Rapusta kuuluu outoja..

Kalki_Avatar

..ääniä; ja olen kalpeana asunnossani. "Koska kirjoittajan on aina vapaudellaan ja hengellään täytynyt maksaa oikeudestaan olla massoille käsittämätön."

Olen alkanut viettää yöt pururadan lähellä pusikossa, sillä onhan tunnettua että "ne" tulevat hakemaan uhrinsa aina öisin.

Nytkin lukevat mitä typeryyksiä tänne oikein kirjoittelen. Mutta minä olen ovelampi kuin te! Huijaan vielä kaikkia! Muutun marsuksi.

En usko teidän jeesuksiinnne ja järkiinne. Uskon rapusta kantautuviin ääniin; ne puhuvat selkeämpää kieltä kuin "te". Ne puhuvat pelon kielellä.

Pelko antaa selkeyden, ei järki.

Usein kun tulee "hulluskohtaus", niin yritäpä hillitä sitä järjellä! Ei onnistu! Sen sanon! Se todistaa minulle että järki ei ole oleellinen juttu. Järki on niinkuin ampuisi hernepyssyllä mastodonttia. Ei se sitä pysäytä.

Todella järkevä henkilö, eli varsinaisesti järkevä, uskoo hirviöihinsä; ja juttelee niiden kanssa; ja ruokkii hirviöitä.

5

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillä tavalla

Kuulostaa järkevältä.Kyllä nää oot sitte viksu immeinen..

• Mites tämä liittyy ateismiin?

• ateisti

Jos se vaikka on harhainen ateisti. Ei ne mielensairaudet ole poisluettu meiltäkään.

• Kalki_Avatar

Ja tuli näpeille, ai!

Olin niin innoissani kun tein tuon alustuksen, että anteeksi vain, muistanut painottaa asiaa, jota olen AINA näissä ateismipalstan jutuissani yrittänyt painottaa; että uskovaisuus vai ateismi. Käytin tuossa muotoa "jeesus ja järki".

Kyllähän mielenterveyden ongelmiakin omaava henkilö voi miettiä näitä uskonkysymyksiä. Vai eikö muka voi? Ja varsinkin kun mulla on näitä juttuja niin tiheään, ja lähes koko ajan.

JUMALA JA JÄRKI KUULUU KAIKILLE TÄÄLLÄ SUOMESSA! MYÖS MIELENTERVEYSONGELMAISILLE!

• Juutas Pappi Perkele
        Kalki_Avatar kirjoitti:

Ja tuli näpeille, ai!

Olin niin innoissani kun tein tuon alustuksen, että anteeksi vain, muistanut painottaa asiaa, jota olen AINA näissä ateismipalstan jutuissani yrittänyt painottaa; että uskovaisuus vai ateismi. Käytin tuossa muotoa "jeesus ja järki".

Kyllähän mielenterveyden ongelmiakin omaava henkilö voi miettiä näitä uskonkysymyksiä. Vai eikö muka voi? Ja varsinkin kun mulla on näitä juttuja niin tiheään, ja lähes koko ajan.

JUMALA JA JÄRKI KUULUU KAIKILLE TÄÄLLÄ SUOMESSA! MYÖS MIELENTERVEYSONGELMAISILLE!

Niin, Sanassakin sanotaan että joku maa on otollisempi Herran siemenelle kuin jokin toinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1948
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1370
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1030
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      801
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      751
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      703
    Aihe