Jokainen viesti maksaa ja tuntuu että keskustelisi bottien kanssa. Onko kellään kokemuksia ko. palvelusta ja onko johtanut tapaamisiinkin?
Treffitsuomi24.fi kokemuksia?
12
648
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen käynyt useillakin treffeillä sitä kautta. Ihan kelpoja mutta suurin osa oli varattuja valehtelijoita. Muutama aika hyvä oli kyllä. Ja hauskaakin oli meillä.
- Anonyymi00011
Chat on parempi paikka ja pääsee paremmin treffeille.
- Anonyymi00002
Semmoinen tarkennus että kyseessä on siis treffitsuomi24.com eikä .fi kuten aloituksessa mainittu.
- Anonyymi00003
Ottakaa ihmiset järki käteen! Jo sivun ulkoasusta pystyy päättelemään onko kyseessä huijaussivusto.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ottakaa ihmiset järki käteen! Jo sivun ulkoasusta pystyy päättelemään onko kyseessä huijaussivusto.
Järki ja tukka ei mahdu samaan päähän mutta mielestäni vaikuttaa aidolta sivulta. Löytyykö eriävä mielipide?
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Todellinen huijarisaitti! Pakottaa rekisteröitymään ja tiliä ei voi poistaa jos ei maksa.
- Anonyymi00005
Sivut mainostaa itseään ilmaisena eli maksuttomana. Maksamattomana jäsenenä et kuitenkaan pääse yhtään viesteissä eteenpäin. Mutta onhan se näin että kaikki tässä elämässä maksaa. Ei ole ilmaisia lounaita. Tuntuu muuten siltä että jos maksamattomalle jäsenelle tulee joku lyhyt viesti niin sen on kirjoittanut palstan pitäjä
Jotta saadaan tämä maksamaton jäsen pysymään mukana palstalla jos vaikka joskus alkaisi maksamaan. Että mielenkiinto säilyy. - Anonyymi00006
Botteja tai palkattuja työntekijöitä jotka viestittelevät hyväuskoisille ja seksinnälkäisille miehille.
Ihmettelen miten näillä huijaussivustoilla on lain suoja. Täyttä kusetusta joka on verrattavissa petokseen.- Anonyymi00009
Jos teillä on noin negatiiviset mielikuvat nettideittailusta niin miksi te sitten olette liittyneet nettideittisivustolle? 😅
Saisinko tähän rationaalisen vastauksen eikä mitään irrationaalista tunnepurkausta itkupotkuraivaria?
- Anonyymi00008
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita
- Anonyymi00015
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen saiko viestin t marita
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321