Näin tänään vaalean kaunottaren Citymarketissa, oli kauniskasvoinen, pitkät vaaleat hiukset, n.170cm, ehkä korkokengät toi pituutta ja oli varmaan menossa juhliin joulua? Oli pukeutunut nättiin vaaleaan villakangastakkiin ja hymyili minulle monta kertaa vähän salaa, vaikka olin ihan tavallisissa vaatteissa menossa vielä omiin hommiin? Nainen kyllä huomasi minun kiinnostuneen katseeni, mutta hänellä oli joku seurana, eikä voinut sanoa mitään. Mutta, näkee niitä nättejä ja hyvällä vartalolla olevia näin vanhempana, tämä nainen oli 20-30v välissä, kyllä olisi jouluna saanut tulla syliin ja hellittäväksi.
Vaalea, nätti, pitkät hiukset
6
345
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näin toissapänä tumman kaunottaren Citymarketissa,
oli kauniskasvoinen, pitkät mustat hiukset, n.165 cm?
(siis raato, ei hiukset)
Oli pukeutunut työvaatteisiiinsa ja hymyili minulle ujosti vähän salaa.
Tuskin huomasi minun kiimaista vilkuilua.
Tämä nainen oli 30v korvilla.
Kyllä olisi jouluna saanut tulla syliin ja hellittäväksi. - Anonyymi00002
Oliko hyvät tissit?
- Anonyymi00003
En ole imeväisikäinen enää.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eli pienet = huonot oli?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aloittajana kylläkin tarkoitin, että nainen voi tulla syliinistuun, ehkä nykynainen ei halua istua miehen syliin ja suukotella, halata?Mutta, oli nätti nainen ja niitä on ehkä yksi tuhannesta, missitkään ei ole niin nättejä, vaateripustimia enemmänkin ja on anorektikon näköisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 75842
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745