vahan jäänteen pois iholta

miten??

Oon käyttäny Veet kylmävahaa säärikarvojen poistoon. Sitä väkisinkin jää iholle, sekä sääriin että käsiin, niin että miten se poistetaan??

Ohjeessa lukee että vahalappujen vahattomalla puolella, mutta mulla ainakin nissäkin on kaiken tän sähellyksen jälkeen vahaa. Sit lukee et ei saa poistaa veden eikä alkoholia sisältävän tuotteen kanssa, miksköhän ei veden...?!

Mut kuitenkin, vielä on ohje et pumpulilla ja öljyllä saa poistaa. Mut millä ihmeen öljyllä?? Rypsiöljyllä, oliiviöljyllä vai jollain ihan muulla? En ymmärrä...

Auttakaahan siskoa hädässä :)

9

14565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm

      Kokeile rypsiöljyä tai oliiviöljyä. Ei niistä haittaakaan ole!
      Entä ne jälkihoitopyyhkeet, kokeilitko niillä?

      • mutta...

        kokeilin muttei oikeen toiminu. Oliiviöljyllä sit yritin poistaa niitä tahmasia jäänteitä, kaipa se jotenkin toimi ja jalat on tallella edelleen, että ei kai siitä sitten ainakaan paljon haittaa ole :)


      • ....
        mutta... kirjoitti:

        kokeilin muttei oikeen toiminu. Oliiviöljyllä sit yritin poistaa niitä tahmasia jäänteitä, kaipa se jotenkin toimi ja jalat on tallella edelleen, että ei kai siitä sitten ainakaan paljon haittaa ole :)

        aijaa että ei vedellä? minä ainakin olin lukevinani taas siitä pakkauksesta jotain että ne jämät jotka jää lähtee helposti pois vedellä ja itse ainakin menin vain suihkuun vahauksen jälkeen ja kaikki hyvin.. En sitten tiedä. Lukiko siinä ihan varmasti niin? kummaa..


    • SaSa

      Yllättävänkin hyvin mulla ainakin lähti ihan ruokaöljyllä (olisiko ollut rypsiöljyä). Vaha liukenee siihen ja sen voi sitten pestä pois.

      • mullakin lukee

        ettei vedellä pidä poistaa jäämiä, en kyllä saanut karvojakaan postettua niillä


    • Katja241

      Kuumavahan saa pestyä vedellä pois, mutta kun kyse on kylmävahaliuskoista niin mulla on tässä sama ongelma.. se on kuin liimaa joka ei lähde millään pois :( Kokeilen sitten öljyä! :)

      • leenah4

        Jeeeeiiiiii, öljy toimii, hierotkaa sitä kunnolla siihen vahajämä kohtaan ja sit peskää vaikka vedellä ja suihkugeelillä pois. Mulla toimi!


      • Anonyymi
        leenah4 kirjoitti:

        Jeeeeiiiiii, öljy toimii, hierotkaa sitä kunnolla siihen vahajämä kohtaan ja sit peskää vaikka vedellä ja suihkugeelillä pois. Mulla toimi!

        Jeee


    • Anonyymi

      Vauvanöljyä sais kuulemma käyttää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3730
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2920
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      2241
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      212
      1944
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1927
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1877
    Aihe