Haapala ei olisi halunnut tätä tehdä mutta asia levisi jo Ruotsiinkin asti niin vastine oli pakko tehdä. Tämä todella asiallinen vastaus Kokkolan Autohuollon johtajalta Jesse Haapalalta oli hyvin sovitteleva ja perusteet vastaukselle ovat erittäin hyvät. Haapala on ensinnäkin huippuluokan osaaja alallaan mutta erittäin fiksi kaveri eikä lähde riitelemään vaan sovittelemaan kertoen kuitenkin totuuden mikä on korjaamista mikä osien vaihtamisen ero hyvin esimerkein. Hän ajattelee vihreästi ja ajattelee asiakaslähtöisesti kokonaisuutta.
https://www.youtube.com/watch?v=UIe5zE35AZM
Trafi äkämystyi Jesse Haapalalle. Haapala vastaa.
11
112
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Totuus tulee ilmi että sähköhärpäkkeillä ja hybrideillä vaan ei tee mitään.
- Anonyymi00002UUSI
Paskoja kaikki nuo laitteet ja pitäisi aina vain ostaa tuhansien tai kymmenien tuhansien arvoisia varaosia, koska tehtaat eivät myy pikkuosia.
Kusetusta koko tuotanto.- Anonyymi00003UUSI
Haapala puhuu asiaa, vaihdetaanhan mm. akun kennostojakin jotka eivät ole voimakkuudeltaan samoja kuin akkupaketissa on ja onko senyt sitten parempi jos ja kun virtasarjan suoja hapettuu ja murenee käsiin ja se sitten täytetään sikaflexillä. Kylä Haapalan porukka on taatusti ammattitaitoinen yritys joka ajattelee turvallisuutta parannellakseen tehtaiden huonoja ratkaisuja. Haapala peräänkuuluttaa yhteisia keskusteluja ja yhteistyötä asiakkaan parhaaksi kaikkien osapuolten parhaaksi, aikä vastakkainasettelua. Tuohan on sähköautoilijoiden etu jos
keksitään parempi ratkaisu johonkin huonoon.
Haapala on taatusti rehti kaveri, tunnen hänen isänsäkin Riston joka oli myös aikoinaan pätevä asentaja.
Kenenkähän varpaille tässä nyt on astuttu kun pitää, valltakunnallisesti oikein ärtyä.
- Anonyymi00004UUSI
Asiallinen kaveri ja yksi parhaista asiantuntijoista tässä maassa.
- Anonyymi00005UUSI
No joo....jos olisi Ekonomisti niin olisi vielä pahempi.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
No joo....jos olisi Ekonomisti niin olisi vielä pahempi.
Tuo mies (yritys) pääsee vielä isosti mailmankartalle. Ei mene kauaa kun Jesse on aamutv,ssä haastateltavana, jos ei ole jo ollut.
- Anonyymi00007UUSI
Oli kyllä asiallinen vastaus liittimen korjauksesta jai hmettelen miten vuosikymmenestä toiseen Trafissa ei vaan äly pääse kehittymään nyt joudutaan vaihtamaan Peilejä Defendereihin muutaman millin takia aiemmin ollaan pidennetty lava autojen lavoja yms boxeja laitettu katolle ja mitä lie takapenkkejä muutettu Nämä keksii aina uutta kiusaa
- Anonyymi00008UUSI
Traficom on oikeassa
- Anonyymi00009UUSI
Traficom on olemassa itseään varten
- Anonyymi00010UUSI
Onneksi on tuollaisia Haapaloita, jotka uskaltavat kyseenalaistaa asioita ja joilla on enemmän älyä ja osaamista kuin Traficomissa kaikilla yhteensä. Luulen, että Traficomissa kaikki eivät edes tiedä mitenpäin mutteri kiristetään.
- Anonyymi00011UUSI
Hapettuminen tulee olemaan pahin ongelma autojen vanhetessa, jos niitä ei saa korjata halvalla, vaan joutuu vaihtamaan koko akuston.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2494514Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051543Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn161431- 511271
- 921206
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2011065- 471045