Jos laitan viestin että hyvää joulua, minulle jossain vaiheessa tulee viesti takaisin.
Tällä kertaa testasin ihan piruuttani että jospa en nyt tee aloitetta katsotaan miten käy.
Ei ainoatakaan viestiä tms. Eli tätiä,serkkuja yms porukkaa ei vain kiinnosta edes kerran vuodessa pistää tekstaria.
Toisaalta, asia on suuri helpotus koska nyt voi sitten poistaa numerot puhelimestakin ja antaa vain olla koko paskan aivan rauhassa.
Joulu paljastaa oikeat tunteet
5
346
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos teidän ainoa kanssakäyminen on lähettää joulutervehdys kerran vuodessa, niin ei teillä ole mitään sellaista suhdetta minkä takia tulisi lähettää edes tervehdystä.
- Anonyymi00005
Samaa mieltä tästä. Jos ei itse nauti noiden tervehdysten lähettämisestä ihan erityisesti, niin voi jättää laittamattakin.
- Anonyymi00003
Saman tein minäkin. Aina olen ollut se ensimmäinen kaikkien viestien lähettäjä. Nyt jätin lähettämättä ja huomasin, että eipä viestiä tullut. Enpä ole siis tärkeä tälle miehelle. Miksi siis kiusaan itseäni. Rakastan, mutta jatkossa vain hiljaa mielessäni.
- Anonyymi00004
Valitettavasti suurin osa ihmisistä on aloitekyvyttömiä nahjuksia. Heistä on ihan kiva ja ok lähteä mukaan juttuihin, mutta eivät itse tee asioiden eteen mitään. Meillä myös toinen puoli sukua näitä onnettomia vetelyksiä, jotka ovat täysin perässä vedettäviä niin suhteiden ylläpidossa kuin muillakin elämän osa-alueilla. On kiva sitten ihmetellä kun ei siitä ja siitäkään ole kuulunut mitään pitkään aikaan. Jaa, olisikohan se ja se kyllästynyt hoitamaan yhteydenpitoa yksipuolisesti. Tätä toimimatonta yhtälöä nämä pyhät yksinkertaiset eivät vaan tule koskaan sisäistämään. Eli ihan itseäsi säästääksesi, hanki ihmeessä ihmissuhteita myös muualta kuin sukulaisistasi.
- Anonyymi00006
Ei välttämättä ole kyse aloitekyvyttömyydestä, vaan siitä, etteivät he halua pitää yhteyttä. Itse olen juuri tuollainen "nahjus" eli tosiasiassa vastailen vain kohteliaisuudesta viesteihin. En ole kiinnostunut pitämään yhteyksiä, mutta en ole riidoissakaan, suuttunut tai mitään muutakaan sellaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425841Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714585Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464352SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564131SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913725Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613255SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502443Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352339Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422079En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131199