Siis millä olette saanut kasvojenne ihon rauhoittumaan ?
Olen käyttänyt avenea, joku uusi antirougeurs concentrat tms muuten hyvä mutta iholle liian kuiva ja hetken käytettynä iho alkaa punoittaa.
La roche posay punoittavalle iholle ei auta…
Favora rauhoittava auttoi ensin, mutta sitten iski niin kauhea kuumotus ja punoitus että itkettää
Mitä vielä voisi kokeilla ?
Apua - couperosa&ruusufinni helottaa
Anonyymi-ap
5
273
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lopeta saunominen jos se kuuluu viikkoohjelmaasi.Mulla se auttoi.
- Anonyymi00002
Ikävä kyllä käyn harvoin saunassa, kun ei ole omaa saunaa.
Olisiko muita ehdotuksia ?
Joskus muistan kosmetologin sanoneen, että seerumit ja kasvovesi voivat myös pahentaa ihon ärsytystä mutta onko kukaan kuullut samaa ?
- Anonyymi00003
Onko kukaan käyttänyt Eucerin ultrasensitive voiteita ?
- Anonyymi00004
Itse mietin onko kukaan saanut apua kyseiseen ongelmaan muuta kautta, kuin kasvovoiteet yms ?
Mietin ruokavaliota, elämäntapoja jne ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242461Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3482077Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101743Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581528Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121062Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181049- 55910
- 63895
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2858