Kilttimies Ville 38v etsii treffiseuralaista.
Siinä naisilla oiva tilaisuus mennä juomaan ja syömään ja lähteä sitten masu täynnä pienessä hiprakassa kotiin nukkumaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a33956f7-23e7-44ce-83c0-6f9f5f17dd75
Naisille treffit jouluna
13
252
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ilmoituksessaan Turunen korostaa turvallisuutta ja molemminpuolista mukavuutta. Esimerkiksi sauna on vapaaehtoinen ja fyysinen läheisyys perustuu suostumukseen.
- Anonyymi00002
Iltaan sisältyy ilmainen jouluateria, joulusauna, lahjojen vaihto sekä elokuvan katselua yhdessä.
- Anonyymi00008
Korostit sanaa ilmainen
- Anonyymi00003
Ei varmasti suostu yksikään suominainen treffeille kun pitäisi ostaa tuntemattomalle miehelle lahja ja kenties antaa piparia.
Jos kyseessä olisi mallimies, niin naiset tuulispäinä ottaisivat taksia alle. Mallimiehen oven takana olisi jonoa.- Anonyymi00006
Noh empä olisi varma tosta. Tiedä kuinka monta yhteydenottoa on tullut ja niistä oli jo yks valittuna.
- Anonyymi00007
Älä höpötä. Tuolle miehelle on tullut jo vaikka kuinka paljon tarjokkaita. Hän on OIKEASTI kiltti. Oikeasti ja aidosti kiltillä tavismiehellä on kysyntää.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Älä höpötä. Tuolle miehelle on tullut jo vaikka kuinka paljon tarjokkaita. Hän on OIKEASTI kiltti. Oikeasti ja aidosti kiltillä tavismiehellä on kysyntää.
Varmasti on kysyntää aiemmin eletyn oman elämän jälkeen.
- Anonyymi00005
Nostan hattua jätkälle. En kyllä itse olisi valmis tollaista tekemään. Ja auta armiasta että lehti nosti sen heidän sivuille..
Noh nostetaan hattua edelleen jätkän idealle sekä että asenne on kohdillaan eikä päätä palele vaikka lehdistökin huomio hänet... - Anonyymi00010
Ei saa piparia.
- Anonyymi00012
Ei vaikuta tarpeeks jännältä mieheltä..
- Anonyymi00013
– Threads-palvelussa monet naiset ovat ilmaisseet huolensa miesten koteihin menemisestä ensitreffeillä. Haluan korostaa ilmoituksessa, että olen turvallista seuraa ja että tapaaminen etenee vieraan toiveiden mukaisesti, Turunen tarkentaa.
Kiltimies ei pahaa tee, mutta sehän se ongelma onkin tai se, että nainen ei pysty antautumaan kilttimiehelle, koska kiltteys ei yksinkertaisesti sytytä. - Anonyymi00014
Jos olis mallimies..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079