Rapusta kuuluu outoja..

Kalki_Avatar

..ääniä; ja olen kalpeana asunnossani. "Koska kirjoittajan on aina vapaudellaan ja hengellään täytynyt maksaa oikeudestaan olla massoille käsittämätön."

Olen alkanut viettää yöt pururadan lähellä pusikossa, sillä onhan tunnettua että "ne" tulevat hakemaan uhrinsa aina öisin.

Nytkin lukevat mitä typeryyksiä tänne oikein kirjoittelen. Mutta minä olen ovelampi kuin te! Huijaan vielä kaikkia! Muutun marsuksi.

En usko teidän jeesuksiinnne ja järkiinne. Uskon rapusta kantautuviin ääniin; ne puhuvat selkeämpää kieltä kuin "te". Ne puhuvat pelon kielellä.

Pelko antaa selkeyden, ei järki.

Usein kun tulee "hulluskohtaus", niin yritäpä hillitä sitä järjellä! Ei onnistu! Sen sanon! Se todistaa minulle että järki ei ole oleellinen juttu. Järki on niinkuin ampuisi hernepyssyllä mastodonttia. Ei se sitä pysäytä.

Todella järkevä henkilö, eli varsinaisesti järkevä, uskoo hirviöihinsä; ja juttelee niiden kanssa; ja ruokkii hirviöitä.

5

663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillä tavalla

Kuulostaa järkevältä.Kyllä nää oot sitte viksu immeinen..

• Mites tämä liittyy ateismiin?

• ateisti

Jos se vaikka on harhainen ateisti. Ei ne mielensairaudet ole poisluettu meiltäkään.

• Kalki_Avatar

Ja tuli näpeille, ai!

Olin niin innoissani kun tein tuon alustuksen, että anteeksi vain, muistanut painottaa asiaa, jota olen AINA näissä ateismipalstan jutuissani yrittänyt painottaa; että uskovaisuus vai ateismi. Käytin tuossa muotoa "jeesus ja järki".

Kyllähän mielenterveyden ongelmiakin omaava henkilö voi miettiä näitä uskonkysymyksiä. Vai eikö muka voi? Ja varsinkin kun mulla on näitä juttuja niin tiheään, ja lähes koko ajan.

JUMALA JA JÄRKI KUULUU KAIKILLE TÄÄLLÄ SUOMESSA! MYÖS MIELENTERVEYSONGELMAISILLE!

• Juutas Pappi Perkele
        Kalki_Avatar kirjoitti:

Ja tuli näpeille, ai!

Olin niin innoissani kun tein tuon alustuksen, että anteeksi vain, muistanut painottaa asiaa, jota olen AINA näissä ateismipalstan jutuissani yrittänyt painottaa; että uskovaisuus vai ateismi. Käytin tuossa muotoa "jeesus ja järki".

Kyllähän mielenterveyden ongelmiakin omaava henkilö voi miettiä näitä uskonkysymyksiä. Vai eikö muka voi? Ja varsinkin kun mulla on näitä juttuja niin tiheään, ja lähes koko ajan.

JUMALA JA JÄRKI KUULUU KAIKILLE TÄÄLLÄ SUOMESSA! MYÖS MIELENTERVEYSONGELMAISILLE!

Niin, Sanassakin sanotaan että joku maa on otollisempi Herran siemenelle kuin jokin toinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe