Joulu paljastaa oikeat tunteet

Anonyymi-ap

Jos laitan viestin että hyvää joulua, minulle jossain vaiheessa tulee viesti takaisin.
Tällä kertaa testasin ihan piruuttani että jospa en nyt tee aloitetta katsotaan miten käy.

Ei ainoatakaan viestiä tms. Eli tätiä,serkkuja yms porukkaa ei vain kiinnosta edes kerran vuodessa pistää tekstaria.

Toisaalta, asia on suuri helpotus koska nyt voi sitten poistaa numerot puhelimestakin ja antaa vain olla koko paskan aivan rauhassa.

6

398

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos teidän ainoa kanssakäyminen on lähettää joulutervehdys kerran vuodessa, niin ei teillä ole mitään sellaista suhdetta minkä takia tulisi lähettää edes tervehdystä.

• Anonyymi00005

Samaa mieltä tästä. Jos ei itse nauti noiden tervehdysten lähettämisestä ihan erityisesti, niin voi jättää laittamattakin.

• Anonyymi00003

Saman tein minäkin. Aina olen ollut se ensimmäinen kaikkien viestien lähettäjä. Nyt jätin lähettämättä ja huomasin, että eipä viestiä tullut. Enpä ole siis tärkeä tälle miehelle. Miksi siis kiusaan itseäni. Rakastan, mutta jatkossa vain hiljaa mielessäni.

• Anonyymi00004

Valitettavasti suurin osa ihmisistä on aloitekyvyttömiä nahjuksia. Heistä on ihan kiva ja ok lähteä mukaan juttuihin, mutta eivät itse tee asioiden eteen mitään. Meillä myös toinen puoli sukua näitä onnettomia vetelyksiä, jotka ovat täysin perässä vedettäviä niin suhteiden ylläpidossa kuin muillakin elämän osa-alueilla. On kiva sitten ihmetellä kun ei siitä ja siitäkään ole kuulunut mitään pitkään aikaan. Jaa, olisikohan se ja se kyllästynyt hoitamaan yhteydenpitoa yksipuolisesti. Tätä toimimatonta yhtälöä nämä pyhät yksinkertaiset eivät vaan tule koskaan sisäistämään. Eli ihan itseäsi säästääksesi, hanki ihmeessä ihmissuhteita myös muualta kuin sukulaisistasi.

• Anonyymi00006

Ei välttämättä ole kyse aloitekyvyttömyydestä, vaan siitä, etteivät he halua pitää yhteyttä. Itse olen juuri tuollainen "nahjus" eli tosiasiassa vastailen vain kohteliaisuudesta viesteihin. En ole kiinnostunut pitämään yhteyksiä, mutta en ole riidoissakaan, suuttunut tai mitään muutakaan sellaista.

• Anonyymi00008

Haluutko nähdä kuumia profiileja? Täällä ne on ❤️ https://Elizabeth.hoty.lat/Elizabeth#/?/?/f1iz640ms

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      23
      7346
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      95
      6011
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      111
      4056
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      153
      4055
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      163
      1823
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      58
      1668
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      131
      1560
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1391
    9. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      28