuomi24.fi kokemuksia?

Anonyymi-ap

Jokainen viesti maksaa ja tuntuu että keskustelisi bottien kanssa. Onko kellään kokemuksia ko. palvelusta ja onko johtanut tapaamisiinkin?

12

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen käynyt useillakin treffeillä sitä kautta. Ihan kelpoja mutta suurin osa oli varattuja valehtelijoita. Muutama aika hyvä oli kyllä. Ja hauskaakin oli meillä.

• Anonyymi00011

Chat on parempi paikka ja pääsee paremmin treffeille.

• Anonyymi00002

Semmoinen tarkennus että kyseessä on siis treffitsuomi24.com eikä .fi kuten aloituksessa mainittu.

• Anonyymi00003

Ottakaa ihmiset järki käteen! Jo sivun ulkoasusta pystyy päättelemään onko kyseessä huijaussivusto.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ottakaa ihmiset järki käteen! Jo sivun ulkoasusta pystyy päättelemään onko kyseessä huijaussivusto.

Järki ja tukka ei mahdu samaan päähän mutta mielestäni vaikuttaa aidolta sivulta. Löytyykö eriävä mielipide?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Todellinen huijarisaitti! Pakottaa rekisteröitymään ja tiliä ei voi poistaa jos ei maksa.

• Anonyymi00005

Sivut mainostaa itseään ilmaisena eli maksuttomana. Maksamattomana jäsenenä et kuitenkaan pääse yhtään viesteissä eteenpäin. Mutta onhan se näin että kaikki tässä elämässä maksaa. Ei ole ilmaisia lounaita. Tuntuu muuten siltä että jos maksamattomalle jäsenelle tulee joku lyhyt viesti niin sen on kirjoittanut palstan pitäjä
      Jotta saadaan tämä maksamaton jäsen pysymään mukana palstalla jos vaikka joskus alkaisi maksamaan. Että mielenkiinto säilyy.

• Anonyymi00006

Botteja tai palkattuja työntekijöitä jotka viestittelevät hyväuskoisille ja seksinnälkäisille miehille.

Ihmettelen miten näillä huijaussivustoilla on lain suoja. Täyttä kusetusta joka on verrattavissa petokseen.

• Anonyymi00009

Jos teillä on noin negatiiviset mielikuvat nettideittailusta niin miksi te sitten olette liittyneet nettideittisivustolle? 😅

Saisinko tähän rationaalisen vastauksen eikä mitään irrationaalista tunnepurkausta itkupotkuraivaria?

• Anonyymi00008

moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita

• Anonyymi00015

moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2990
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2672
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      50
      2441
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      31
      2407
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1958
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1489
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1482
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1413
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1359
    10. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      47
      1344
    Aihe