Näin tänään vaalean kaunottaren Citymarketissa, oli kauniskasvoinen, pitkät vaaleat hiukset, n.170cm, ehkä korkokengät toi pituutta ja oli varmaan menossa juhliin joulua? Oli pukeutunut nättiin vaaleaan villakangastakkiin ja hymyili minulle monta kertaa vähän salaa, vaikka olin ihan tavallisissa vaatteissa menossa vielä omiin hommiin? Nainen kyllä huomasi minun kiinnostuneen katseeni, mutta hänellä oli joku seurana, eikä voinut sanoa mitään. Mutta, näkee niitä nättejä ja hyvällä vartalolla olevia näin vanhempana, tämä nainen oli 20-30v välissä, kyllä olisi jouluna saanut tulla syliin ja hellittäväksi.
Vaalea, nätti, pitkät hiukset
6
350
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näin toissapänä tumman kaunottaren Citymarketissa,
oli kauniskasvoinen, pitkät mustat hiukset, n.165 cm?
(siis raato, ei hiukset)
Oli pukeutunut työvaatteisiiinsa ja hymyili minulle ujosti vähän salaa.
Tuskin huomasi minun kiimaista vilkuilua.
Tämä nainen oli 30v korvilla.
Kyllä olisi jouluna saanut tulla syliin ja hellittäväksi. - Anonyymi00002
Oliko hyvät tissit?
- Anonyymi00003
En ole imeväisikäinen enää.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eli pienet = huonot oli?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aloittajana kylläkin tarkoitin, että nainen voi tulla syliinistuun, ehkä nykynainen ei halua istua miehen syliin ja suukotella, halata?Mutta, oli nätti nainen ja niitä on ehkä yksi tuhannesta, missitkään ei ole niin nättejä, vaateripustimia enemmänkin ja on anorektikon näköisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee823260Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."372074Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1691850Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?3021396Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki361305- 1121239
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin931229En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711110Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201094- 281071