Tollasta lipputankoa ei huoli kukaan. Olet liian kuikelo.
Koska meinaat mies lihottaa itsesi
15
229
Vastaukset
- Anonyymi00001
Etkö osaa muuta kysyä?
- Anonyymi00002
Mitä pahaa siinä on, että on hoikka?
- Anonyymi00005
No, se tuntuu olevan sellaiselle naiselle, joka ei harrasta kuin sohvalla istumista. Ja, autolla korkeintaan liikkumista, silloin haluaa että kaikki olisi lihavia. Kyllä suurin osa naisia arvostaa hoikkaa ja liikunallista miestä. Ei, ylipainoista ja huonokuntoista. Tämä on vain totuus. on tullut todeksi todettua.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
No, se tuntuu olevan sellaiselle naiselle, joka ei harrasta kuin sohvalla istumista. Ja, autolla korkeintaan liikkumista, silloin haluaa että kaikki olisi lihavia. Kyllä suurin osa naisia arvostaa hoikkaa ja liikunallista miestä. Ei, ylipainoista ja huonokuntoista. Tämä on vain totuus. on tullut todeksi todettua.
Ootko varme ett aloitus oli naiselta. Miehetkin osaa olla kateellisia. Olisko sillä hoikemmalla miehellä parempi vienti kuin sillä läskillä äijällä jonka kaikki naiset kiertää kaukaa.
- Anonyymi00003
Lihoan kun syöpä lopulta vie sinut.
- Anonyymi00004
olen normaalipainoinen, sen kertoo painoindeksi. Sen, voit sinäkin laskea, jos osaat. parempi olla normaalipainonen kuin ylipainoinen. Onhan noita hulijoita ollut, kun vain olis tarttunut niihin kiinni. Ehkä urheilulliset naiset osaavat arvostaa normaalipainoisia miehiä. Niin, olen huomannut kyllä. Ainakin ne kuntosalilla olevat tapaukset, ovat pitäneet kun mies on timmissä kunnossa. Ei, mikään lihavamahainen olut vatsa.
- Anonyymi00006
Ai. Mä luulin että lipputankojen perässä ne naiset vasta juokseekin.
- Anonyymi00009
Näinhän se just on. Harmi ett ne lipputangot on suomessa harvinaisuuksia varsinkin ikäluokasta 40+ eteenpäin. Läskejä ukkoja tulee vaan vastaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Näinhän se just on. Harmi ett ne lipputangot on suomessa harvinaisuuksia varsinkin ikäluokasta 40 eteenpäin. Läskejä ukkoja tulee vaan vastaan.
Oma pituus 183cm paino 77kg . ikä reippaasti 50. Noin 40km viikossa aerobinen pyöräily. Joskus paino treeni. Normaali koti ruoka. Enkä joka tapauksessa syyllistäisi jos on ylipainoa, se voi olla ihan geeneissäkin. Kuuntelin kerran ylipainosta tutkinutta lääkäriä, joillakin paino tulee herkemmin. Naisilla on vähemmän rasvaa vatsan ympärillä kuin miehillä, siihen asti kuin alkaa menopaussi. Sitten tilanne muuttuu että naisilla nousee oma paino, kun estrogeeni ei suojaa kehoa. Itseäni ei miellytä langan laihat mallinaiset yhtään, ihan normaali suomalainen nainen. On paras.
- Anonyymi00007
Mieluummin kuikelo mies kuin pallomahaläski.
- Anonyymi00010
Voisitko imettää minua?
- Anonyymi00011
On niin hyvä olo näin. Aaah
- Anonyymi00012
Naiset ei kyllä juokse kenenkään perässä olipa laiha tai roteva. Toki laihuudessa on se hyvä puoli että se ei huutele ruokkojen perään.
- Anonyymi00014
Kyllä ne juoksee.
- Anonyymi00017
Inhottavaa jos nainen nainen EI OLE LAIHA
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153