Jean S soittaa paljon T Kansan biisejä. Viimeksi eilen Kaustisella. Mene johonkin niiden keikalle.Oli hyvä meno päällä.
Justiinax hoi tiedoksi sinulle
10
637
Vastaukset
Joo, mä tykkään kyllä Jean S:stä. En ole niiden keikalla vielä kyllä koskaan ollut, mutta olen telkkarista nähnyt , että niillä on ihan hyvä meininki päällä esiintyesään( Voittaa Finlanderssin 100-0) .Pitää joskus menne tsekkaamaan, jos ne jossain lähiseudulla esiintyy.
Yhdessä haastattelussahan ne sanoi ,että ne haluais joskus esiintyä Tapsan kanssa yhdessä:)
Ne on kivoja ,kun ne arvostaa Tapsaa.- Elämää vaan
vois olla hyvää meininkiä.Vain mitä Justiinax?Hauskaa lauantain jatkoo sulle
Elämää vaan kirjoitti:
vois olla hyvää meininkiä.Vain mitä Justiinax?Hauskaa lauantain jatkoo sulle
Varmasti olisi hieno meno ja meininki !!! Toivottavasti se Tapsan ja Jean S:n yhteiesiintyminen/esiintymiset toteutuis ! :D
Arvostus ainakin on molemminpuolista, sillä mä olen kuullut Tapsankin kehuvan Jean S:sää:)
Hauskat viikonlopun jatkot sullekkin ! :D- t.kansa
Justiinax kirjoitti:
Varmasti olisi hieno meno ja meininki !!! Toivottavasti se Tapsan ja Jean S:n yhteiesiintyminen/esiintymiset toteutuis ! :D
Arvostus ainakin on molemminpuolista, sillä mä olen kuullut Tapsankin kehuvan Jean S:sää:)
Hauskat viikonlopun jatkot sullekkin ! :Dsä oot tosi pönttö
- jepjep
Mitenköhän arvostaisi muutaman yhteiskeikan jälkeen...
jepjep kirjoitti:
Mitenköhän arvostaisi muutaman yhteiskeikan jälkeen...
Taitaa "jepjep" olla joku kaunainen muusikonplanttu..
- jhgfd
Justiinax kirjoitti:
Taitaa "jepjep" olla joku kaunainen muusikonplanttu..
Ja ne "muusikonplantuthan" ei tietenkään tunne Tapsaa yhtä hyvin kuin sinä, joten ei niiden mielipiteitä kannata kuunnella...
jhgfd kirjoitti:
Ja ne "muusikonplantuthan" ei tietenkään tunne Tapsaa yhtä hyvin kuin sinä, joten ei niiden mielipiteitä kannata kuunnella...
Monella muusikolla on vaan jo ihan etukäteen Tapsaa paremmin tuntemattakaan sellainen asenne ,että mulkku mikä mulkku.
Tapsa on huomaavainen ja mukava faneilleen. Se on monet kerrat huomattu.- minna
Justiinax kirjoitti:
Monella muusikolla on vaan jo ihan etukäteen Tapsaa paremmin tuntemattakaan sellainen asenne ,että mulkku mikä mulkku.
Tapsa on huomaavainen ja mukava faneilleen. Se on monet kerrat huomattu.Ja sinäkö sen oikeesti muka tunnet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024813Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1061001Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah30984Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971